Hvem styrer økonomien hjemme ved jer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2012

LR85

An&Jo skriver:

ja her skal der også bruges penge snart.. så snart vi har været til NF begynder indkøbene til den nye bebs jo, og det er ikke billigt.. har nemlig ikke så meget tilbage fra den store..

Nåå, tillykke. det er da dejligt.

Vi får kun 2 år mellem vores drenge, så har lige hentet alt babytøjet frem. Har sindsygt meget, så det er rart ikke a skulle tænke på det.

Og så har vi lige brugt 4000 på en dobblet klapvogn (godt man havde opsparingen )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2012

Silas&Mille

An&Jo skriver:

hold da op..

Det må da egentlig et sted være meget rart at have det sådan.. så har man virkelig overblik..

alle burde faktisk bare hæve penge fremfor at have kortet på sig konstant, man ville have s meget emre styr på hvad man bruger..

Jep. Det er rart med sådan et overblik, men han interessere sig dog så meget at han ved hvad vi har at gøre med og hvordan vores gældssituation ser ud. Så 100% uinteresseret er han heldigvis ikke

Jeg har sågar forsøgt at overtale ham, flere gange, til at få kort til kontoen så han slipper for at bede om penge. Men han afviser hver gang. Han har det bedst med at få lidt kontanter en gang imellem når han har brug for det. En gang imellem får han mit kort med, men det er ikke ret tit

Vi har flere vennepar der mener han er under tøflen, men han er heldigvis god til sig at fortælle at det er noget han selv har valgt Så jeg ikke fremstår som en rigtig kontrol bitch 

Anmeld

6. februar 2012

An&Jo

louiseandersen85 skriver:

Nåå, tillykke. det er da dejligt.

Vi får kun 2 år mellem vores drenge, så har lige hentet alt babytøjet frem. Har sindsygt meget, så det er rart ikke a skulle tænke på det.

Og så har vi lige brugt 4000 på en dobblet klapvogn (godt man havde opsparingen )

her bliver der os kun 2 år og 5 mdr imellem.. men havde ikke regnet med flere børn nu, så har solgt alt mit tøj eller givet det væk.. legetøjet har jeg os givet væk fordi jeg havde en veninde der fødte uden at vide hun var gravid..

har dog barnevogn og kravlegård men mangler jo stadig meget..

Anmeld

6. februar 2012

Gaia

Helt klart min kæresre der styre økonomien altså i den forstand at han har styr på lån, renter, løn, kontoer, skat osv. Men skal lige siges han er markedschef i en bank, så falder mere end naturligt at han styre den del. Jeg nøjes med at støtte økonomien ved køb 

Anmeld

6. februar 2012

An&Jo

SilasMor skriver:

Jep. Det er rart med sådan et overblik, men han interessere sig dog så meget at han ved hvad vi har at gøre med og hvordan vores gældssituation ser ud. Så 100% uinteresseret er han heldigvis ikke

Jeg har sågar forsøgt at overtale ham, flere gange, til at få kort til kontoen så han slipper for at bede om penge. Men han afviser hver gang. Han har det bedst med at få lidt kontanter en gang imellem når han har brug for det. En gang imellem får han mit kort med, men det er ikke ret tit

Vi har flere vennepar der mener han er under tøflen, men han er heldigvis god til sig at fortælle at det er noget han selv har valgt Så jeg ikke fremstår som en rigtig kontrol bitch 

haha..

fedt nok at han selv siger fra overfor folk, så man ikke tror at han er under tøflen og du bare bestemmer..

Anmeld

6. februar 2012

An&Jo

Gaia skriver:

Helt klart min kæresre der styre økonomien altså i den forstand at han har styr på lån, renter, løn, kontoer, skat osv. Men skal lige siges han er markedschef i en bank, så falder mere end naturligt at han styre den del. Jeg nøjes med at støtte økonomien ved køb 

hihi.. her læser jeg økonomi, så jeg har os det største overblik og det største kendskab til hvordan tingene skal se ud..

Anmeld

6. februar 2012

Silas&Mille

An&Jo skriver:

haha..

fedt nok at han selv siger fra overfor folk, så man ikke tror at han er under tøflen og du bare bestemmer..

Ja det er dejligt, for jeg kan vist godt nogle gange finde på at være lidt kontrollerende 

Anmeld

6. februar 2012

Clisolka

An&Jo skriver:

hold da op..

Det må da egentlig et sted være meget rart at have det sådan.. så har man virkelig overblik..

alle burde faktisk bare hæve penge fremfor at have kortet på sig konstant, man ville have s meget emre styr på hvad man bruger..

Jeg er bedre til at hæve penge fremfor at bruge kortet  Jeg vil altid have kontanter på mig, hvorfor ved jeg ikke. Måske det er den hårde styring jeg havde for 15 år siden på SU, der har gjort det - men jeg hader at hæve på mit kort i en butik 

Anmeld

6. februar 2012

An&Jo

Babymor2010 skriver:

Jeg er bedre til at hæve penge fremfor at bruge kortet  Jeg vil altid have kontanter på mig, hvorfor ved jeg ikke. Måske det er den hårde styring jeg havde for 15 år siden på SU, der har gjort det - men jeg hader at hæve på mit kort i en butik 

jeg har nu ikke noget imod at bruge mit kort..

men jeg har altid en frygt for at det bliver afvist, det ville da være det pinligste.. Men det er det aldrig blevet udover da chippen gik i stykker, for har altid penge på min konto..

Anmeld

6. februar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Jeg har svaret andet, da jeg bare er mig selv og børnene, så jeg styrer budgettet med hård hånd 

Men da jeg var gift med min datters far, var det også mig, der styrede økonomien. Jeg har et bedre overblik og kan bedst lide at vide, hvad pengene bliver brugt på og at de kommer til at række, hvor han tog det mere som det kom. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.