Hvad får jeres børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2012

Maria.

K&S skriver:

Jeg tænkte lige - Anton er 18 måneder, må han gerne få popcorn?

Det har Malou fået siden sin 1 års fødselsdag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2012

K&S

Maria. skriver:

Super, så vil jeg da prøve det, jeg eeeelsker nemlig selv popcorn ;-)

Anmeld

7. februar 2012

Alexander&Lærke

2skønnebørn skriver:

vi har et meget afslappet forhold til slik/sodavand. Og med den succes at vores børn faktisk ikke rigtig drikker sodavand, de vil hellere have saft eller vand. Vi kan godt drikke en sodavand, hvor børnene så selv beder om noget andet.

Det samme gælder med slik, hvis vi husker det får de slik til disney, ellers får de ikke noget. Til gengæld kan de godt få lov at få en pose slik, hvis vi er ude at handle og de er med. Vi har aldrig haft forbud mod søde sager,  og det har aldrig været afmålt, vi har aldrig gjort det til noget specielt, og derfor tror jeg de har et afslappet forhold til det. Det skal så siges at vi aldrig har de søde sager i huset, med mindre det er fordi vi skal hygge, eller vi ved der kommer gæster. Og har vi så nogle rester i huset og de spørger om de må få det, ja så får de lov selvom det er onsdag....

Vi har valgt et afslappet forhold til det, og det viser sig at fungere fint her hos os.

Sådan er det også har i huset. Vores søn ser ofte os drikke sodavand men spørg næsten aldrig selv om han må få noget og hvis han gør får han en lille tår.

Han vil hellere have mælk eller vand. Om lørdagen får han og far lov at få pålægschololade på deres rundstykke, og om fredagen får Alexander lov at blande en lille pose med slik til disnysjov men det er vist også det.

en gang i mellem får vi kage til kaffe i weekenden. 

Anmeld

7. februar 2012

D-Micka

Jamie er kun 11 mdr..
Men han får intet slik

Han får istedet en frugtstang, vindruer, riskager eller en banan ..
Har prøvet at tilbyde ham lidt saft, men det kan han ikke lide .. Så der er det bare vand eller mælk

hvis vi er til fødselsdage har han 2 gange smagt lidt kage men det kan han heller ikke lide Så der har vi selv lidt hygge såsom det overnævnte

Synes heller ikke det er noget han skal have når han er så lille ..
Og at han ikke selv kan lide det er jo bare fint
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. februar 2012

D-Micka

D-Micka skriver:

Jamie er kun 11 mdr..
Men han får intet slik

Han får istedet en frugtstang, vindruer, riskager eller en banan ..
Har prøvet at tilbyde ham lidt saft, men det kan han ikke lide .. Så der er det bare vand eller mælk

hvis vi er til fødselsdage har han 2 gange smagt lidt kage men det kan han heller ikke lide Så der har vi selv lidt hygge såsom det overnævnte

Synes heller ikke det er noget han skal have når han er så lille ..
Og at han ikke selv kan lide det er jo bare fint

Øhh .. Ved ikke lige hvorfor der kom billeder med

Anmeld

7. februar 2012

MorTil4<3

Mamalou skriver:

... Når I hygger?

Og har I en fast dag, hvor I hygger - eksempelvis fredagssnoller, eller er der plads til den slags hygge hver dag/hver anden/tredje? Fortæl også gerne hvor gamle børnene er

Mvh. Louise

her er vi meget løse og har et godt forhold til guf og sodavand
jeg drikker nemlig ikk selv andet end saftevand eller sodavand sååå sukker er ligesom kommet med ind med modermælken hi hi

så her spiser vi faktisk sjældent slik som sådan, men køber vi om det er en tirsdag eller lørdag jamen så får drengen self også , mennnj dog i begrænset mænger

og saftevand får han stort set dagligt pga mig jo, og han vil self også gerne have sit vand med farve i som mor får smilll

han er 20 måneder

Anmeld

7. februar 2012

miinimeal

vi har lørdags snoller, eller løgnoller som albert siger(;

her får han en af de der 1 krons poser, og så laver jeg et fad med lækkert frugt, og det er endelig frugten der hitter mest(:

älbert er 17 måneder,

der kan godt klemmes en skumfidus ind i løbet af ugen, men ellers ikke(:

Anmeld

7. februar 2012

elluL

Maria. skriver:

Vores dejlige unger <3

Anmeld

7. februar 2012

MortilCilas

Her er det banan skiver, rosiner, pærre/æble både, vindruer, riskiks, bogvede kiks. Det er nok det han får mest, eller riskiks får han hver dag, og hvis det er han skal have noget, så er det de der frugtstænger, som ikke er såå sunde igen.

Han er 13 måneder

Anmeld

7. februar 2012

Maria.

Lulle. skriver:

Vores dejlige unger <3

Jah 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.