Huller i ørene som 2 årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2012

Lise

Imod! Jeg synes det er unødvendigt! Og det vender sig også en lille smule i mig, når helt små vuggestue/børnehave piger har øreringe

Jeg fik selv huller i ørene da jeg var syv år. Jeg fik monster meget betændelse i, og det var virkelig smertefuldt, som jeg husker det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

louisevl

2skønnebørn skriver:

Imod - jeg syntes ikke børn skal have det, før de selv kan håndtere det, selv skifte øreringe og selv rense det.

Kan ikke være mere enig

Anmeld

6. februar 2012

Cassiopeia

MoarHvidovre skriver:

Imod - helt klart.

Lina fylder 3 år lige om lidt og jeg kunne slet ikke forestille mig, at hun skulle have huller i ørerne nu. Det kan hun få når hun er ældre og er bevist omkring det. Det skal helt sikkert være et ønske fra hendes side af og ikke mit.

Anmeld

6. februar 2012

FrkZier

ved ikke om jeg vil sige jeg direkte er imod det, jeg synes b
estemt ikke det er nødvendigt at en 2årig bliver piercet i øret, men det heller ikke sådan at jeg bliver sur hvis det sker..

jeg var selv ca. 8 år da jeg fik huller i ørene, og det var bare det fedeste i verden for mig - synes selv det var/er en meget passende alder

Anmeld

6. februar 2012

Clisolka

2skønnebørn skriver:

Imod - jeg syntes ikke børn skal have det, før de selv kan håndtere det, selv skifte øreringe og selv rense det.

Enig 

Anmeld

6. februar 2012

MelikkazMoar

jeg er ikke imod !

Anmeld

6. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Hvad andre gør, må de selv om, men min datter skal ikke have det, før hun er gammel nok til at passe og pleje det 

Anmeld

6. februar 2012

M (:

Marts<3 skriver:

Jeg er som måske den eneste der er for;-) 

Jeg fik selv huller i ørene da jeg var 8 dage gammel. 

Hvis jeg en dag skulle være så heldig at få en datter, så skal hun også have huller i ørene inden hun er 1 år!

Jeg ser det ikke som noget traumatisk! Det er en ting som med den rette håndtering ikke behøver at ende i et "smertehelved" 

Jeg har ting på min liste som jeg anser for at være mere skadeligt og traumatisk for mit måske kommende datter.

Blot min mening;-) 

8 dage?!?!? 

Anmeld

6. februar 2012

Marts<3

M (: skriver:

8 dage?!?!? 

Jeps:-)

Min mor er fra Afrika, og min far er dansk. 

Og da jeg er født i Afrika, så var det meget "normalt"

Anmeld

6. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
raca skriver:

jeg underes over der er focus på øjebliks smærten.. men slet ikke eftervirkningerne..

hvordan forklare man en 2 årige at de skal havde sviende rense ting på øre forde der er gået betændelse i...

hvad når barnet er bleveet ældre og har udviklet alergi i værste fald...og har man en form for kontankt eksem udvikler man let flere.. og det er ski drøjt..

hvad når ringen hænger i alt.. så barnet bliver hæmmet i deres leg.. eks slogskampe.. jeg kan huske hvor ondt selv en lille øreing kunne gøre i en tumle kamp..

Jeg siger ik at det hverken er rigtigt eller forkert! De helt små som jeg har kendt gennem årene, har ik taget skade. Har aldrig set betændelse eller at andre børn har hevet dem ud osv. jeg ku i hvert fald sagtens finde være ting at udsætte børn for.

Som jeg også skrev, så går der nok også lige en del år inden min datter på 3 ska ha hul i sine øre. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.