Håber ikke det går ud over dig Majbritt/ Twinboys!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2012

sandorff

132319 skriver:

Ja, jeg synes så det er fint nok.

Hvis forældre absolut vil have deres børn et sted der er privat, må de selv betale den fulde sats. Præcis som med privatskoler!

Don't shoot me!

skal dem der benytter kommunal dagpleje så også betale den fulde sats????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2012

1974

Nu er jeg privat dagplejer og meget glad for mit job :-)

Så jeg håber godt nok ikke de kommer igemmen med den dumme ide.

La forældre selv bedstemme hvem der skal passe deres børn.

Anmeld

8. februar 2012

wamse

132319 skriver:

Ja, jeg synes så det er fint nok.

Hvis forældre absolut vil have deres børn et sted der er privat, må de selv betale den fulde sats. Præcis som med privatskoler!

Don't shoot me!

Helt enig 

Anmeld

8. februar 2012

132319

sandorff skriver:

skal dem der benytter kommunal dagpleje så også betale den fulde sats????

Nej naturligvis ikke.

Anmeld

8. februar 2012

ModerNatur

Synes det er noget fis at sige at man skal betale den fulde sats hvis man vælger at have sit barn i en privat dagpleje.. Der er jo ingen forskel.. jeg ku forstå det hvis man fik meget mere i en privat dagpleje end i en kommunal.. men det gør man jo ikke ligefrem man sørger jo tværtimod selv for pasning ved sygdom osv..

Anmeld

8. februar 2012

grøn · ært

iiihhh!!! Jeg er rasende!! Hvorfor skal vi i danmark ALTID forbyde????!!!! Og jeg bliver RASENDE hvis de gennemføre det l-o-r-t og forbyder privat dagpleje. Skal privat skolerne så også forbydes?!!! Så går jeg da VIRKELIG ud af mit gode skind 

Undskyld.... men HELT ærligt - og jeg synes ellers rød regering plejer at være så fornuftige...  Og hvorfor forbyde privat dagpleje og samtidig fyre en masse kommunale dagplejer ?!! Hvordan hænger det sammen?

GRRRRRRRRR:.....!!!!!!! (Godt jeg er alene hjemme, ellers var det gået ud over min kære mand.... )

Anmeld

8. februar 2012

grøn · ært

Issa skriver:

Synes det er noget fis at sige at man skal betale den fulde sats hvis man vælger at have sit barn i en privat dagpleje.. Der er jo ingen forskel.. jeg ku forstå det hvis man fik meget mere i en privat dagpleje end i en kommunal.. men det gør man jo ikke ligefrem man sørger jo tværtimod selv for pasning ved sygdom osv..

Det er da bestemt også noget fis at sige!
Desuden holder kommunen jo også øje med de private dagplejer - tjekker dem både på anmeldte og uanmeldte besøg.  

Anmeld

8. februar 2012

Savannah

bøgelund skriver:

vi vil ikke miste vores..

Det håber jeg virkelig heller ikke I gør! Tænk lige hvor mange børn der skal skifte på samme tid så, det bliver da totalt kaos.. Synes ikke det giver nogen mening og igen kan jeg kun sige at jeg synes det er en rigtig dårlig måde at udkonkurre det private på.

Også synes jeg det er meget nærliggende at spørge borgerne om det her, men det sker nok heller ikke..

Anmeld

8. februar 2012

sandorff

132319 skriver:

Nej naturligvis ikke.

hvad så med private børnehaver, private skoler, private opholdssteder for anbragte børn, private hospitaler osv....
skal man selv betale 100% for det?

Anmeld

8. februar 2012

sandorff

grøn · ært skriver:

iiihhh!!! Jeg er rasende!! Hvorfor skal vi i danmark ALTID forbyde????!!!! Og jeg bliver RASENDE hvis de gennemføre det l-o-r-t og forbyder privat dagpleje. Skal privat skolerne så også forbydes?!!! Så går jeg da VIRKELIG ud af mit gode skind 

Undskyld.... men HELT ærligt - og jeg synes ellers rød regering plejer at være så fornuftige...  Og hvorfor forbyde privat dagpleje og samtidig fyre en masse kommunale dagplejer ?!! Hvordan hænger det sammen?

GRRRRRRRRR:.....!!!!!!! (Godt jeg er alene hjemme, ellers var det gået ud over min kære mand.... )

ja, du er godt nok sur...
tag al din vrede og kom ud med det der hvor det bliver hørt. SF hjemmeside eller facebook-profil, ekstrabladet osv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.