Anderledes kunst. (Syret!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2012

Lone Jakobsen

uhh jeg synes det er rigtigt skræmmende og slet ikke noget jeg ville ha hængende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

MomInTheMaking

Lone Jakobsen skriver:

uhh jeg synes det er rigtigt skræmmende og slet ikke noget jeg ville ha hængende.

haha.. ja, jeg kan kun give dig ret i at det er temmelig uhyggeligt. Men det er faldet i rigtig god jord hos ham der har fået det, så det er jo skønt OG det aller vigtigeste.

Tak fordi du tog dig tid til at kommentere.

-Sheila

Anmeld

12. februar 2012

twinny

StineW79 skriver:

Rigtig fin ide! Syntes det minder lidt om de billeder Phoebe fra venner laver, bare din er i mindre udgave. Vh stine

hehe... Tænkte også på gladys... 

Ikk lige min smag...  Men så er det også godt vi ikk skal være ens. 

Anmeld

12. februar 2012

MomInTheMaking

twinny skriver:

hehe... Tænkte også på gladys... 

Ikk lige min smag...  Men så er det også godt vi ikk skal være ens. 

Det jo det..

Mange tak fordi du gav dig tid til at kommentere..

-Sheila

Anmeld

12. februar 2012

Giraffen

Mom In The Making skriver:

Ihh ha.. tillykke. Ja, Penny er fra først i oktober. (og tak for de søde ord.)

Ja, det er lidt underligt at der pludselig er sådan en bette én midt i det hele.. - Men jeg synes egentlig at min mave havde et liv for sig selv i graviditeten, snakkede så meget til den og havde så meget focus på den at det egentlig ikke var så mærkeligt da hun kom ud, så var focus bare rettet mod hende istedet for maven..

Altså Penny har været og er en ret nem baby (så vidt jeg har forstået. haha), men det med søvnen er egentlig det der har været værst og det der kom mest bag på mig var at det ligesom var op til mig at inføre rutiner (Jeg er ikke ligefrem rutine præget som person) og gik egentlig bare ud fra at baby'er sover når de er trætte.. men om igen Sheila, baby'er sover når man lægger dem til at sove.. (cirka xD hehe)

Som par har der egentlig ikke været noget der var svært, tror vi (heldigvis) har været og er temmelig enige om hvordan vi vil ha' det, men jeg savner da nogengange det der med bare at kunne ligge i sengen hele dagen og nyde hinanden, der går sgu nok nogen år før vi kommer til det igen. xD hehe..

-Sheila

Puha ja søvnen er også noget af det jeg frygter mest - men hvor skønt at  I klarer den så godt som par og er på samme side 

jeg har heller ikke umiddelbart nogle usikkerhed omkring at vi nok skal klare den - den kommende far er super dedikeret og jeg er sikker på han blir en fantastisk far og han vil det bare 100% så det er skønt 

Anmeld

12. februar 2012

lycly

Det er slet ikke mig, men synes nu det ser sejt ud med babyen der er på vej ud gennem avisen

Anmeld

12. februar 2012

MomInTheMaking

Giraffen skriver:

Puha ja søvnen er også noget af det jeg frygter mest - men hvor skønt at  I klarer den så godt som par og er på samme side 

jeg har heller ikke umiddelbart nogle usikkerhed omkring at vi nok skal klare den - den kommende far er super dedikeret og jeg er sikker på han blir en fantastisk far og han vil det bare 100% så det er skønt 

Jeg er i hvert fald rigtig glad for at der ikke kom alle de der problemer i parforholdet som der er så mange der snakker om. xD

Men alt held og lykke til jer i hvert fald, det bliver skønt..^^

-SHeila

Anmeld

12. februar 2012

Giraffen

Mom In The Making skriver:

Jeg er i hvert fald rigtig glad for at der ikke kom alle de der problemer i parforholdet som der er så mange der snakker om. xD

Men alt held og lykke til jer i hvert fald, det bliver skønt..^^

-SHeila

ja jeg sidder også og læser mig lidt igennem 

https://www.baby.dk/debat/157487pi2/ordet-er-frit/den-stoerste-udfordring-ved-at-blivevaere-foraelder.aspx

og der virker det godt nok til at det er parforholdet der kommer på prøve 

men der er nok ikke andet for end at springe ud i det 

Anmeld

12. februar 2012

MomInTheMaking

Giraffen skriver:

ja jeg sidder også og læser mig lidt igennem 

https://www.baby.dk/debat/157487pi2/ordet-er-frit/den-stoerste-udfordring-ved-at-blivevaere-foraelder.aspx

og der virker det godt nok til at det er parforholdet der kommer på prøve 

men der er nok ikke andet for end at springe ud i det 

Ja, den lurede jeg også lidt i og var faktisk ret overrasket over HVOR mange der skrev at forholdet var den største udfordring. Men det handler måske bare om hvordan man regner med at det bliver. Tror ikke man kan forberede sig, for alle jeg kender vil påstå at de har snakket om alt hvad der er at snakke om og er enige osv osv.

og hvis det var sådan, ville der vel ikke være så mange med knas i forholdet, tænker jeg..

Altså vi har da været trætte og snerret osv osv herhjemme, men ikke noget seriøst eller forholds ødelæggende. xD bare sådan almindelig irritation og frustration.

Men nej, der er vidst ikke andet for.. og så respektere hinanden i hele processen, det har vi brugt meget tid på at snakke om.. jeg kommer f.eks. nogengange til at blande mig lidt for meget i det når far skal ordne ting og så er han blevet rigtig god til bare at sige "hallo motter, det er far der skifter nu" eller lignende,;D haha.. og så lister jeg af.. for hans måde er nøjagtig lige så god som min.

-Sheila

Anmeld

12. februar 2012

Muffin_girl

StephanieJ skriver:

Min kusine hedder også Sheila

Ej hvor sjovt.. nU "kender"jeg 2 heheh 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.