Huller i ørene som 2 årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2012

raca

imod... syntes slet ikke det skulle være lovligt og picer børn...

med de skader det kan give i form af alergi osv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

smokin

Maria. skriver:

Imod!! Synes det er tarveligt at udsætte sit barn for unødvendig smerte! For det er det det er!!  Kan selv huske hvor ondt det gjorde! 

Det er jo ikke en vedvarende smerte. Så måske lige groft nok at sige man er tarvelig 

Anmeld

6. februar 2012

L&V

lisesp83 skriver:

Jeg er imod det.

Syns børnene skal være så store, at de selv kommer og spørger om det. Og ved lidt om, at det gør lidt ondt at få lavet

Men er ligeglad med, hvad andre forældre gør, det er deres sag.

Også tænker jeg os at det jo egentlig gør lidt ondt og det kan man jo ikke lige forklare et barn på 2.. 

Anmeld

6. februar 2012

morethanperfect

I mod .. Som de fleste andre ..
Kan ikke se nogen grund til så små børn skal ha huller i ørerne ..  

Anmeld

6. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg er ligeglad! Og man ka jo sige at når de er så små, ka de jo alligevel ik huske om det har gjordt ondt at få lavet, så i længden er det måske mindre " tramatisk" 

Her får hun nok ik lige huller i ørene de næste mange år ( thea er 3 år ) Jeg fik mine lavet da jeg var 6 og ka huske at jeg ik syntes det gjorde ondt, overhovedet! Vh stine

Anmeld

6. februar 2012

Caroline86

imod!

for mit vedkommende er det ikke så meget "fordi det gør ondt" for ja, det går hurtigt over igen... det er heller ikke så meget fordi jeg mener at børnene skal have lov til selv at bestemme, for de kan jo vælge at tage dem ud igen og "bare" have et ar på hver øreflip...

Det er 2 af grundende til at jeg er imod, men mest af alt fordi jeg synes det er for farligt! Nu fylder min troldepige jo 2 år lige om hjørnet og bare tanken om hendes form for leg og øreringe!? NO GO hun ville ende med flænsede øreflipper og det synes jeg ikke er hensigtmæssigt...

Jeg har faktisk ikke én eneste god grund til at man skulle gøre det Synes ikke engang det er pænt/sødt til så små børn........

Anmeld

6. februar 2012

Muffin_girl

Zette skriver:

Kom med din mening 

Er du for eller imod?

KH
Zette 

Imod.. Syntes at børn selv skal have valget.. 

Anmeld

6. februar 2012

Maria.

Zette skriver:

Det er jo ikke en vedvarende smerte. Så måske lige groft nok at sige man er tarvelig 

Nej men til gændgæld gør det pisse naller så længe det varer! Det kunne jeg bare aldrig finde på!

Anmeld

6. februar 2012

lisesp83

Månsson skriver:

Også tænker jeg os at det jo egentlig gør lidt ondt og det kan man jo ikke lige forklare et barn på 2.. 

Nemlig, det er da at påføre barnet unødvendig smerte ..

Og for hvems skyld? Det kan da kun være forældrenes.

Anmeld

6. februar 2012

raca

StineW79 skriver:

Jeg er ligeglad! Og man ka jo sige at når de er så små, ka de jo alligevel ik huske om det har gjordt ondt at få lavet, så i længden er det måske mindre " tramatisk" 

Her får hun nok ik lige huller i ørene de næste mange år ( thea er 3 år ) Jeg fik mine lavet da jeg var 6 og ka huske at jeg ik syntes det gjorde ondt, overhovedet! Vh stine

jeg underes over der er focus på øjebliks smærten.. men slet ikke eftervirkningerne..

hvordan forklare man en 2 årige at de skal havde sviende rense ting på øre forde der er gået betændelse i...

hvad når barnet er bleveet ældre og har udviklet alergi i værste fald...og har man en form for kontankt eksem udvikler man let flere.. og det er ski drøjt..

hvad når ringen hænger i alt.. så barnet bliver hæmmet i deres leg.. eks slogskampe.. jeg kan huske hvor ondt selv en lille øreing kunne gøre i en tumle kamp..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.