Hvorfor græder mit barn ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2012

Malthes mor

Månsson skriver:

Man må gerne bruge movicol junior tror jeg det hedder.. Det er nu det samme som det voksne får bare en anden dosering Der er mange der fortrækker det da lactoloce kan virke vanedannende

Tænkte os lige på kranio sakral, har selv brugt det meget og syntes det er den fedeste behandlings form da den er så mild men effektiv

Lactolose er ikke vanedannende i de små mængder man gir et barn i den alder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

L&V

Malthes mor skriver:

Lactolose er ikke vanedannende i de små mængder man gir et barn i den alder.

okay det sagde de bare på apoteket

Anmeld

4. februar 2012

Malthes mor

Månsson skriver:

okay det sagde de bare på apoteket

selvfølgelig skal man ikke stoppe med at bruge det fra dag til dag. Men trappe ned over et par dage, og så er der ikke mere i det. Har selv brugt det på begge mine drenge deres første leveår. Begge er MME-børn.

Anmeld

4. februar 2012

Fenja09

Månsson skriver:

Man må gerne bruge movicol junior tror jeg det hedder.. Det er nu det samme som det voksne får bare en anden dosering Der er mange der fortrækker det da lactoloce kan virke vanedannende

Tænkte os lige på kranio sakral, har selv brugt det meget og syntes det er den fedeste behandlings form da den er så mild men effektiv

Ja, vores datter får Movicol Jr og har fået det i et par måneder nu. Vi deler et brev op i 4 dele. Det gør ikke tarmen slap som ved lactolose, men gør bare aff. mere lind

Anmeld

4. februar 2012

modesty

Fremfor Movicol og lactulose kan jeg varmt anbefale at give hende mælkesyrebakterier, der støtter og reparerer tarmens naturlige bakterieflora. Vi bruger Probiotic Panda herhjemme.

http://rebeccapersson.com/tag/probiotic-panda/

Anmeld

5. februar 2012

Anonym trådstarter

FrkLarsen skriver:

Pyyh hvor det dog lyder som min datter da hun var lille bitte.. 

Hun skreg også helt vildt, hun var helt utrøstelig. Da hun var 3 uger ca. fik hun konstateret kolik, så vi fik en forklaring..

Her hjalp det at gå rundt med hende på armen, altså liggende på maven hvor hendes hoved lå ved min albue og min hånd holdte hende i mellem benene..

Hun havde også problemer med at komme af med afføringen selv, så vi måtte hjælpe hende med lactulose og et termometer.. 

Hun har haft mave problemer til hun blev omkring 1år, der er ingenting mere. 

hvad er  lactulose for noget ?? jeg bruger en sjælden gang termometer for at få lidt gang i det.. men det burde jo bare komme ud af sig selv ?  

men vil da prøve at gå lidt rundt med hende på armen  

Anmeld

5. februar 2012

Anonym trådstarter

fif skriver:

Tror ikk at der er så meget at gøre desværre.. Vi tog vores pige med til zoneterapi!! Det er jo fordi deres tarmsystem ikke er ordentlig udviklet, som Du sikkert godt ved men ja, som du siger en masse øvesler og trøst, det vildt er frustrende!

ja det slet ikke til at holde ud at der bare ikke er noget man kan gøre.. vil lige få undersøgt det der med zone terapi  

Anmeld

5. februar 2012

Anonym trådstarter

Fenja09 skriver:

Vi havde det sådan i ca 2 måneder med vores datter. Udover cykel-øvelser, kan man også prøve kiropraktor, fysioterapeut og/eller zoneterapi. Ja, og jeg ved ikke om det frarådes at give så små Movicol, det startede vores datter på da hun var ca 3 måneder. Du kan evt. spørge din læge om det.

Men det er ulideligt og det gør så ondt at se på, at man intet kan stille op - der udover er det utrolig udmattende, så kan sagtens følge dig.

Mht. kiropraktor, så har man fundet ud af nogle børn har forvredet en nakkevirvel ved fødslen og derfor også kan græde rigtig meget. Ved nogen hjælper det helt utroligt at få rettet det til.

Håber snart det går over!

/Fenja

kiropraktor må jeg nok også hellere lige få undersøgt . om der er noget de kan gøre  

men ja, vil lige prøve at høre lægen om der er et middel der kan afhjælpe det lidt  

Anmeld

5. februar 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Sådan var min Laura også så vi smuttede til Zoneterapi og det har bare virket så godt.. Efter 4 behandlinger var hun over det og hvis der er noget nu så kan jeg selv klare det med ganske få teknikker som min zoneterapeut viste mig

Ellers kan du prøve og høre enten læge eller ps om der evt ska lidt movicol, lactoloce eller lignende til for at få gang i det, for det lyder da til at være en hård omgang for jer begge

her fra

det er en rigtig hård omgang at skulle igennem og håber virkelig snart at det kommer under kontrol for det gør så ondt at hun skal have det sådan.. og man føler sig bare helt magtesløs  

Anmeld

5. februar 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

hvor kan man få det der  kranio sakral henne ??  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.