Hvem styrer økonomien hjemme ved jer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

nej det er også bare det værste !!!!

ja præcis..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

A&F

An&Jo skriver:

ja hvis han har det bedst med tal, så er det jo bare at lade ham styre det..

Nemlig

Anmeld

6. februar 2012

marloutti

Babymor2010 skriver:

Ohhhh noooo.... Var engang i et forhold, hvor moderen styrede min ex's konto - hun havde sågar fuldmagt til hans bankkonto 

Ja, se at få lavet om på det 

Hihihi åh gud ja, det er slemt, jeg ved det!!! 

Derfor har jeg jo heller ikke haft lyst til at ha noget fælles, for jeg skal sgu ikke sættes under administration der!!!!! Jeg har altid selv styret min økonomi siden jeg flyttede hjemmefra som 18 årig, så jeg begriber det simpelthen ikke!!! Men jeg er ved at få bearbejdet noget forandring ind....

Anmeld

6. februar 2012

Silas&Mille

Her er det mig (kvinden) der styre det.

Det interessere ikke rigtig kæresten, men han følger dog med i hvordan og hvorledes det ser ud og sådan. Men det er mig der sørger for regninger bliver betalt osv.

Han har ikke engang fuldmagt eller kort til vores (min) konto, selvom jeg har spurgt ham tit om han ikke vil have det så siger han nej det er ikke nødvendigt. 

Han siger bare til når han har brug for penge og så sørger jeg for at hæve til ham.

Anmeld

6. februar 2012

An&Jo

SilasMor skriver:

Her er det mig (kvinden) der styre det.

Det interessere ikke rigtig kæresten, men han følger dog med i hvordan og hvorledes det ser ud og sådan. Men det er mig der sørger for regninger bliver betalt osv.

Han har ikke engang fuldmagt eller kort til vores (min) konto, selvom jeg har spurgt ham tit om han ikke vil have det så siger han nej det er ikke nødvendigt. 

Han siger bare til når han har brug for penge og så sørger jeg for at hæve til ham.

hold da op..

Det må da egentlig et sted være meget rart at have det sådan.. så har man virkelig overblik..

alle burde faktisk bare hæve penge fremfor at have kortet på sig konstant, man ville have s meget emre styr på hvad man bruger..

Anmeld

6. februar 2012

FrkZier

An&Jo skriver:

tjaa, jeg er os stadig ret bitter på ham.. og snakker jeg med ham, ja så mærker han det bestemt os..

Men vi havde hver vores dreng, og selvom jeg ikke savner min eks, kan jeg sq godt savne hans søn lidt, så holder mig stadig opdateret om hvordan de har det.. Men han ved godt at jeg er bitter, og sur og rigtig såret over det han gjorde..

det forstår jeg sørme godt du er! - han skal da også bare vide han er en spassernarrøv :p

Anmeld

6. februar 2012

An&Jo

FrkZier skriver:

det forstår jeg sørme godt du er! - han skal da også bare vide han er en spassernarrøv :p

jep det skal han, og han har vidst os forstået det..

Anmeld

6. februar 2012

FrkZier

An&Jo skriver:

jep det skal han, og han har vidst os forstået det..

det var godt!!

Anmeld

6. februar 2012

LR85

An&Jo skriver:

dejligt når man kan være fælles om det..

Tror hvis vi havde en lille opsparing vi ikke vidste hvad skulle gå til, så ville kæresten herhjemme straks tænke ny bil..

hahah, det tænker jeg bestemt også, men tænker også kommende bryllup, store uforudsete ting, store ting til børnene (seng/klapvogne/lalandiaturer mm), så synes det er dejligt at have lidt a kunne tage af i nødsituationer hvis noget brænder sammen.

Anmeld

6. februar 2012

An&Jo

louiseandersen85 skriver:

hahah, det tænker jeg bestemt også, men tænker også kommende bryllup, store uforudsete ting, store ting til børnene (seng/klapvogne/lalandiaturer mm), så synes det er dejligt at have lidt a kunne tage af i nødsituationer hvis noget brænder sammen.

ja her skal der også bruges penge snart.. så snart vi har været til NF begynder indkøbene til den nye bebs jo, og det er ikke billigt.. har nemlig ikke så meget tilbage fra den store..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.