Laver i noget for manden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2012

Frk-Lotusblomst

LilleLene skriver:

ja det er sq mærkeligt at man kan ønske sit eget barn over i maven på en anden

Meget.. RIGTIG meget... Men sådan er nogen jo stykket sammen, mens andre vil være nærmest upåvirket af det. Altså ikke ville kunne se ud over egen næse..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

LilleLene

Frk-Lotusblomst skriver:

Meget.. RIGTIG meget... Men sådan er nogen jo stykket sammen, mens andre vil være nærmest upåvirket af det. Altså ikke ville kunne se ud over egen næse..

præcis

Anmeld

13. februar 2012

Frk-Lotusblomst

LilleLene skriver:

præcis

Anmeld

13. februar 2012

M&M's Mor

LilleLene skriver:

til valentinsdag ?

Altså jeg plejer ikke at fejre det, men nu har jeg jo ferie, og manden er på arbejde, så overvejer faktisk at gøre noget for ham

Laver i noget for manden ?

Normalt er det ikke noget vi går op i andet end vi plejer at lave lidt ekstra lækkert mad sammen og med lys på bordet men i år holder pigerne og jeg ferie så vi laver lækker mad og en hjertekage med fyld af en slags til når far kommer hjem fra job da han har sent fri og så har pigerne lavet en lille tegning hver til far...så det er vores hygge/overraskelse til farmand...

Anmeld

13. februar 2012

Miin'Baby'Mus

LilleLene skriver:

til valentinsdag ?

Altså jeg plejer ikke at fejre det, men nu har jeg jo ferie, og manden er på arbejde, så overvejer faktisk at gøre noget for ham

Laver i noget for manden ?

Valentinsdag er ikke dansk, så nej.. Var det da bedre at du fredag når han kom hjem havde lavet noget hyggeligt i stedet så? 

Anmeld

13. februar 2012

LilleLene

Norman skriver:

Valentinsdag er ikke dansk, så nej.. Var det da bedre at du fredag når han kom hjem havde lavet noget hyggeligt i stedet så? 

Vi laver næsten altid noget fredag aften

Anmeld

13. februar 2012

Miin'Baby'Mus

LilleLene skriver:

Vi laver næsten altid noget fredag aften

Også noget virkelig specielt  ? Så skal han jo heller ikke på arbejde lørdag og sådan 

Anmeld

13. februar 2012

LilleLene

Norman skriver:

Også noget virkelig specielt  ? Så skal han jo heller ikke på arbejde lørdag og sådan 

hver anden fredag spiser vi hos mine forældre og de andre fredage hos mine svigerforældre

Han arbejder lørdag morgen (butik) og så skal vi holde hans 30 års fødselsdag, og søndag er også booket op

:/

Anmeld

13. februar 2012

Miin'Baby'Mus

LilleLene skriver:

hver anden fredag spiser vi hos mine forældre og de andre fredage hos mine svigerforældre

Han arbejder lørdag morgen (butik) og så skal vi holde hans 30 års fødselsdag, og søndag er også booket op

:/

Åh ja så kan jeg godt se det..

Men syntes stadig det er forkert at gøre i morgen hyggelig, specielt fordi det er valentins dag og det hører bare ikke til herhjemme.

Men det er jo heldigvis en smagssag  

Anmeld

13. februar 2012

FruK

Jeg har inviteret ham - og min søn - ud at spise. Men kun fordi de har et særligt Valentines-tilbud på vores favorit-sushi-restaurant, så vi kan få 7 retter noget billiere end normalt.

Ellers havde jeg ikke gjort noget - og regner heller ikke med noget fra ham.

Jeg vil hellere overraske - eller overraskes - alle mulige andre dage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.