Hvor underlig er du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2012

TaAsJu

Uha jeg har mange.. Men den med peanutsene har jeg også SPISER ALTID de hele først.

Når jeg er i bad bliver jeg altid vasket i samme rækkefølge, og har jeg vasket mit hår forkert, gør jeg det om!!

Det samme da jeg arbejde som frisør, ALTID samme række følge... og hvis jeg vaskede farve ud skulle jeg altid komme vand i håret 3 gange for og skumme farven og der efter 3 gange med shampoo også kur og conditioner!! føntørre altid inden jeg klipper!!!

Jeg tager tøj på i samme række følge, altid underbukser, strømper også bh, der efter bukser stroptrøje også en alm. trøje.

Det samme med make up og når jeg sætter hår...

plus mange andre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

Hvem?

Mor010711 skriver:

Hej igen piger

Oprettede tråden om ting man finder utrolig irriterende og der var rigtig mange gode og irriterende ting nævnt. 

Så tænkte at vi nok har nogle ting som vi gør der er super underlige og ligegyldige og det kunne måske også blive en sjov tråd. 

Lægger gerne ud igen 

Hvis jeg spiser peanuts, så spiser jeg altid de hele først. Altså dem der ikke har delt sig i posen. 

På McD, hvis jeg får nuggets, så spiser jeg altid dem med den lille "krog" først. Og aner ikke hvorfor...

Hvis jeg lige har fået noget på hånden og skyller den, så er jeg nødt til at skylle den anden også. 

Jeg kan ikke have hvis mine strømper sidder forskelligt, så hvis jeg hiver den ene op, så SKAL jeg også hive den anden op.

Og så kender jeg en der ikke spiser skæve pommes frites. 

Der er sikkert meget meget mere, men holder ved det nu. 

Håber I vil være med igen 

Her kan jeg da være med, ting jeg bare ska gøre ind jeg går i seng, ellers falder jeg ikke i søvn:

- For det første sengetøjet SKA passe sammen også farven i lagen.

- Køkkenbordet og spisebordet ska ryddes og være tørret af, samt støvsuge bryggers og køkken

- Vaskemaskinen startes - hvis jeg har glemt en af de ting når jeg har lagt mig i sengen, er det op igen, ellers falder jeg aldrig i søvn.

Tøjet lægges sammen med (hvis der er print på) opad, ellers er det forkert.

- Kan ikke trække i undertøj der ikke matcher

Og der er garanteret et hav mere...

Anmeld

2. februar 2012

LSM

For mig skal staniol have den blanke side op ad,
hvis min kæreste pakker noget ind i staniol og den matte side er opad, føler jeg trang til at gøre det om

noget underligt noget, men også lige det eneste jeg kan komme på

Anmeld

2. februar 2012

Mor010711

LSM skriver:

For mig skal staniol have den blanke side op ad,
hvis min kæreste pakker noget ind i staniol og den matte side er opad, føler jeg trang til at gøre det om

noget underligt noget, men også lige det eneste jeg kan komme på

Den er til gengæld også tilpas underlig 

Anmeld

2. februar 2012

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Mor010711 skriver:

Hej igen piger

Oprettede tråden om ting man finder utrolig irriterende og der var rigtig mange gode og irriterende ting nævnt. 

Så tænkte at vi nok har nogle ting som vi gør der er super underlige og ligegyldige og det kunne måske også blive en sjov tråd. 

Lægger gerne ud igen 

Hvis jeg spiser peanuts, så spiser jeg altid de hele først. Altså dem der ikke har delt sig i posen. 

På McD, hvis jeg får nuggets, så spiser jeg altid dem med den lille "krog" først. Og aner ikke hvorfor...

Hvis jeg lige har fået noget på hånden og skyller den, så er jeg nødt til at skylle den anden også. 

Jeg kan ikke have hvis mine strømper sidder forskelligt, så hvis jeg hiver den ene op, så SKAL jeg også hive den anden op.

Og så kender jeg en der ikke spiser skæve pommes frites. 

Der er sikkert meget meget mere, men holder ved det nu. 

Håber I vil være med igen 

vi har to sæt bestik herhjemme og jeg kan ikke spise hvis jeg f.eks. får en sort kniv og sølvfarvet gaffel - de skal være det samme. Jeg har dog ikke noget imod det hvis jeg en hverdagsaften (altså når vi kun er familien) ender op med en sølvfarvet kniv OG gaffel mens manden sidder med sort bestik.

selvom min mand går seng et stykke tid før mig bliver han ofte vækket hvis han har vendt dynen forkert. Jeg kan nemlig ikke falde i søvn hvis åbningen på dynebetrækket ikke vender mod min fodende eller til venstre.

Anmeld

2. februar 2012

hende-nanna

Når jeg spiser toffifee, spiser jeg altid karamellen først, piller nøden ud og spiser så resten.

Piller det bløde ud af flutes og andet brød, da jeg kun vil spise kanten.

Har ofte en trang til at rense negle (ofte i skoletiden) og hvis jeg ingen neglerenser har bruger jeg en passer.

Skal altid have venstre kontaktlinse i før højre, for ellers føler jeg der er noget der er forkert.

Der er sikkert mere, men kan ikke lige huske det nu 

Anmeld

2. februar 2012

Røverdatter

Jeg har (næsten) altid to forskellige strømper på i pang-farver 

Jeg spiser altid det jeg allerbedst kan lide, til sidst (måske hænger det sammen med dengang i de små klasser når jeg havde snack med, men først skulle spise rugbrødet)

Når jeg rydder op kan jeg støde på ting som gør at jeg går i gang med flere ting på én gang

Jeg gemmer på utrolig mange ting fordi jeg synes det er synd for den ene ting hvis den skulle smides ud, når nu jeg beholder den anden ting 

Pga. ovenstående ^ tror jeg tit at ting, bøger, bamser osv har følelser og bliver kede af det hvis jeg ikke giver dem lige meget opmærksomhed 

Jeg tror tit jeg er i vejen, det er egentlig lidt underligt... 

Anmeld

2. februar 2012

AndreasMor84

Jeg kan skrive en indkøbsseddel om flere gange, simpelthen fordi jeg synes det er skrevet grimt

Spiser altid de små dutter på en popcorn først, så der til sidst kun er midten tilbage

Spiser altid chokoladen på en Toffifee først

Spiser altid røde vingummier først og aldrig de gule

Anmeld

2. februar 2012

Mother-love

Hehe total grineren tråd.

Jeg vasker altid hår med shampoo og så balsam og så vasker jeg min krop og hvis det ikke bliver gjort i den rækkefølge f.eks vaskede min krop først så vasker jeg min krop igen tilsidst hehe.

Spiser altid toffee på denne måde chokoladen først,så karamelen og så nødden tilsidst hehe.

Går altid på toilet inden jeg skal i seng også selvom jeg lige har været på toilet.

Kan ikke lige komme i tanke om flere lige nu

Anmeld

2. februar 2012

LSM

Mor010711 skriver:

Den er til gengæld også tilpas underlig 

Hehe

Jeg ved det godt , det er jo sygt, men ja sådan er det med mig åbenbart, kan ikke lige forklare hvorfor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.