Valentins dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2012

Chris86

Her ville manden ligne et +-tegn og derefter bryde ud i grin :p
Er jeg ret sikker på... Det er ik liiiiiige så mandigt, ville han (og jeg) nok ikke synes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

Laura.

Vi fejrer ikke Valentines day. Herhjemme synes vi at det er noget pjat.
Jeg ville 1000 gange hellere have en buket blomster en helt anden dag end i dag. Det vrker bare mere oprigtigt !

Anmeld

14. februar 2012

Team Putte

Barnepigen skriver:

Hej piger 

Det er jo valentins dag i morgen og har for lang tid siden lovet min kæreste at han skulle komme hjem til mig også vil der være en overraskelse til ham, men så blev jeg syg og har ikke lige haft tid til at tænke på det. Vi skal spise sammen med mine forældre. 

Jeg har tænkt på at skrive et kort til ham også give ham en buket blomster/nogle roser eller noget chokolade.

Også har lige et spørgsmål i skal være på, kan jeg godt give min kæreste blomster eller vil det virke dumt ? 

Hvad gør i på valentins dag? 

Jeg spurgte direkte min kæreste engang om blomster var noget for ham, og der sagde han nej.. Han synes det er hyggeligt at give mig blomster men han føler ik samme glæde ved at modtage selv.. Og det er jo helt fair

Herhjemme er det mig der bliver forkælet med gaver, blomster, chokolade og lign. i dag Til gengæld laver jeg så en lækker middag til ham med tilhørende dessert Der er noget om at vejen til en mands hjerte går gennem maven

Men skulle jeg give blomster ville det være en enkelt rød rose, eller som andre har sagt en god vin eller special-øl.. Noget HAN vil sætte pris på og ik nødvendigvis noget JEG synes er super fedt

Anmeld

14. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Barnepigen skriver:

Hej piger 

Det er jo valentins dag i morgen og har for lang tid siden lovet min kæreste at han skulle komme hjem til mig også vil der være en overraskelse til ham, men så blev jeg syg og har ikke lige haft tid til at tænke på det. Vi skal spise sammen med mine forældre. 

Jeg har tænkt på at skrive et kort til ham også give ham en buket blomster/nogle roser eller noget chokolade.

Også har lige et spørgsmål i skal være på, kan jeg godt give min kæreste blomster eller vil det virke dumt ? 

du kender din kæreste og ved derfor om han ville blive glad for blomser

jeg kunne ikke finde på at give blomster til min kæreste, men der er også fordi jeg ved han ville synes det var underligt

Anmeld

14. februar 2012

pemiro

Barnepigen skriver:

Hej piger 

Min kæreste ville blive skuffet hvis han fik blomster.. Det er aaaallllt for feminint til ham.. Så ville je hellere lave en lille kurv med lidt forskellig øl, og sådan

Anmeld

14. februar 2012

SaNiNa

Lige netop den dag ville jeg ikke for syntes ikke man skal give gaver fordi det er en bestemt dag, men fordi man holder af personen alle andre dage også.

og ville nok heller ikke vælge blomster til  min mand, men noget andet som var mere mandelig

Anmeld

14. februar 2012

vitapigen

Jeg tror jeg giver min kæreste blomster i dag. Og det gør jeg lidt i provokation fordi han aldrig kommer med blomster. Jeg fik ikke engang blomster på vores årsdag for 2 uger siden  Og jeg konfonterede ham med det og dertil svarede han at han fik da heller aldrig blomster  Så nu får han sgu en hel bunke  Og så pynter det jo også i stuen

Anmeld

14. februar 2012

Rsa

Valentins dag fejre vi ikke herhjemme... Ser det som en sød tanke, at man skal huske at værdsætter hinanden osv. Men for mig er det en amerikansk tradition der er kommet til Dk, ligesom Halloween, for at butikkerne kan tjene flere penge på forbrugerne!

Anmeld

14. februar 2012

bobbles

Barnepigen skriver:

Hej piger 

jeg har stemt blank. Kunne nok ikke finde på at give blomster til min kæreste, så skulle det være en flaske sprut og måske en æske chokolade, så det ville han blive glad for! Han sagde til mig imorges at han ikke købte blomster idag og det er helt okay! får blomster så tit alligevel, også sagde han at han ville købe en ekstra ting til mig end han allerede havde gjort til på fredag når jeg har fødselsdag  samtidig med at vi skal ind til københavn at spise og ellers har han planlagt alt! så den dag glæder jeg mig mere til

Anmeld

14. februar 2012

Den lykkelige

Nu holder vi ikke valentines day, men altså svare bare generelt
Men tror det kommer helt an på fyren.. Ha ha jeg tror min kæreste ville glo noget hvis jeg kom med blomster til ham   
men han er også den typiske håndværker type.. Det ville han slet ikke sætte pris på..
Men kommer jo an på din kæreste.. måske han ville gøre det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.