Laver i noget for manden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2012

LilleLene

Frk-Lotusblomst skriver:

hehe, det er bare sååå hyggeligt.
Og selvom det ikke er MEGET, så bare det emd at man er intime på en lidt anden måde en til hverdag, det er bare så fantastisk.

præcis, jeg forventer heller ikke noget helt vildt af manden

bare de små ting i hverdagen, er de ting der gør det hele godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

Levi&LilysMor

Her går vi heller ikke op i det

Men kan da sagtens finde på at tænde nogle lys og se en god film med god mad, hvis bettemand tillader det

Anmeld

13. februar 2012

LilleLene

LevisMor skriver:

Her går vi heller ikke op i det

Men kan da sagtens finde på at tænde nogle lys og se en god film med god mad, hvis bettemand tillader det

det er jo også en måde at "fejre" det på, der er jo heller ingen der forlanger at det er noget helt vildt

Anmeld

13. februar 2012

Frk-Lotusblomst

LilleLene skriver:

præcis, jeg forventer heller ikke noget helt vildt af manden

bare de små ting i hverdagen, er de ting der gør det hele godt

Lige præcis. Sådan har jeg det også.

Og nu har v jo fået den største gave vi kunne ønske os i år så derfor har vi aftalt at gaver ikke blvier aktuelt i år. Vi hygger bare og laver lidt små overraskelser for hinanden.

Anmeld

13. februar 2012

LilleLene

Frk-Lotusblomst skriver:

Lige præcis. Sådan har jeg det også.

Og nu har v jo fået den største gave vi kunne ønske os i år så derfor har vi aftalt at gaver ikke blvier aktuelt i år. Vi hygger bare og laver lidt små overraskelser for hinanden.

i har måske prøvet længe på at få en lille spire ?

Det er jo også dumt at bruge penge på gaver osv, når man nemt kan gøre hinanden glade, gratis

og især når man skal have en bette bebs

Anmeld

13. februar 2012

MariaKyedDK

LilleLene skriver:

til valentinsdag ?

Altså jeg plejer ikke at fejre det, men nu har jeg jo ferie, og manden er på arbejde, så overvejer faktisk at gøre noget for ham

Laver i noget for manden ?

hvornår er det valentines dag 

Anmeld

13. februar 2012

LilleLene

MariaKyedDK skriver:

hvornår er det valentines dag 

hehe i morgen

Anmeld

13. februar 2012

Frk-Lotusblomst

LilleLene skriver:

i har måske prøvet længe på at få en lille spire ?

Det er jo også dumt at bruge penge på gaver osv, når man nemt kan gøre hinanden glade, gratis

og især når man skal have en bette bebs

Nej, slet ikke. På ingen måde.. Men vi mistede den første. (blev gravid i 2. cyklus, fik abort i uge 10. ) Så ville egentlig heller have prøvet længe. (ikke at man kan stille det sådan op..det ved jeg, men...) Men 3 måneder efter aborten stod jeg med positiv test igen. og har lige set hjerteblink i fredags. Så det begynder at være mere virkelig nu. Så alt i alt har vi prøvet i 6½ måned (juni-januar) så det er jo ikke så længe.. VIlle bare gerne have været foruden MA'en..

Lige præcis.. Det behøver ikke altid gå op i dyre smykker.

Anmeld

13. februar 2012

LilleLene

Frk-Lotusblomst skriver:

Nej, slet ikke. På ingen måde.. Men vi mistede den første. (blev gravid i 2. cyklus, fik abort i uge 10. ) Så ville egentlig heller have prøvet længe. (ikke at man kan stille det sådan op..det ved jeg, men...) Men 3 måneder efter aborten stod jeg med positiv test igen. og har lige set hjerteblink i fredags. Så det begynder at være mere virkelig nu. Så alt i alt har vi prøvet i 6½ måned (juni-januar) så det er jo ikke så længe.. VIlle bare gerne have været foruden MA'en..

Lige præcis.. Det behøver ikke altid gå op i dyre smykker.

åårh det var da godt du hurtigt blev gravid igen bagefter

Har "været" det samme igennem med min søster

hun fik først en MA, fordi barnet var dødt :/ Så gik der nogle måneder så blev hun gravid igen En uge efter mig

Så fik hun en SA, for SATAN det var hårdt, især fordi at hun var sur på mig efter det....
Jeg var jo bare lillesøster, så hun burde få barn først, hun snakkede faktisk ikke til mig i 5 uger

Men 6 uger efter hendes SA blev hun gravid igen, og jeg skal være moster 7 uger efter min egen fødsel  

Anmeld

13. februar 2012

lycly

Jeg går ikke særlig meget op i Valentins dag. Mest fordi vi ikke rigtig kan finde på noget at lave/gøre den dag, som vi nærmest ikke allerede har gjort Men sidste år var vi da ude og spise, og jeg hoppede vist også, for sidste gang inden maven blev for stor, i lidt fint undertøj om aftenen. Men nu har vi jo Julia, så tror ikke vi skal det helt store. Måske der kommer lidt stearinlys på bordet ved aftensmaden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.