Håber ikke det går ud over dig Majbritt/ Twinboys!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2012

Darling<3

132319 skriver:

Ja, jeg synes så det er fint nok.

Hvis forældre absolut vil have deres børn et sted der er privat, må de selv betale den fulde sats. Præcis som med privatskoler!

Don't shoot me!

Helt enig!!

Jeg betaler gerne det ekstra for at få min datter i privat DP

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

sandorff

Darling<3 skriver:

Helt enig!!

Jeg betaler gerne det ekstra for at få min datter i privat DP

har du råd til at bruge 6-7000 om mdr i dagpleje???

Anmeld

8. februar 2012

Darling<3

sandorff skriver:

hvad så med private børnehaver, private skoler, private opholdssteder for anbragte børn, private hospitaler osv....
skal man selv betale 100% for det?

Hvis vi vil have privat-alt-muligt, så må vi komme til lommerne!!

Kan ikke forstå at hr og fru frikadelle skal kunne komme i behandling på private sygehuse, på den offentlige's regning!

Blot min mening...

Anmeld

8. februar 2012

Darling<3

sandorff skriver:

har du råd til at bruge 6-7000 om mdr i dagpleje???

Ikke alene, men sammen med min mand kan jeg sagtens smide 3000 hver måned for at min datter er i privaten, og jeg ved at han har det på samme måde - hun skal ikke i kommunal..

Anmeld

8. februar 2012

132319

sandorff skriver:

hvad så med private børnehaver, private skoler, private opholdssteder for anbragte børn, private hospitaler osv....
skal man selv betale 100% for det?

Ja, det synes jeg.

Anmeld

8. februar 2012

sandorff

132319 skriver:

Ja, det synes jeg.

hm...

Anmeld

8. februar 2012

sandorff

Darling<3 skriver:

Ikke alene, men sammen med min mand kan jeg sagtens smide 3000 hver måned for at min datter er i privaten, og jeg ved at han har det på samme måde - hun skal ikke i kommunal..

okay! tror så det er de færreste der har råd til det... men dejligt du, i støtter privat dagpleje.

Anmeld

8. februar 2012

Malthes mor

Jeg blander mig lige forsigt debatten. Jeg synes at det er helt fint at det kommunale får noget modspil af de private, men så skal de private også bare sørger for at de er bedre i hver en henseende. For ellers så udspiller de sig selv.

Og det samme gælder børnehaverne og skolerne...

Jeg har haft begge mine drenge i den kommunale dp...

Anmeld

8. februar 2012

132319

hm...

Du behøver ikke at rulle øjne af mig.

Med al den privatisering er der jo ikke noget at sige til at det går skidt for det kommunale nogle steder (dog ikke hvor vi bor, her har vi fantastiske institutioner og folkeskoler) -Se bare på sundhedsvæsnet.

Så, vil man have privat, må man selv punge ud. Jeg krævede heller ikke at statskassen skulle betale da jeg fik en kosmetisk operation i ansigtet på et privathospital, til trods for at det var til stor psykisk gene for mig.

Anmeld

8. februar 2012

sandorff

132319 skriver:

Du behøver ikke at rulle øjne af mig.

Med al den privatisering er der jo ikke noget at sige til at det går skidt for det kommunale nogle steder (dog ikke hvor vi bor, her har vi fantastiske institutioner og folkeskoler) -Se bare på sundhedsvæsnet.

Så, vil man have privat, må man selv punge ud. Jeg krævede heller ikke at statskassen skulle betale da jeg fik en kosmetisk operation i ansigtet på et privathospital, til trods for at det var til stor psykisk gene for mig.

jeg ser først nu det var og ikke den jeg fik sat på. det var ikke min mening at du skulle tro jeg "rullede" øjne af dit. blot en taste/trykke fejl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.