Hvor underlig er du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2012

tioyv

Moar'en skriver:

Det er faktisk et instinkt at du spiser en ting af gangen Det er fordi når du har smagt på fx dit kød, så kan du smage det ikke er dårligt og kan derfor godt spise det hele, derefter smager du på næste ting og hvis det heller ikke er dårligt kan du godt spise det Rigtig mange børn spiser også sådan, og kan derfor ikke lide mad der er blandet sammen

haha suk.. hvor er jeg underlig 

men kan nu godt li maden når den er  blandet sammen, skal bare tænke over og spise den sådan...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

Mor010711

Spiser i øvrigt altid flødeboller fra bunden. Og så bruger jeg aldrig det sidste papir fra toiletrullen. Bryder mig ikke aom tanken om at det har rørt ved paprøret.... 

Anmeld

4. februar 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

spiser altid de chips osv der er i stykker først...

mit pålæg skal helst dække hele brøddet... altså hvis f.eks. jeg har spegepølse på så er det så de ligger henover hinanden og ud til kanterne.. eller smørepålæg.. det SKAL altså ikke ligge i en stor klat midt på men fordeles nogenlunde ligeligt over hele brøddet...

Den med strømperne har jeg også...

Anmeld

4. februar 2012

KakaoDrik

Når jeg ser nogen med termin i marts så tænker jeg : Hun skal snart føde" Det det er lige om lidt den kvinde bliver mor"!

-Jeg har selv termin i marts men marts føles som evigheder væk hvad migselv og min egen terminsdato angår! 

Mit vand skal være iskoldt og smage af isterninger før jeg drikker det 

Anmeld

10. februar 2012

MyLittleBaby

Jeg har OCD, så jeg har en del af de underlige ting at gøre 

Jeg trykker altid på sæben to gange når jeg vasker hænder.

Jeg spiser først de største M&M's og de mindste til sidst. I præcis rækkefølge.

Jeg tæller altid hvor mange vingummibamser der er i poserne, og spiser de orange først.

Jeg pudser mit spejl på badeværelset hver gang jeg har børstet tænder.

Jeg sætter altid sofapuderne pænt inden jeg sætter mig i sofaen, selvom jeg for det meste sidder midt i og ikke rører dem.

Jeg kommer altid tandpasta på min tandbørste to gange. Først til undermunden og så til overmunden.

Mine strømper skal sidde præcist på samme måde, ellers kan jeg ikke have dem på.

Og så kommer det underligste nok  Jeg drikker kun mælk hvis der er et sugerør i. Jeg synes virkelig ikke at det smager godt når man drikker det af glasset 

Lets face it, jeg er nok lidt underlig  Men jeg er sød! 

Anmeld

10. februar 2012

Sabsy

Jeg spiser altid de store ostepops først, og jeg måler

Dukker hovedet når jeg køre under en bro

Anmeld

10. februar 2012

Mor010711

Thalita skriver:

Jeg har OCD, så jeg har en del af de underlige ting at gøre 

Jeg trykker altid på sæben to gange når jeg vasker hænder.

Jeg spiser først de største M&M's og de mindste til sidst. I præcis rækkefølge.

Jeg tæller altid hvor mange vingummibamser der er i poserne, og spiser de orange først.

Jeg pudser mit spejl på badeværelset hver gang jeg har børstet tænder.

Jeg sætter altid sofapuderne pænt inden jeg sætter mig i sofaen, selvom jeg for det meste sidder midt i og ikke rører dem.

Jeg kommer altid tandpasta på min tandbørste to gange. Først til undermunden og så til overmunden.

Mine strømper skal sidde præcist på samme måde, ellers kan jeg ikke have dem på.

Og så kommer det underligste nok  Jeg drikker kun mælk hvis der er et sugerør i. Jeg synes virkelig ikke at det smager godt når man drikker det af glasset 

Lets face it, jeg er nok lidt underlig  Men jeg er sød! 

HAHAHA!!!!  Det er sjovt

Anmeld

10. februar 2012

NinaNymannMadsen

jeg spiser også altid det hele peanuts først

jeg hiver altid mine strømper lige langt op

toiletpapiret skal vende på en bestem måde, hvis ikke det vender som jeg vil ha det når jeg er på toilet så vender jeg det. og folder altid det nederste stykke inderst.

Anmeld

11. februar 2012

MyLittleBaby

Mor010711 skriver:

HAHAHA!!!!  Det er sjovt

Ja, og mærkeligt 

Samgen ændrer sig jo ikke, men det synes jeg 

Anmeld

11. februar 2012

mkb123

åh der er mange gode man kan melde sig med på

hele peanuts først

kan ikke overskue hvis puderne ikke er "puffet" og bare er flade fordi man har siddet op af dem

tingene skal være det samme sted i køleskabet hver gang

tingene har fast plads i skabet, og det skal ikke ændres (selvom det er bedre)

hvis jeg kører forbi en lastbil "skal" jeg få kuldegysninger.. kan godt holde dem tilbage lidt, men der går ikke længe før jeg ikke kan holde det tilbage og fremprovokerer det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.