Hvor underlig er du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvor er der mange af jer andres underlige vaner jeg så meget kan genkende!

1. Spiser ALTID hele peanuts først!

2. Jeg tæller loftet(loftpladerne) i HVERT nye rum jeg træder ind i. Har jeg talt dem før gør jeg det ikke igen.

3. Når jeg kører bil løfter jeg fødderne når vi kører forbi en af de dersens hvide pæle. Som om jeg skal hoppe over dem (som en anden også skrev)

4. Bliver tosset hvis mælken i køleskabet ikke står på sin rigtige plads!

Der er sikkert mere.. Jeg kan bare ikke lige komme i tanke om mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2012

L&V

Mor010711 skriver:

Hej igen piger

Oprettede tråden om ting man finder utrolig irriterende og der var rigtig mange gode og irriterende ting nævnt. 

Så tænkte at vi nok har nogle ting som vi gør der er super underlige og ligegyldige og det kunne måske også blive en sjov tråd. 

Lægger gerne ud igen 

Hvis jeg spiser peanuts, så spiser jeg altid de hele først. Altså dem der ikke har delt sig i posen. 

På McD, hvis jeg får nuggets, så spiser jeg altid dem med den lille "krog" først. Og aner ikke hvorfor...

Hvis jeg lige har fået noget på hånden og skyller den, så er jeg nødt til at skylle den anden også. 

Jeg kan ikke have hvis mine strømper sidder forskelligt, så hvis jeg hiver den ene op, så SKAL jeg også hive den anden op.

Og så kender jeg en der ikke spiser skæve pommes frites. 

Der er sikkert meget meget mere, men holder ved det nu. 

Håber I vil være med igen 

Egentligt ret rart at se der er flere der er lige så tosset som en selv.

Jeg spiser kun brune m&m's- da jeg tænker det er en naturlig farve

Spiser ikke gule og orange vingummier- da jeg er allergisk over for ananas og nej der er ikke ananas i men de deler jo farve

Har aldrig strømper på der passer sammen- aner ikke hvorfor

Toiletpapiret skal vende med flappen ud af (hvis jeg er et sted hvor den vender omvendt så vender jeg den ellers kan jeg ikke)

Låser døren 2 gange bare for at være sikker på jeg har husket det

Har altid hånd sprit med i lommen- er bakterie forskrækket a h til

Også skal jeg sove på højre side til jeg falder i søvn 

Og der er meget meget mere men det må jo få en ende

Anmeld

11. februar 2012

heaven

åh ja, de kære magtfulde vaner!!!!!!

jeg spiser IKKE endestykker på pølser eller liter-is

i badet: shampoo - skylle - balsam - kropsshampoo - ansigtsvask - skylle - vask fornede - skylle - færdig....

jeg drikker aldrig op, altid en sjat tilbage

når jeg tager hul på et nyt marmeladeglas, rører jeg altid godt og grundigt rundt i det, inden jeg tager noget af det.

når jeg lukker på arbejde, tjekker jeg altid døre og vinduer 2 gange, og går en runde om huset og tjekker udefra også. De gange jeg glemmer det, tager jeg hunden med derover (det er som regl efter mørkets frembrud jeg kommer i tanke om det)

jeg sover på maven, altid md et ben over hos manden, så jeg kan mærke han er der

- tror det var det, der er sikkert mere, men det var hvaf jeg lige kunne komme på

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.