Valentins dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2012

Camilla..

ingen mænd i min familie ville blive glad for blomster....

- så har stemt nej..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg læste på nettet tidligere at roserne normalt koster 20-30 kr., men at de i morgen vil koste 60-70 kr. og det er pr. stk.

Jeg synes godt, at man kan give sin mand en buket blomster. Dog ville jeg gøre det en anden dag, da jeg ikke er tilhænger af Valentins dag.

Anmeld

13. februar 2012

Lone Jakobsen

hvis jeg sku give min mand blomster ville jeg vælge en enkelt rød rose

i år får han dog en sød lille bamse, og en special øl.

vi gør en del ud af valentinsdag her i huset, fordi det både er vores bryllupsdag og dagen for vores første møde

Anmeld

13. februar 2012

HeidiØ

Vi fejrer det bestemt ikke, der er så mange andre dage at ta af .. og desuden er vi mega dårlige til at holde liv i blomster herhjemme haha!

Anmeld

13. februar 2012

JH12

Herhjemme fejre vi ikke valentins dag..

Jeg har stemt nej, men jeg er nok lidt gammeldags hvad angår blomster - jeg synes det er noget man får af manden..

Anmeld

13. februar 2012

HeidiØ

MoarHvidovre skriver:

Jeg læste på nettet tidligere at roserne normalt koster 20-30 kr., men at de i morgen vil koste 60-70 kr. og det er pr. stk.

Jeg synes godt, at man kan give sin mand en buket blomster. Dog ville jeg gøre det en anden dag, da jeg ikke er tilhænger af Valentins dag.

Ja, de er dælme smarte i den butikker der .. nøjagtig det samme Mors Dag og studentertiden

Anmeld

13. februar 2012

Pige2009

Hej piger 

Det er jo valentins dag i morgen og har for lang tid siden lovet min kæreste at han skulle komme hjem til mig også vil der være en overraskelse til ham, men så blev jeg syg og har ikke lige haft tid til at tænke på det. Vi skal spise sammen med mine forældre. 

Jeg har tænkt på at skrive et kort til ham også give ham en buket blomster/nogle roser eller noget chokolade.

Også har lige et spørgsmål i skal være på, kan jeg godt give min kæreste blomster eller vil det virke dumt ? 

Hvad gør i på valentins dag? 

Gør absolut intet og har aldrig gjort det, da jeg synes, Valentines Day er noget pjat!  

Anmeld

13. februar 2012

Benjamins'mor

Nej, synes det ville være for mærkeligt at give en mand blomster

Anmeld

14. februar 2012

mmh

vi tager ud at spise og hygger os med en film bagefter fordi han skal på arbejde imorgen, men vi fejrer ikke så meget valentines day i sig selv, men mere det faktum at det er årsdagen for hvornår vi mødte hinanden for første gang

Anmeld

14. februar 2012

Mor til Majbørn

Har givet en mand blomster engang - det faldt ikke i god jord.... Han blev i hvert fald meget underlig over det.

Jeg stemmer ogsaa for nogle gode flasker rodvin eller nogle special-ol Det er da ALTID et hit hos maend

og saa en god film om nogle maend der korer i hurtige biler, eller sadan noget og en stor pose chips... ja, saa ville min mand vaere lykkelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.