Laver i noget for manden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.164 visninger
60 svar
0 synes godt om
13. februar 2012

LilleLene

til valentinsdag ?

Altså jeg plejer ikke at fejre det, men nu har jeg jo ferie, og manden er på arbejde, så overvejer faktisk at gøre noget for ham

Laver i noget for manden ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2012

Mor til Majbørn

HVIS jeg var i samme land som manden, ville jeg lave noget ekstra laekkert aftensmad og en god dessert

Jeg ved godt Valentines er noget hysteri opfundet af blomsterhandlere - men jeg er ogsaa typen der griber enhver chance for at lave noget hyggeligt

Anmeld

13. februar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nej, er ikke tilhænger af valentinsdag. Det er bare en amerikansk tradition som butikkerne tjener stort på.

Anmeld

13. februar 2012

LilleLene

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

HVIS jeg var i samme land som manden, ville jeg lave noget ekstra laekkert aftensmad og en god dessert

Jeg ved godt Valentines er noget hysteri opfundet af blomsterhandlere - men jeg er ogsaa typen der griber enhver chance for at lave noget hyggeligt

Jeg overvejer lidt at tænde en masse stearinlys, og lægge en madras på gulvet, og så give ham full body massage

Anmeld

13. februar 2012

LilleLene

MoarHvidovre skriver:

Nej, er ikke tilhænger af valentinsdag. Det er bare en amerikansk tradition som butikkerne tjener stort på.

sådan har jeg det også lidt

Men jeg vil heller ikke købe noget

Anmeld

13. februar 2012

Mor til Majbørn

LilleLene skriver:

Jeg overvejer lidt at tænde en masse stearinlys, og lægge en madras på gulvet, og så give ham full body massage

Fed ide! Skabe en dejlig stemning, holde fjernsynet slukket og bare slappe af... *misundelig*

Anmeld

13. februar 2012

FrkZier

LilleLene skriver:

til valentinsdag ?

Altså jeg plejer ikke at fejre det, men nu har jeg jo ferie, og manden er på arbejde, så overvejer faktisk at gøre noget for ham

Laver i noget for manden ?

jeg skal arbejde fra 16-2115 så der bliver intet herfra, er heller ikke rigtig typen der gider gå op i sådan noget

Anmeld

13. februar 2012

LilleLene

Frøken Førstegangsmor :D skriver:

Fed ide! Skabe en dejlig stemning, holde fjernsynet slukket og bare slappe af... *misundelig*

Også bare fordi han gør meget for mig, efter som jeg ikke må gøre rent osv, så han holder jo stort set hele hjemmet rent

Anmeld

13. februar 2012

LilleLene

FrkZier skriver:

jeg skal arbejde fra 16-2115 så der bliver intet herfra, er heller ikke rigtig typen der gider gå op i sådan noget

undskyld jeg spørger mærkeligt, men arbejder du i fakta ?

Nej okay, men heller ikke nemt, når man har så sent fri

Anmeld

13. februar 2012

132319

Jeg er single men nej, jeg eller mine kærester har aldrig gået op i Valentines day -Heldigvis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.