Anderledes kunst. (Syret!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.627 visninger
52 svar
0 synes godt om
11. februar 2012

MomInTheMaking

Jeg er begyndt at lave nogen anderledes billeder og ville lige vise det første færdige eksemplar frem. Jeg er udemærket klar over at det er en smule alternativt og sikkert ikke falder i alles smag, men jeg er personligt rigtig glad for dette billede og synes det blev præcist som jeg ønskede det. (og det er jo for F* altid rart..)

Det er en gave til en kammerat der har fødselsdag i morgen.

Er også igang med nogle lidt mindre "uhyggelige" billeder til min datters værelse.. med noget tøset tapet og nogen porcelæs fugle der titter ud af, dem er jeg SUPER spændte på, for tror de bliver rigtig fine.

Nå ville bare vise det frem og så må i da gerne kommentere! Også selv om i ikke bryder jer om det.;D

-Sheila

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

Koen.

Super fed syns jeg

Anmeld

11. februar 2012

MomInTheMaking

tanja. skriver:

Super fed syns jeg

Mange tak. glemte da helt at tilføje at det også kan fungere som "opslagstavle" så kan man smide et par af sine egne billeder på.

Anmeld

11. februar 2012

Muffin_girl

Fedt lavet - men er skide uhyggeligt med den dreng .. Uhh ... 

Jeg hedder også Sheila. Første gang jeg har mødt en med samme navn herinde

Anmeld

11. februar 2012

Giraffen

Mom In The Making skriver:

Jeg er begyndt at lave nogen anderledes billeder og ville lige vise det første færdige eksemplar frem. Jeg er udemærket klar over at det er en smule alternativt og sikkert ikke falder i alles smag, men jeg er personligt rigtig glad for dette billede og synes det blev præcist som jeg ønskede det. (og det er jo for F* altid rart..)

Det er en gave til en kammerat der har fødselsdag i morgen.

Er også igang med nogle lidt mindre "uhyggelige" billeder til min datters værelse.. med noget tøset tapet og nogen porcelæs fugle der titter ud af, dem er jeg SUPER spændte på, for tror de bliver rigtig fine.

Nå ville bare vise det frem og så må i da gerne kommentere! Også selv om i ikke bryder jer om det.;D

-Sheila

Jeg synes idéen med tapet/bogsider + porcelæn er fed

Men jeg synes det ville være endnu federe hvis du turde gøre det 100% gennemført og ikke lade det have et praktisk formål ogs

det emmer lidt af "det er kunst, men nu har det også et praktisk formål" og det er da ærgerligt synes jeg 

så jeg siger - beslut dig for om du vil lave opslagstavler eller kunst for det er ikke det samme 

Anmeld

11. februar 2012

MomInTheMaking

AalborgPigen skriver:

Fedt lavet - men er skide uhyggeligt med den dreng .. Uhh ... 

Jeg hedder også Sheila. Første gang jeg har mødt en med samme navn herinde

mange tak.. og ja, haha.. er også lidt i tvivl om hans kæreste vil synes det er så fedt at have hængende..

Jeg har mødt to IRL der også hed Sheila, men der er jo ikke voldsomt mange af os..;D haha.. tror vi er lige under 500 i danmark.

- Sheila (din navnesøster ^^)

Anmeld

11. februar 2012

MomInTheMaking

Giraffen skriver:

Jeg synes idéen med tapet/bogsider + porcelæn er fed

Men jeg synes det ville være endnu federe hvis du turde gøre det 100% gennemført og ikke lade det have et praktisk formål ogs

det emmer lidt af "det er kunst, men nu har det også et praktisk formål" og det er da ærgerligt synes jeg 

så jeg siger - beslut dig for om du vil lave opslagstavler eller kunst for det er ikke det samme 

Hej.

Egentlig var det ikke meningen at det skulle have et praktisk formål, men at det bare skal se ud som det ser ud.. med tegnestifter osv. (så det er en del af billedet at det er en opslagstavle, hvis det giver mening?) MEN kan samtidig godt lide at modtageren kan vælge at "bruge det" på sin måde.

De andre jeg er igang med er rent "pynt", så de vil måske falde mere i din smag..

Og så tænker jeg, at kunst er op til øjet der ser, nogen vil kalde billeder af pis på en væg for kunst, så kan opslagstavler også godt være det.

Men tak for dit konstruktive svar.

-Sheila

Anmeld

11. februar 2012

Giraffen

Hej.

Egentlig var det ikke meningen at det skulle have et praktisk formål, men at det bare skal se ud som det ser ud.. med tegnestifter osv. (så det er en del af billedet at det er en opslagstavle, hvis det giver mening?) MEN kan samtidig godt lide at modtageren kan vælge at "bruge det" på sin måde.

De andre jeg er igang med er rent "pynt", så de vil måske falde mere i din smag..

Og så tænker jeg, at kunst er op til øjet der ser, nogen vil kalde billeder af pis på en væg for kunst, så kan opslagstavler også godt være det.

Men tak for dit konstruktive svar.

-Sheila

er nok meget farvet af at jeg er igang med en uddannelse hvor kunst har været rigtig meget i fokus

og jeg synes ikke at man rent teoretisk kan kalde en opslagstavle for kunst, da den så har et ikke-æstetisk formål 

Men jeg synes det er en fed og original idé med det andet - glæder mig til at se dem til børneværelset 

Anmeld

11. februar 2012

MomInTheMaking

Giraffen skriver:

er nok meget farvet af at jeg er igang med en uddannelse hvor kunst har været rigtig meget i fokus

og jeg synes ikke at man rent teoretisk kan kalde en opslagstavle for kunst, da den så har et ikke-æstetisk formål 

Men jeg synes det er en fed og original idé med det andet - glæder mig til at se dem til børneværelset 

Lyder spændene!! Hvad er du igang med ?

Jeg ved ikke noget om kunst, hverken i teorien eller praksis, så det skal jeg ikke gøre mig klog på.

Kan ting ikke have et formål og være æstetiske på samme tid?! Eller er det helt sort snak.. haha..

Men tak, jeg glæder mig også til at de er færdige..^^

-Sheila

Anmeld

11. februar 2012

Muffin_girl

mange tak.. og ja, haha.. er også lidt i tvivl om hans kæreste vil synes det er så fedt at have hængende..

Jeg har mødt to IRL der også hed Sheila, men der er jo ikke voldsomt mange af os..;D haha.. tror vi er lige under 500 i danmark.

- Sheila (din navnesøster ^^)

Hihi  håber jeg da Nu når du  har brugt tid på det  

Ja navnet er meget sjældent. Men det er da også fedt at have en anderledes navn  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.