Giraffen skriver:
jaa første barn og vi glæder os helt åndsvagt meget
vi har et tæt vennepar der også lige fik deres første i august (så næsten samme alder som din smukke Penny ka jeg se
)
Men det blir også vildt underligt pludseligt at gå fra at være to til at være tre, men vi er hvertfald rigtig spændte begge to 
har det ikke også været en kæmpe omvæltning hos jer
?
Ihh ha.. tillykke.
Ja, Penny er fra først i oktober.
(og tak for de søde ord.
)
Ja, det er lidt underligt at der pludselig er sådan en bette én midt i det hele..
- Men jeg synes egentlig at min mave havde et liv for sig selv i graviditeten, snakkede så meget til den og havde så meget focus på den at det egentlig ikke var så mærkeligt da hun kom ud, så var focus bare rettet mod hende istedet for maven..
Altså Penny har været og er en ret nem baby (så vidt jeg har forstået.
haha), men det med søvnen er egentlig det der har været værst og det der kom mest bag på mig var at det ligesom var op til mig at inføre rutiner (Jeg er ikke ligefrem rutine præget som person) og gik egentlig bare ud fra at baby'er sover når de er trætte.. men om igen Sheila, baby'er sover når man lægger dem til at sove.. (cirka xD hehe)
Som par har der egentlig ikke været noget der var svært, tror vi (heldigvis) har været og er temmelig enige om hvordan vi vil ha' det, men jeg savner da nogengange det der med bare at kunne ligge i sengen hele dagen og nyde hinanden, der går sgu nok nogen år før vi kommer til det igen. xD hehe..
-Sheila
Anmeld