Laver i noget for manden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2012

Thalia

Sårn af nysgerrighed... Jer der afviser at holde Valentinsdag, holder i så heller ikke fx Mors dag? Det er jo også en amerikansk tradition...

Herhjemme tror jeg bare vi laver god mad og slapper af på sofaen. Jeg havde overvejet at gøre et eller andet - primært fordi vi altid glemmer at fejre bryllupsdag, men vores dage er bare rigeligt pressede i forvejen, og jeg tror ikke nogen af os orker at stable noget på benene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

LilleLene

Thalia skriver:

Sårn af nysgerrighed... Jer der afviser at holde Valentinsdag, holder i så heller ikke fx Mors dag? Det er jo også en amerikansk tradition...

Herhjemme tror jeg bare vi laver god mad og slapper af på sofaen. Jeg havde overvejet at gøre et eller andet - primært fordi vi altid glemmer at fejre bryllupsdag, men vores dage er bare rigeligt pressede i forvejen, og jeg tror ikke nogen af os orker at stable noget på benene.

god point

Nej okay, havde jeg skulle i skole, havde jeg nok heller ikke haft energi til at gøre noget ved dagen

Anmeld

13. februar 2012

Nettemor

Thalia skriver:

nej det gør vi faktisk heller ikke.

Anmeld

13. februar 2012

Frk-Lotusblomst

LilleLene skriver:

til valentinsdag ?

Altså jeg plejer ikke at fejre det, men nu har jeg jo ferie, og manden er på arbejde, så overvejer faktisk at gøre noget for ham

Laver i noget for manden ?

Ja det gør ejg. Men det er ikke kun pga valentines day men fordi vi også har årsdag d. 14. imorgen skriver vi 6 år. :O Så ja, vi gør noget for hinanden. <3 Og havde nok gjort det alligevel hvis det "bare" havde været valentines day.

Det kan være alt for morgenmad på sengen, et digt, forkælelse om aftenen både udenfor og i soveværelset.
haha..

Anmeld

13. februar 2012

LilleLene

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja det gør ejg. Men det er ikke kun pga valentines day men fordi vi også har årsdag d. 14. imorgen skriver vi 6 år. :O Så ja, vi gør noget for hinanden. <3 Og havde nok gjort det alligevel hvis det "bare" havde været valentines day.

Det kan være alt for morgenmad på sengen, et digt, forkælelse om aftenen både udenfor og i soveværelset.
haha..

uuh tillykke med årsdagen  

Ej det lyder godt nok lækkert

Anmeld

13. februar 2012

Mira0911

Nope.. Vi holder ikke Valentinsdag.. 

Anmeld

13. februar 2012

LilleLene

Mira0911 skriver:

Nope.. Vi holder ikke Valentinsdag.. 

okay

Anmeld

13. februar 2012

Frk-Lotusblomst

LilleLene skriver:

uuh tillykke med årsdagen  

Ej det lyder godt nok lækkert

Taaaak.
Det behøver jo ikke være noget stort..

Det kan også være at fjerne sofa bordet, ligge et tæppe, med nogen dyner omkring og så en masse puder. Lave et lækkert frugtfad og så stearinlys over det hele. Nyde hinanden lidt. Give massage elelr abre ligge og putte og se tv mens man hygger der på gulvet..
WE LOVE IT!

Anmeld

13. februar 2012

LilleLene

Frk-Lotusblomst skriver:

Taaaak.
Det behøver jo ikke være noget stort..

Det kan også være at fjerne sofa bordet, ligge et tæppe, med nogen dyner omkring og så en masse puder. Lave et lækkert frugtfad og så stearinlys over det hele. Nyde hinanden lidt. Give massage elelr abre ligge og putte og se tv mens man hygger der på gulvet..
WE LOVE IT!

hehe lige præcis det gjorde vi faktisk på vores halvandenårs dag  

Anmeld

13. februar 2012

Frk-Lotusblomst

LilleLene skriver:

hehe lige præcis det gjorde vi faktisk på vores halvandenårs dag  

hehe, det er bare sååå hyggeligt.
Og selvom det ikke er MEGET, så bare det emd at man er intime på en lidt anden måde en til hverdag, det er bare så fantastisk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.