Giraffen skriver:
ja jeg sidder også og læser mig lidt igennem
https://www.baby.dk/debat/157487pi2/ordet-er-frit/den-stoerste-udfordring-ved-at-blivevaere-foraelder.aspx
og der virker det godt nok til at det er parforholdet der kommer på prøve 
men der er nok ikke andet for end at springe ud i det 

Ja, den lurede jeg også lidt i og var faktisk ret overrasket over HVOR mange der skrev at forholdet var den største udfordring. Men det handler måske bare om hvordan man regner med at det bliver. Tror ikke man kan forberede sig, for alle jeg kender vil påstå at de har snakket om alt hvad der er at snakke om og er enige osv osv.
og hvis det var sådan, ville der vel ikke være så mange med knas i forholdet, tænker jeg..
Altså vi har da været trætte og snerret osv osv herhjemme, men ikke noget seriøst eller forholds ødelæggende. xD bare sådan almindelig irritation og frustration.
Men nej, der er vidst ikke andet for.. og så respektere hinanden i hele processen, det har vi brugt meget tid på at snakke om.. jeg kommer f.eks. nogengange til at blande mig lidt for meget i det når far skal ordne ting og så er han blevet rigtig god til bare at sige "hallo motter, det er far der skifter nu" eller lignende,;D haha.. og så lister jeg af.. for hans måde er nøjagtig lige så god som min.
-Sheila
Anmeld