Anderledes kunst. (Syret!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2012

Giraffen

Mom In The Making skriver:

Jah, det er ikke altid lige sjovt, heldigvis har jeg en kæreste der er rigtig god til at komme hjem og ville diskutere gode emner fra ped. sem.

Ja, det bliver nemmere for dig bare at pakke barnevognen og trille en tur.. Hvornår har du termin?

Ja, jeg satser på det.. vil gerne prøve noget kreativt, men er ikke sikker på hvad og ved heller ikke helt hvad de har at byde på i holstebro.

-Sheila

Nu er jeg ikke så kendt i den del af Jylland - men er der ikke noget TeKo og noget kreativ uddannelse ved Herning?

http://www.teko.dk/

Der er godt nok lige en halv times tid - men måske det var værd at undersøge

Har termin 28. marts så går på barsel fra studiejob 29. februar og har fået rykket en april-eksamen til 16. marts så jeg stopper 12 dage før termin  og det er ret så heldigt skruet sammen at jeg kan nå at få den eksamen inden jeg føder (7-9-13) så jeg er lykkelig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

MomInTheMaking

Giraffen skriver:

Nu er jeg ikke så kendt i den del af Jylland - men er der ikke noget TeKo og noget kreativ uddannelse ved Herning?

http://www.teko.dk/

Der er godt nok lige en halv times tid - men måske det var værd at undersøge

Har termin 28. marts så går på barsel fra studiejob 29. februar og har fået rykket en april-eksamen til 16. marts så jeg stopper 12 dage før termin  og det er ret så heldigt skruet sammen at jeg kan nå at få den eksamen inden jeg føder (7-9-13) så jeg er lykkelig 

JO, det er der.. og jeg har også overvejet det, men ved endnu ikke om vi kan få det til at passe ind. Men muligheden skal undersøges.

Uha.. det er tæt på termin, jeg krydser fingre for at du når det.. Jeg gik selv 15 dage over tid, det håber jeg så ikke for dig.

Der er heller ikke lang tid til, så du må være rigtig spændt efterhånden, er det første barn?

-Sheila

Anmeld

11. februar 2012

Giraffen

JO, det er der.. og jeg har også overvejet det, men ved endnu ikke om vi kan få det til at passe ind. Men muligheden skal undersøges.

Uha.. det er tæt på termin, jeg krydser fingre for at du når det.. Jeg gik selv 15 dage over tid, det håber jeg så ikke for dig.

Der er heller ikke lang tid til, så du må være rigtig spændt efterhånden, er det første barn?

-Sheila

jaa første barn og vi glæder os helt åndsvagt meget  vi har et tæt vennepar der også lige fik deres første i august (så næsten samme alder som din smukke Penny ka jeg se

Men det blir også vildt underligt pludseligt at gå fra at være to til at være tre, men vi er hvertfald rigtig spændte begge to 

har det ikke også været en kæmpe omvæltning hos jer ?

Anmeld

11. februar 2012

MomInTheMaking

Giraffen skriver:

jaa første barn og vi glæder os helt åndsvagt meget  vi har et tæt vennepar der også lige fik deres første i august (så næsten samme alder som din smukke Penny ka jeg se

Men det blir også vildt underligt pludseligt at gå fra at være to til at være tre, men vi er hvertfald rigtig spændte begge to 

har det ikke også været en kæmpe omvæltning hos jer ?

Ihh ha.. tillykke. Ja, Penny er fra først i oktober. (og tak for de søde ord.)

Ja, det er lidt underligt at der pludselig er sådan en bette én midt i det hele.. - Men jeg synes egentlig at min mave havde et liv for sig selv i graviditeten, snakkede så meget til den og havde så meget focus på den at det egentlig ikke var så mærkeligt da hun kom ud, så var focus bare rettet mod hende istedet for maven..

