Håber ikke det går ud over dig Majbritt/ Twinboys!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2012

Frk. Himmelblå

sandorff skriver:

okay! tror så det er de færreste der har råd til det... men dejligt du, i støtter privat dagpleje.

Jamen... Det koster da ca. 3.000 kr uanset hvad man vælger...Gør det ikke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

sandorff

Frk. Himmelblå skriver:

Jamen... Det koster da ca. 3.000 kr uanset hvad man vælger...Gør det ikke?

øhm nej. nu er jeg privat dagplejer, en plads hos mig koster 7005,- der betaler kommunen 5152,- og forældrene betaler selv 1853,- hvis de IKKE fik tilskuddet skulle de selv betale ALLE 7005,-

i min kommune koster kommunal dagpleje forældrene 2290,- og vuggestue koster omkring de 2900,-
håber du fik svar på dit spørgsmål...?

Anmeld

8. februar 2012

bullerbassen

Jeg har aldrig fattet forskellen på kommunal og privat?! Nogen der kan forklare mig den? 

Vi startede i kommunal dagpleje , eller Silas gjorde. Efter 1/2 år skiftede vi til privat dagpleje.

1) vi kunne få deltidsplads

2) vi kunne vælge den dagplejemor som har de kvaliteter, som passede til os som familie / barn

Anmeld

8. februar 2012

Lone Jakobsen

til dem der vil hjælpe lidt, så er her et link til en underskrift indsamling:

http://www.privatdagplejedanmark.dk/pressemeddelelse/underskrift-indsamling-og-protest/

Anmeld

8. februar 2012

tinasmor

sandorff skriver:

øhm nej. nu er jeg privat dagplejer, en plads hos mig koster 7005,- der betaler kommunen 5152,- og forældrene betaler selv 1853,- hvis de IKKE fik tilskuddet skulle de selv betale ALLE 7005,-

i min kommune koster kommunal dagpleje forældrene 2290,- og vuggestue koster omkring de 2900,-
håber du fik svar på dit spørgsmål...?

wow du er billig (hov det kom til at lyde forkert ) Vi betaler 3100 kr. til vores Men sådan er det vel med det private- udbud og efterspørgsel. Jeg elskede vores private dagpleje. For det første så kan man jo lære dem at kende, mødes med dem osv. og se dem an inden man vælger (modsat de offentlige som man bare får én tildelt og kan man ikke lide hende, så er det bare ærgeligt for så er det om i køen igen på pladsgarantien) 

Jeg vil gerne sige det igen til dem som er så meget i mod private dagplejer: Hvad med om kommunerne så kunne holde deres pasningsgaratier, det kunne være det kunne hjælpe lidt? Hvis regeringen er så meget i mod det, så må de jo i første omgang sørge for, at der bliver bevillet nok penge til de pladser der er behov for- specielt i hovedstaden hvor der er ekstremt mangel.

Anmeld

8. februar 2012

Muffinmus

vi havde privat til den første og det var alletiders:-)

Meget hjemmeligt på andet og meget fleksibel hvis det var nødvendigt, modsat kommunale der har stramme regler hvad alt angår tid og pleje. Ikke at jeg ikke kan lide dem, der har vi også været hedige, men man skal da ikke afskaffe de private, det er god konkurrence til de kommunale og vores var flere hundrede kr billigere:-)

Anmeld

8. februar 2012

sandorff

tinasmor skriver:

wow du er billig (hov det kom til at lyde forkert ) Vi betaler 3100 kr. til vores Men sådan er det vel med det private- udbud og efterspørgsel. Jeg elskede vores private dagpleje. For det første så kan man jo lære dem at kende, mødes med dem osv. og se dem an inden man vælger (modsat de offentlige som man bare får én tildelt og kan man ikke lide hende, så er det bare ærgeligt for så er det om i køen igen på pladsgarantien) 

Jeg vil gerne sige det igen til dem som er så meget i mod private dagplejer: Hvad med om kommunerne så kunne holde deres pasningsgaratier, det kunne være det kunne hjælpe lidt? Hvis regeringen er så meget i mod det, så må de jo i første omgang sørge for, at der bliver bevillet nok penge til de pladser der er behov for- specielt i hovedstaden hvor der er ekstremt mangel.

tak... - jeg tager det positivt.
det var også det jeg ville være. tilbyde forældre noget der er billigere og bedre. har nemlig også bedre åbningstider

Anmeld

8. februar 2012

tinasmor

sandorff skriver:

tak... - jeg tager det positivt.
det var også det jeg ville være. tilbyde forældre noget der er billigere og bedre. har nemlig også bedre åbningstider

Æv bare du boede tæt på mig. Vores har rigtig dårlige åbningstider, men når det er udbud og efterspørgsel der bestemmer, så må vi jo klare os med det hun tilbyder. Dine "kunder" får virkelig valuta for pengene og når du så endda er så billig.

Anmeld

8. februar 2012

heidi30

Sally-Slingshot skriver:

Hvor er det sygt, for mig virker det som om de vil uddrydde konkurrencen. Simpelthen fordi forældrene foretrækker de private - Jeg kan ikke lade være med at tænke at man burde forbedre de kommunale så de blev lige så attraktive istedet for bare at fjerne det bedre alternativ  Hvorfor ikke optimere? Er så træt af de der lappeordninger.. ARRRGH. :/

Anmeld

9. februar 2012

twinboys

Iiiihhh hvor er I søde at der er nogle som tænker på mig og mit nye arbejde...

Jeg tror nu ikke vi bliver lukket, men hjælp os med at få nogle underskrifter så de ikke lukker os...

Forældre skal have et valg...

Majbritt

http://www.privatdagplejedanmark.dk/pressemeddelelse/underskrift-indsamling-og-protest/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.