Anderledes kunst. (Syret!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2012

MomInTheMaking

StineW79 skriver:

Rigtig fin ide! Syntes det minder lidt om de billeder Phoebe fra venner laver, bare din er i mindre udgave. Vh stine

hahahahahahahahah... jeg var flad af grin da jeg læste dit indlæg.. for det kan der være noget om, vil dog holde på at mit er en anelse smukkere. men det er selvfølgelig en smags sag.

-Sheila

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

MomInTheMaking

Anjamichell skriver:

Hvad er det ser hænger i snoren i drengens hånd??

Hvad tror du det er? Hvis du tror noget makabert, så har du sikkert ret.

-Sheila

Anmeld

11. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mom In The Making skriver:

Hvad tror du det er? Hvis du tror noget makabert, så har du sikkert ret.

-Sheila

Det er da en tand, er det ik? 

Ja dine er rigtig fine! Vh Stine 

Anmeld

11. februar 2012

Giraffen

Ja, jeg elsker at lave det, men det er svært når man skal "vise det til verden" Jeg har også kun en enkelt gang før lagt noget herind som jeg har lavet, for jeg er egentlig ikke meget for det, men denne gang synes jeg at jeg har fat i noget og har derfor brug for lidt feed-back og det fik jeg, det er rigtig dejligt

Jeg elsker at passe min datter, men jeg må indrømme at jeg nogen dage er begyndt at tude i frustation over ikke at få min hjerne stimuleret, der har baby.dk været en god hjælp, her er altid nogen eller noget at diskutere med og nye ting at lære. Men jeg bor så også ude på bøhlandet, har ikke selv kørekort (bliver der forhåbentlig snart lavet om på..) og med en bus der kun køre forbi ca. 4 gange om dagen. xD Så det kan hurtigt blive lidt kedeligt!! +++ at jeg fik sommerferie og så gik direkte på barsel efter sommerferien, så den har været lidt længere end normalt.

Jeg ved ikke hvad jeg skal give mig til, jeg er en af dem der aldrig har kunne finde ud af hvad jeg skulle stille op med mig selv rent uddannelses mæssigt, så jeg har en masse grunforløb, bla. til kok, ernærings ass., rengørings ass., sosu, design (noget 10 klasse agtigt halløj). osv. osv.

MEN én ting er sikkert, jeg GLÆDER mig til at komme ud og lære noget igen, og denne gang vil jeg gerne finde noget der vare lidt længere, som jeg kan fordybe mig i.

-Sheila

ej hold da fast så ka jeg godt forstå du føler dig understimuleret

Jeg bor heldigvis midt på Trøjborg i Århus så verden er lige udenfor døren 

Måske er sådan et år også virkelig med til at sætte spark i motivationen for at finde noget, hvor man kan hænge i og holde ud 

Anmeld

11. februar 2012

Steph_Laurits

Din kusine har et rigtig flot navn

Haha!!

Anmeld

11. februar 2012

anjamichell@gmail.com

StineW79 skriver:

Jo jeg ville jo også mene at det var en tand

Anmeld

11. februar 2012

MomInTheMaking

Giraffen skriver:

ej hold da fast så ka jeg godt forstå du føler dig understimuleret

Jeg bor heldigvis midt på Trøjborg i Århus så verden er lige udenfor døren 

Måske er sådan et år også virkelig med til at sætte spark i motivationen for at finde noget, hvor man kan hænge i og holde ud 

Jah, det er ikke altid lige sjovt, heldigvis har jeg en kæreste der er rigtig god til at komme hjem og ville diskutere gode emner fra ped. sem.

Ja, det bliver nemmere for dig bare at pakke barnevognen og trille en tur.. Hvornår har du termin?

Ja, jeg satser på det.. vil gerne prøve noget kreativt, men er ikke sikker på hvad og ved heller ikke helt hvad de har at byde på i holstebro.

-Sheila

Anmeld

11. februar 2012

MomInTheMaking

Anjamichell skriver:

Jo jeg ville jo også mene at det var en tand

Det er det også.. En visdomstand.

Anmeld

11. februar 2012

MomInTheMaking

StephanieJ skriver:

Haha!!

Anmeld

11. februar 2012

MomInTheMaking

StineW79 skriver:

Jo, det er det.. En visdomstand.

og mange tak.

-Sheila

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.