Valentins dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kunne i finde på at give jeres kæreste blomster

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.112 visninger
47 svar
0 synes godt om
13. februar 2012

Pigent

Hej piger 

Det er jo valentins dag i morgen og har for lang tid siden lovet min kæreste at han skulle komme hjem til mig også vil der være en overraskelse til ham, men så blev jeg syg og har ikke lige haft tid til at tænke på det. Vi skal spise sammen med mine forældre. 

Jeg har tænkt på at skrive et kort til ham også give ham en buket blomster/nogle roser eller noget chokolade.

Også har lige et spørgsmål i skal være på, kan jeg godt give min kæreste blomster eller vil det virke dumt ? 

Hvad gør i på valentins dag? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

Darling<3

Jeg giver ikke noget til Valentins dag, da det ikke er noget vi fejre herhjemme!

Men - jeg har givet min mand roser et par gange, kan ikke se noget galt i at give en fyr blomster ( handler det ikke bare om kærlighed og tanker?? )

Sidst han fik roser bestilte jeg ved interflora, kom også til at købe vin, chokolade og et kort

Anmeld

13. februar 2012

Pigent

Darling<3 skriver:

Jeg giver ikke noget til Valentins dag, da det ikke er noget vi fejre herhjemme!

Men - jeg har givet min mand roser et par gange, kan ikke se noget galt i at give en fyr blomster ( handler det ikke bare om kærlighed og tanker?? )

Sidst han fik roser bestilte jeg ved interflora, kom også til at købe vin, chokolade og et kort

Tænker nemlig også roser også et kort

Hvor mange roser gav du?

Anmeld

13. februar 2012

FruK

Det kommer nok meget an på manden. Min mand ville vist ikke sætte pris på blomster. 

Jeg ville hellere give ham en anden lille ting - en cd, en bog, en parfume, en God flaske rødvin, en speciel øl - eller noget andet, som han ville blive glad for.

Han får så bare ingenting i morgen, men måske en anden dag … 

Anmeld

13. februar 2012

Darling<3

Barnepigen skriver:

Tænker nemlig også roser også et kort

Hvor mange roser gav du?

Jeg synes det er sødt at give roser - også til kæresten

Jeg mener at jeg gav 5 eller 10 langstilkede, kom ihvertfald af med 600 og noget Men det er jo dyrt det "skidt"

Anmeld

13. februar 2012

LR85

Barnepigen skriver:

Hej piger 

Det er jo valentins dag i morgen og har for lang tid siden lovet min kæreste at han skulle komme hjem til mig også vil der være en overraskelse til ham, men så blev jeg syg og har ikke lige haft tid til at tænke på det. Vi skal spise sammen med mine forældre. 

Jeg har tænkt på at skrive et kort til ham også give ham en buket blomster/nogle roser eller noget chokolade.

Også har lige et spørgsmål i skal være på, kan jeg godt give min kæreste blomster eller vil det virke dumt ? 

Hvad gør i på valentins dag? 

er ked af at sige det, emn de fleste mænd 'hader' blomster.

det er for piger.

Med mindre han er en type der ville synes om det.

Giv ham en god stor øl eller lign

Anmeld

13. februar 2012

Pigent

Må lige finde på noget andet end blomster 

Hmm må lige gå i tænke boks 

Anmeld

13. februar 2012

lycly

Jeg ville give ham en lækker rødvin og så skrive et kærlighedsbrev Blomster siger ikke min kæreste så meget, han synes kun det er ham der skal give mig blomster

Anmeld

13. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ku såmænd godt finde på at gi kærsten blomster. Men ellers måske et par spændene øl også ku finde vej til ham! Vh stine

Anmeld

13. februar 2012

Cassiopeia

Gi' ham noget værktøj  blomster er noget mænd gir'

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.