Hvem styrer økonomien hjemme ved jer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2012

An&Jo

FrkZier skriver:

synes det er lidt svært at sige, da vi som sådan ikke har fælles økonomi.. herhjemme betaler han huslejen, og så betaler jeg stort set alt andet - medmindre han selvfølgelig invitere mig ud at spise eller lign. så det ham der betaler

så umidlbart deler vi det, men i det, det er mig der køber alt til daligdagen osv, er det også mig der skal sørge for at holde overblikket så vi ikke løber tør for penge 2½ uge inde i måneden

den ordning havde jeg også med min eks, men det var fordi han ejede huset vi boede i, og jeg ville ikke betale til noget lån fr jeg var sikker på at han ikke bare smed mig ud.. desværre var mine anelser sande, og sønnike(som ikke var hans barn) og jeg blev sat på gaden efter næsten 1 års forhold hvor vi os havde boet sammen, fordi jeg havde sagt min egen lejlighed op lige inden jeg mødte ham for at flytte tættere på mine forældre, men han bad mig så flytte ind ved ham..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

An&Jo

K&S skriver:

Ja, du må bare i gang  men det kan godt tage tid, manden og jeg har været sammen i 7½ år

puha, ja så er der lang vej igen..

Anmeld

6. februar 2012

An&Jo

JulieE skriver:

Hi hi... Ja, selvom jeg ikke bor i Nordjylland mere, vil jeg altid være det, når det gælder økonomien 

jeg skal os snart have hevet den der nærrighed frem igen..

den er blevet gemt lidt for meget væk de sidste par måneder..

Anmeld

6. februar 2012

twinny

morethanperfect skriver:

Vi er sammen om det hele ..
Jeg er bedst til at bruge penge , og han er bedst til at holde overblikket  

haha... Samme her. 

Anmeld

6. februar 2012

Rødhætte

An&Jo skriver:

I privatøkonomi idag snakkede vi om det med økonomien, og hvem der egentlig havde det store overblik derhjemme..
I de fleste hjem er det jo manden der styrer det, og har det store overblik, og i nogle få er det så kvinden..

Men hvordan ser det ud hjemme ved jer??

har lavet en afstemning men i må gerne uddybe jeres svar..

Herhjemme er det mig der styre det. Jeg har det bedst med at det er mig der har overblikket

Anmeld

6. februar 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Så er det godt det er dig

jepper.. så er jeg da sikker på at vi får mad..
og der er ikke noget der kan irritere mig mere end hvis der kommer uventede regninger, eller der bliver trukket noget en måned som jeg ikke lige kunne huske de trak osv..

Anmeld

6. februar 2012

An&Jo

Rødhætte skriver:

Herhjemme er det mig der styre det. Jeg har det bedst med at det er mig der har overblikket

dejligt med lidt styrende kvinder herinde..

Anmeld

6. februar 2012

FrkZier

An&Jo skriver:

den ordning havde jeg også med min eks, men det var fordi han ejede huset vi boede i, og jeg ville ikke betale til noget lån fr jeg var sikker på at han ikke bare smed mig ud.. desværre var mine anelser sande, og sønnike(som ikke var hans barn) og jeg blev sat på gaden efter næsten 1 års forhold hvor vi os havde boet sammen, fordi jeg havde sagt min egen lejlighed op lige inden jeg mødte ham for at flytte tættere på mine forældre, men han bad mig så flytte ind ved ham..

ej nu bliver jeg da næsten helt sur på ham, på dine vejne! min kæreste og jeg har en lejelejlighed, og står begge på lejekontrakten så han kan heldigvis ikke "bare" smide mig på gaden ( som jeg da heller ikke håber han har lyst til) - han har selv et lån fra før min tid, han troligt betaler til hver eneste måned, og der er jeg slet ikke inde over - så syntes faktisk vi er rigtig gode til at dele det

Anmeld

6. februar 2012

An&Jo

FrkZier skriver:

ej nu bliver jeg da næsten helt sur på ham, på dine vejne! min kæreste og jeg har en lejelejlighed, og står begge på lejekontrakten så han kan heldigvis ikke "bare" smide mig på gaden ( som jeg da heller ikke håber han har lyst til) - han har selv et lån fra før min tid, han troligt betaler til hver eneste måned, og der er jeg slet ikke inde over - så syntes faktisk vi er rigtig gode til at dele det

tjaa, jeg er os stadig ret bitter på ham.. og snakker jeg med ham, ja så mærker han det bestemt os..

Men vi havde hver vores dreng, og selvom jeg ikke savner min eks, kan jeg sq godt savne hans søn lidt, så holder mig stadig opdateret om hvordan de har det.. Men han ved godt at jeg er bitter, og sur og rigtig såret over det han gjorde..

Anmeld

6. februar 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

jepper.. så er jeg da sikker på at vi får mad..
og der er ikke noget der kan irritere mig mere end hvis der kommer uventede regninger, eller der bliver trukket noget en måned som jeg ikke lige kunne huske de trak osv..

nej det er også bare det værste !!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.