Valentins dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2012

lio

Barnepigen skriver:

Hej piger 

Det er jo valentins dag i morgen og har for lang tid siden lovet min kæreste at han skulle komme hjem til mig også vil der være en overraskelse til ham, men så blev jeg syg og har ikke lige haft tid til at tænke på det. Vi skal spise sammen med mine forældre. 

Jeg har tænkt på at skrive et kort til ham også give ham en buket blomster/nogle roser eller noget chokolade.

Også har lige et spørgsmål i skal være på, kan jeg godt give min kæreste blomster eller vil det virke dumt ? 

Hvad gør i på valentins dag? 

Jeg tor min kæreste ville stirre meget underlig tpå mig hvis jeg gav ham blomster eller andet romantisk gejl. - han ville tænke "øhh... er det en hentydning til du selv ønsker det?" hehe....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2012

Muffin_girl

Barnepigen skriver:

Hej piger 

Det er jo valentins dag i morgen og har for lang tid siden lovet min kæreste at han skulle komme hjem til mig også vil der være en overraskelse til ham, men så blev jeg syg og har ikke lige haft tid til at tænke på det. Vi skal spise sammen med mine forældre. 

Jeg har tænkt på at skrive et kort til ham også give ham en buket blomster/nogle roser eller noget chokolade.

Også har lige et spørgsmål i skal være på, kan jeg godt give min kæreste blomster eller vil det virke dumt ? 

Hvad gør i på valentins dag? 

Altså jeg er ikke så god til det med blomster.. Men altså jeg troede egentlig ikke at vi skulle noget idag, men nu har kæresten inviteret mig ud og spise  

Hyggeligt.. 

Men syntes da sagtens du kan give ham blomster, chokolade osv  

Anmeld

14. februar 2012

Fenja09

Nu fejrer vi slet ikke Valentines Day, men hvorfor skulle man ikke kunne give en mand blomster? Hvis det er fordi de hellere vil have øl, vin eller andet, så kunne jeg som kvinde også sagtens ønske mig noget mere interessant end en buket blomster

/Fenja

Anmeld

14. februar 2012

Mor til Majbørn

Fenja09 skriver:

Nu fejrer vi slet ikke Valentines Day, men hvorfor skulle man ikke kunne give en mand blomster? Hvis det er fordi de hellere vil have øl, vin eller andet, så kunne jeg som kvinde også sagtens ønske mig noget mere interessant end en buket blomster

/Fenja

tja- det afhaenger jo helt og holdent af manden og hans interesser.

Min kaerester kan godt lide blomster - men der er andre ting han saetter mere pris paa, som ligger i samme prisklaase - f.eks. special-ol.

Og hvis jeg skal overraske ham, vil jeg da helst give ham noget, som jeg ved han bliver glad(ere) for

Anmeld

14. februar 2012

Mor til Majbørn

vitapigen skriver:

Jeg tror jeg giver min kæreste blomster i dag. Og det gør jeg lidt i provokation fordi han aldrig kommer med blomster. Jeg fik ikke engang blomster på vores årsdag for 2 uger siden  Og jeg konfonterede ham med det og dertil svarede han at han fik da heller aldrig blomster  Så nu får han sgu en hel bunke  Og så pynter det jo også i stuen

god stil!

Anmeld

14. februar 2012

Fenja09

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

tja- det afhaenger jo helt og holdent af manden og hans interesser.

Min kaerester kan godt lide blomster - men der er andre ting han saetter mere pris paa, som ligger i samme prisklaase - f.eks. special-ol.

Og hvis jeg skal overraske ham, vil jeg da helst give ham noget, som jeg ved han bliver glad(ere) for

Ja, selvfølgelig skal man give noget manden/kvinden bliver glad for, men synes sagtens man kan give en mand blomster, ligeså vel som en kvinde kan få det. Ved godt at mange synes det er en "kvinde-ting", men jeg synes f.eks ikke at det er særlig ophidsende med blomster og nogle gange slipper de mænd sgu nemt om det, ved bare at købe en buket blomster

Anmeld

14. februar 2012

grøn · ært

Synes det er sååå kedeligt at få en buket blomset ; det er for nemt ;-)

Jeg har aldrig fået blomster af min kæreste - kun dem han selv har plukket, og dét synes jeg er noget HELT andet. :-)
Han har dog en gang købt en kaktus til mig - men det var fordi jeg havde været en pistilæns hele dagen og bare mugget over alting :-P Så det var egentlig ret sødt.

Dog jeg ser absolut intet forkert i at give både damen og mandene blomster - men, det kommer helt sikkert an på, hvem manden er :-) 

Anmeld

14. februar 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Jeg købte en lækker valentins kage med hjem til manden og datteren. :-)

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

14. februar 2012

Mor til Majbørn

Fenja09 skriver:

Ja, selvfølgelig skal man give noget manden/kvinden bliver glad for, men synes sagtens man kan give en mand blomster, ligeså vel som en kvinde kan få det. Ved godt at mange synes det er en "kvinde-ting", men jeg synes f.eks ikke at det er særlig ophidsende med blomster og nogle gange slipper de mænd sgu nemt om det, ved bare at købe en buket blomster

kan godt se din pointe - jeg ELSKER at få blomster - men hvis man er typen der ikke er vild med det (eller bare lidt ligeglad), så må man jo gøre opmærksom på det. Uanset om man er mand eller kvinde

Mænd forudsætter jo nok bare, at kvinder elsker at få blomster... hvorimod kvinder ofte nok er klar over, at deres mænd ikke er så vild med det...

Anmeld

14. februar 2012

Corn

Jeg vil IKKE have blomster, men tror faktisk min mand ville sætte pris på det...

Men det får han ikke!

Jeg vil helst give noget som han har brug for, og jeg vil også helst modtage noget jeg mangler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.