Hvorfor græder mit barn ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.503 visninger
42 svar
0 synes godt om
4. februar 2012

Anonym trådstarter

Jeg aner snart ikke mine levende råd mere,  

min lille pige på 1½ måned græder så inderligt hjerteskærende om natten, og der er INTET der hjælper, jeg ammer hende, jeg bøvser hende af, jeg skifter hende, jeg ammer igen, jeg trøster og snakker til hende, synger for hende, tjekker så om bleen irretere hende, tager hendes temp (36,5), bøvser hende af, ligger med hende i armene og forsøger at give hende lidt bryst af fale til ro på.. men intet af det har en effekt.. hun skriger til hun bliver helt udmattet og falder i søvn i mine arme.. og så næste morgen, er der intet, så det igen min glade lille baby som sover og spiser fint.. 

er der ikke et eller andet man kan gøre, eller er det så normalt som folk siger at det er ?? 

og i så fald, hvordan kommer man bedst igennem det uden at bryde helt sammen .. det gør jo ondt at se på at der ikke er noget af det jeg gør som hjælper  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

twinboys

Anonym skriver:

min lille pige på 1½ måned græder så inderligt hjerteskærende om natten, og der er INTET der hjælper, jeg ammer hende, jeg bøvser hende af, jeg skifter hende, jeg ammer igen, jeg trøster og snakker til hende, synger for hende, tjekker så om bleen irretere hende, tager hendes temp (36,5), bøvser hende af, ligger med hende i armene og forsøger at give hende lidt bryst af fale til ro på.. men intet af det har en effekt.. hun skriger til hun bliver helt udmattet og falder i søvn i mine arme.. og så næste morgen, er der intet, så det igen min glade lille baby som sover og spiser fint.. 

er der ikke et eller andet man kan gøre, eller er det så normalt som folk siger at det er ?? 

og i så fald, hvordan kommer man bedst igennem det uden at bryde helt sammen .. det gør jo ondt at se på at der ikke er noget af det jeg gør som hjælper  

kan hun have lidt mavekneb om natten???

Anmeld

4. februar 2012

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

kan hun have lidt mavekneb om natten???

det har hun, hun har lidt problemer med at komme af med afføringen selv.. 

men ved bare ikke hvad jeg kan gøre andet end de mave øvelser jeg laver med hende nu :/ 

Anmeld

4. februar 2012

FrkLarsen

Anonym skriver:

Pyyh hvor det dog lyder som min datter da hun var lille bitte.. 

Hun skreg også helt vildt, hun var helt utrøstelig. Da hun var 3 uger ca. fik hun konstateret kolik, så vi fik en forklaring..

Her hjalp det at gå rundt med hende på armen, altså liggende på maven hvor hendes hoved lå ved min albue og min hånd holdte hende i mellem benene..

Hun havde også problemer med at komme af med afføringen selv, så vi måtte hjælpe hende med lactulose og et termometer.. 

Hun har haft mave problemer til hun blev omkring 1år, der er ingenting mere. 

Anmeld

4. februar 2012

fif

Anonym skriver:

men ved bare ikke hvad jeg kan gøre andet end de mave øvelser jeg laver med hende nu :/ 

Tror ikk at der er så meget at gøre desværre.. Vi tog vores pige med til zoneterapi!! Det er jo fordi deres tarmsystem ikke er ordentlig udviklet, som Du sikkert godt ved men ja, som du siger en masse øvesler og trøst, det vildt er frustrende!

Anmeld

4. februar 2012

Fenja09

Vi havde det sådan i ca 2 måneder med vores datter. Udover cykel-øvelser, kan man også prøve kiropraktor, fysioterapeut og/eller zoneterapi. Ja, og jeg ved ikke om det frarådes at give så små Movicol, det startede vores datter på da hun var ca 3 måneder. Du kan evt. spørge din læge om det.

Men det er ulideligt og det gør så ondt at se på, at man intet kan stille op - der udover er det utrolig udmattende, så kan sagtens følge dig.

Mht. kiropraktor, så har man fundet ud af nogle børn har forvredet en nakkevirvel ved fødslen og derfor også kan græde rigtig meget. Ved nogen hjælper det helt utroligt at få rettet det til.

Håber snart det går over!

/Fenja

Anmeld

4. februar 2012

fif

Fenja09 skriver:

Vi havde det sådan i ca 2 måneder med vores datter. Udover cykel-øvelser, kan man også prøve kiropraktor, fysioterapeut og/eller zoneterapi. Ja, og jeg ved ikke om det frarådes at give så små Movicol, det startede vores datter på da hun var ca 3 måneder. Du kan evt. spørge din læge om det.

Men det er ulideligt og det gør så ondt at se på, at man intet kan stille op - der udover er det utrolig udmattende, så kan sagtens følge dig.

Mht. kiropraktor, så har man fundet ud af nogle børn har forvredet en nakkevirvel ved fødslen og derfor også kan græde rigtig meget. Ved nogen hjælper det helt utroligt at få rettet det til.

/Fenja

Anmeld

4. februar 2012

L&V

Anonym skriver:

Sådan var min Laura også så vi smuttede til Zoneterapi og det har bare virket så godt.. Efter 4 behandlinger var hun over det og hvis der er noget nu så kan jeg selv klare det med ganske få teknikker som min zoneterapeut viste mig

Ellers kan du prøve og høre enten læge eller ps om der evt ska lidt movicol, lactoloce eller lignende til for at få gang i det, for det lyder da til at være en hård omgang for jer begge

her fra

Anmeld

4. februar 2012

L&V

Fenja09 skriver:

/Fenja

Man må gerne bruge movicol junior tror jeg det hedder.. Det er nu det samme som det voksne får bare en anden dosering Der er mange der fortrækker det da lactoloce kan virke vanedannende

Tænkte os lige på kranio sakral, har selv brugt det meget og syntes det er den fedeste behandlings form da den er så mild men effektiv

Anmeld

4. februar 2012

twinboys

Anonym skriver:

hvor bor du jeg kan nogle fif... og vil gerne hjælpe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.