Håber ikke det går ud over dig Majbritt/ Twinboys!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2012

Lone Jakobsen

synes det er super ærgeligt, for vi er sørme mange der mister vores job så, men mon ikke det er for at fjerne den konkurrence der gør at mange kommunelle lige nu har problemer med at finde børn nok.

et lille link til en side der prøver at gøre noget ved det:

https://www.facebook.com/privatdagplejedanmark

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

heidi30

Lone Jakobsen skriver:

synes det er super ærgeligt, for vi er sørme mange der mister vores job så, men mon ikke det er for at fjerne den konkurrence der gør at mange kommunelle lige nu har problemer med at finde børn nok.

et lille link til en side der prøver at gøre noget ved det:

https://www.facebook.com/privatdagplejedanmark

Måske, men lidt konkurrence er vel ok og sund. 

Anmeld

8. februar 2012

Lone Jakobsen

heidi30 skriver:

Måske, men lidt konkurrence er vel ok og sund. 

ja men hvis de ikke synes det, så er det jo en simpel måde at slippe af med os på.

her i byen har de lige fyret 5 kommunelle, men os som er private har ingen problemer med at fylde pladserne op.

Anmeld

8. februar 2012

heidi30

Lone Jakobsen skriver:

ja men hvis de ikke synes det, så er det jo en simpel måde at slippe af med os på.

her i byen har de lige fyret 5 kommunelle, men os som er private har ingen problemer med at fylde pladserne op.

Omkring juletid blev der fyret 4 kommunale Dp. i vores lille by hjemme i DK.

Men hvad de reelt synes problemet er med de private, gad man da godt vide.

Anmeld

8. februar 2012

Lone Jakobsen

heidi30 skriver:

Omkring juletid blev der fyret 4 kommunale Dp. i vores lille by hjemme i DK.

Men hvad de reelt synes problemet er med de private, gad man da godt vide.

en privat dagplejer i Herning kommune har skrevet et brev til dem for at finde ud af den præcise årsag, så nu er jeg spændt på om der kommer svar.

Anmeld

8. februar 2012

Zafir

ARGH... Hvor er det bare sindsygt altså

Vi skal ikke alle sammen være ens og stereotyper. Vi skal have ret til vores frie valg...!!

SÅK SÅK!!!

Anmeld

8. februar 2012

th

Synes også vi skal havde lov til at vælge, vi var med i tv2fyn i går, hvor vi var ude ved den dagpleje vi netop har valgt, som er privat, vi kunne ikke få en dagpleje der havde åben til kl. 16.30-45 hvor vi først kan hente, så skulle en af os sige vores job op, eller have en barnepige for 30 min hver dag. så synes det er træls at SF kommer med sådan et udspil, så skullen de jo også lukke de privat børnehave og friskoler.

Anmeld

8. februar 2012

bøgelund

jeg bliver sindsyg hvis det bliver en realitet.. vi skal have lov til at vælge selv.. 

vi elsker vores private dagplejer. det koster kommunen det samme, så jeg kan ikke se problemet.. 

Anmeld

8. februar 2012

132319

Jeg har aldrig fattet forskellen på kommunal og privat?! Nogen der kan forklare mig den? 

Anmeld

8. februar 2012

bøgelund

132319 skriver:

Jeg har aldrig fattet forskellen på kommunal og privat?! Nogen der kan forklare mig den? 

kommunal: du har gæstedagpleje ved sygdom og ferie.

Privat: du skal selv sørge for pasning ved ferie og sygdom. private har bare ingen kurser de skal til , eller afspadsering. der kommer ikke alle mulige gæstebørn. 

vi skal selv lægge pengene ud, og inden for en uge får vi penge refunderet. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.