Hvorfor græder mit barn ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Man må gerne bruge movicol junior tror jeg det hedder.. Det er nu det samme som det voksne får bare en anden dosering Der er mange der fortrækker det da lactoloce kan virke vanedannende

Tænkte os lige på kranio sakral, har selv brugt det meget og syntes det er den fedeste behandlings form da den er så mild men effektiv

hvor kan man få det der  kranio sakral henne ??  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

hvor bor du jeg kan nogle fif... og vil gerne hjælpe

jeg bor i grenaa  

Anmeld

5. februar 2012

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Fremfor Movicol og lactulose kan jeg varmt anbefale at give hende mælkesyrebakterier, der støtter og reparerer tarmens naturlige bakterieflora. Vi bruger Probiotic Panda herhjemme.

http://rebeccapersson.com/tag/probiotic-panda/

Okay, og det hjælper så med at det kommer af sig selv ?  

og hvor kan man få det henne ?? 

Anmeld

5. februar 2012

modesty

Anonym skriver:

Jeg aner snart ikke mine levende råd mere,  

min lille pige på 1½ måned græder så inderligt hjerteskærende om natten, og der er INTET der hjælper, jeg ammer hende, jeg bøvser hende af, jeg skifter hende, jeg ammer igen, jeg trøster og snakker til hende, synger for hende, tjekker så om bleen irretere hende, tager hendes temp (36,5), bøvser hende af, ligger med hende i armene og forsøger at give hende lidt bryst af fale til ro på.. men intet af det har en effekt.. hun skriger til hun bliver helt udmattet og falder i søvn i mine arme.. og så næste morgen, er der intet, så det igen min glade lille baby som sover og spiser fint.. 

er der ikke et eller andet man kan gøre, eller er det så normalt som folk siger at det er ?? 

og i så fald, hvordan kommer man bedst igennem det uden at bryde helt sammen .. det gør jo ondt at se på at der ikke er noget af det jeg gør som hjælper  

Jeg gentager lige mit råd med citat, da jeg mener at det er pænt vigtigt at du ser det. 

Jeg snakkede med min SP om mælkesyrebakterier, og hun sagde sagde at der i deres fagblad lige har været en undersøgelse der viser at babyer der får mælkesyrebakterier græder mindre og har færre maveproblemer end andre babyer.

Og her er mit forrige indlæg:

"Fremfor Movicol og lactulose kan jeg varmt anbefale at give hende mælkesyrebakterier, der støtter og reparerer tarmens naturlige bakterieflora. Vi bruger Probiotic Panda herhjemme.

http://rebeccapersson.com/tag/probiotic-panda/ "

Anmeld

5. februar 2012

fif

Anonym skriver:

ja det slet ikke til at holde ud at der bare ikke er noget man kan gøre.. vil lige få undersøgt det der med zone terapi  

Ja,  god ide ... Håber at det vil kunne hjælpe lidt på det!!

Anmeld

5. februar 2012

Julemusen

Vi var igennem det samme med phillip da han havde den alder. Her fik han mavekramper af lactulose og movicol måtte vi ikke bruge for lægen. Her hjalp naturlægemidlet mylicon som gives mod spædbarnskolik. Kan købes i håndkøb på apoteket og er ikke vanedannende og kan ikke overdoseres

Anmeld

5. februar 2012

twinboys

Anonym skriver:

jeg bor i grenaa  

øv det var langt fra mig...

Anmeld

5. februar 2012

modesty

Anonym skriver:

Okay, og det hjælper så med at det kommer af sig selv ?  

og hvor kan man få det henne ?? 

Hahah, hov, så kom den to gange i træk!

Du kan købe det i en hvilken som helst helsekostbutik. Muligvis også i Matas, men jeg er ikke helt sikker.

Altså, som sagt understøtter mælkesyrebakterierne tarmens egen flora. Så de hjælper med at rette op på problemer der kan være, og det gælder sådan set både om der er tale om hård eller tynd mave.

Herhjemme kan vi helt klart se at der er en sammenhæng mellem hvornår han får det og at han efterfølgende har afføring. Det er ikke en mirakelkur som sådan, men vi er meget glade for det og jeg synes helt klart at I skal give det et forsøg.

Anmeld

5. februar 2012

L&V

Anonym skriver:

hvor kan man få det der  kranio sakral henne ??  

åh det kan man få mange steder.. Nu ved jeg jo ikke hvor i verden du bor så lige konkrete steder kan være svært men enten kig på nettet, spørg sp eller lignende.. Der er tit folk som laver zoneterapi osv kender nogle

Anmeld

5. februar 2012

L&V

Anonym skriver:

det er en rigtig hård omgang at skulle igennem og håber virkelig snart at det kommer under kontrol for det gør så ondt at hun skal have det sådan.. og man føler sig bare helt magtesløs  

Kan jeg godt forstå.. Det er så hårdt når ens børn er syge eller kede af det Men de ting jeg nævnte har bare virket så godt for os.. især kranio sakral

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.