Altså Penny har været og er en ret nem baby (så vidt jeg har forstået. haha), men det med søvnen er egentlig det der har været værst og det der kom mest bag på mig var at det ligesom var op til mig at inføre rutiner (Jeg er ikke ligefrem rutine præget som person) og gik egentlig bare ud fra at baby'er sover når de er trætte.. men om igen Sheila, baby'er sover når man lægger dem til at sove.. (cirka xD hehe)

Som par har der egentlig ikke været noget der var svært, tror vi (heldigvis) har været og er temmelig enige om hvordan vi vil ha' det, men jeg savner da nogengange det der med bare at kunne ligge i sengen hele dagen og nyde hinanden, der går sgu nok nogen år før vi kommer til det igen. xD hehe..

-Sheila

Anmeld

11. februar 2012

Laulund87

Puha jeg synes det er hammer uhyggeligt haha og SLET ikke mig..

Men bare du er tilfreds og det lyder det jo til

Anmeld

11. februar 2012

MomInTheMaking

Laulund87 skriver:

Puha jeg synes det er hammer uhyggeligt haha og SLET ikke mig..

Men bare du er tilfreds og det lyder det jo til

hæhæh.. det tror jeg der er mange der er enige med dig i..;D Det var også meningen at det skulle være lidt uhyggeligt, så det er perfekt.

Jeg tror også jeg ville lave noget mindre skræmmende, hvis det ikke lige var denne kammerat der skulle have det, de har lige haft ringet og der er stor begejstring i det lille hjem, så det er bare dejligt. ^^ Selv hans kæreste er glad. (Havde været lidt bange for at hun måske ville hade det. xD Kender hende ikke så godt.)

Men jeg glæder mig til at vise dem jeg skal lave til børneværelset frem, tror de falder i lidt bedre jord hos de dejlige mødre herinde. hehe.

-Sheila

Anmeld

11. februar 2012

Laulund87

hæhæh.. det tror jeg der er mange der er enige med dig i..;D Det var også meningen at det skulle være lidt uhyggeligt, så det er perfekt.

Jeg tror også jeg ville lave noget mindre skræmmende, hvis det ikke lige var denne kammerat der skulle have det, de har lige haft ringet og der er stor begejstring i det lille hjem, så det er bare dejligt. ^^ Selv hans kæreste er glad. (Havde været lidt bange for at hun måske ville hade det. xD Kender hende ikke så godt.)

Men jeg glæder mig til at vise dem jeg skal lave til børneværelset frem, tror de falder i lidt bedre jord hos de dejlige mødre herinde. hehe.

-Sheila

De er glade for det og det er jo bestemt det vigtigste!

Så vil jeg glæde mig til at se de billeder og ikke regne med at blive skræmt høhø

Anmeld

11. februar 2012

MomInTheMaking

Laulund87 skriver:

De er glade for det og det er jo bestemt det vigtigste!

Så vil jeg glæde mig til at se de billeder og ikke regne med at blive skræmt høhø

Præcis.

Jaah, well.. det er jo samme stil, så hvis man ikke er til det "gamle" look er det jo helt sikkert et "no-go" men de bliver i hvert fald ikke uhyggelige..

(Med mindre man synes fugle er uhyggelige )

-Sheila

Anmeld

11. februar 2012

Laulund87

Præcis.

Jaah, well.. det er jo samme stil, så hvis man ikke er til det "gamle" look er det jo helt sikkert et "no-go" men de bliver i hvert fald ikke uhyggelige..

(Med mindre man synes fugle er uhyggelige )

-Sheila

Haha nogle vil helt sikkert synes fugle er uhyggelige, men så kan vi jo blive ved ikke?

Jeg synes ikke de er uhyggelige og der skal jo være plads til det "anderledes" så jeg er positiv

Anmeld

11. februar 2012

MomInTheMaking

Laulund87 skriver:

Haha nogle vil helt sikkert synes fugle er uhyggelige, men så kan vi jo blive ved ikke?

Jeg synes ikke de er uhyggelige og der skal jo være plads til det "anderledes" så jeg er positiv

jaja, der er sikkert også nogen med porcelæns fobi.

Det er godt, tak for et respons i hvert fald, synes det er imponerende at en tråd kan have 450 visninger med kun have 6-7 stykker der kommentere.

Især når man endda har skrevet at man gerne modtager kritik fra folk der ikke bryder sig om det. xD

Men.. sådan må det jo bare være.. er i hvert fald glad for de svar jeg har fået ind til videre

-Sheila

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.