Huller i ørene som 2 årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2012

l.kjoeller

Zette skriver:

Kom med din mening 

Er du for eller imod?

KH
Zette 

imod.. syns der er for tidligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

felicity

imod!

Anmeld

6. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Zette skriver:

Kom med din mening 

Er du for eller imod?

KH
Zette 

helt klart imod. børn skal have dert når de selv beder om det og de selv kan skifte dem og rense dem.

Anmeld

6. februar 2012

Hvem?

Klart et NO GO..

Anmeld

6. februar 2012

TaAsJu

Er også imod.. Når de selv kommer og spørg er det fint.. Tammie fik det 3 md før hun fyldet 6 år.. Og man kunne se det var vel overvejet for hun spurgte selv til hvordan det forgik og det hele...

Anmeld

6. februar 2012

M&M's Mor

vil ikke sige jeg hverken er for eller imod for er op til forældrene selv, men her har min datter på 4 år plaget om det de sidste par mdr, men jeg synes ikke hun er stor nok så har sagt nej til hende...er noget vi kan snakke mere om om et par år hvis hun stadig plager om det der...men ved så også at en veninde fik nej ved en guldsmed ved hendes datter kun var 2½ så det var forældrenes ønske og den guldsmed vil have at børnene selv kan fortælle ham at det er det de gerne vil og ved hvad det indebærer...

Anmeld

6. februar 2012

Laulund87

Imod

Anmeld

6. februar 2012

Laura.

Helt klart IMOD ! Jeg forstår ikke, at børn i så ung en alder skal have hul i øerne... Og hvorfor ikke lade barnet bestemme det selv ?? Hvorfor har nogle så travlt ? Jeg undrer mig bare...

Anmeld

6. februar 2012

Camilla..

synes det er svært. jeg synes at børn selv skal ha lov at vælge.. og jeg synes ikke det klær et lille pige barn med huller i ørene..

jeg fik huller i ørene fordi jeg tikkede min mor i flere måneder da jeg var 7-8 år.. og det synes jeg bare var så sejt til trods for at jeg fik mega meget betændelse i dem begge..

- så jeg synes at HVIS de skal ha hul i ørene, skal de selv ville ha' det..

Hvis jeg fik en datter og hun rigtig gerne vil ha' det som 4-5 årigede.. måtte hun gerne.

Anmeld

6. februar 2012

Camilla..

Laura. skriver:

Helt klart IMOD ! Jeg forstår ikke, at børn i så ung en alder skal have hul i øerne... Og hvorfor ikke lade barnet bestemme det selv ?? Hvorfor har nogle så travlt ? Jeg undrer mig bare...

Lige præcis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.