Hvor underlig er du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.348 visninger
42 svar
0 synes godt om
2. februar 2012

Mor010711

Hej igen piger

Oprettede tråden om ting man finder utrolig irriterende og der var rigtig mange gode og irriterende ting nævnt. 

Så tænkte at vi nok har nogle ting som vi gør der er super underlige og ligegyldige og det kunne måske også blive en sjov tråd. 

Lægger gerne ud igen 

Hvis jeg spiser peanuts, så spiser jeg altid de hele først. Altså dem der ikke har delt sig i posen. 

På McD, hvis jeg får nuggets, så spiser jeg altid dem med den lille "krog" først. Og aner ikke hvorfor...

Hvis jeg lige har fået noget på hånden og skyller den, så er jeg nødt til at skylle den anden også. 

Jeg kan ikke have hvis mine strømper sidder forskelligt, så hvis jeg hiver den ene op, så SKAL jeg også hive den anden op.

Og så kender jeg en der ikke spiser skæve pommes frites. 

Der er sikkert meget meget mere, men holder ved det nu. 

Håber I vil være med igen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

Maja_4000

Jeg spiser også de hele peanuts først

Spiser kanten af brødet først - både på rugbrød , toastbrød , boller osv :b

Kan ikke lige komme i tanke om flere .. Men min kæreste siger at jeg gør mange underlige ting

Anmeld

2. februar 2012

Lullaby

Jeg kan slet ikke spise mad, hvis vi skal se noget, hvis der er reklamer. Det smager bare slet ikke godt

Jeg spiser helst vingummier og lakridser sammen. Smager bedst.

Spoler konsekvent forbi alle reklamer osv i filmen og vil hellere spole tilbage fordi jeg kører for langt end at sidde og vente.

Kan slet ikke udstå hår på min krop, altså de løse.

Anmeld

2. februar 2012

Muhmi

Det hedder ocd

Ej jeg har det lidt på samme måde... Hvis jeg spiser peanuts, så spiser jeg altid den der lille dut der sidder i toppen af nødden først, også på de hele nødder, så deler jeg dem og spiser dutten først

Mine ting skal stå i en linie der passer i mit hovede... Det vil sige at hvis en, som eksempel, lysestage skal stå på bordet, så skal den stå så og så langt fra kanten og den anden skal stå enten nøjagtig ligesådan og ellers skal den stå asymetrisk... Det kan jeg bruge meget lang tid på...

Mine billeder på væggen SKAL også hænge lige

Og jeg har mange andre ting som jeg går op i... Skal nok opdatere når jeg kommer i tanke om det

Det er meget svært at være symetrisk/asymetrisk anlagt i hovedet, efter man har fået et barn der kan pille i alt

Anmeld

2. februar 2012

tioyv

jamen når jeg spiser og jeg ikk tænker over det, så spiser jeg en ting af gangen, først grøntsager så kød og så kartofler, jeg blander det aldrig, kun hvis vi er i byen men så skal jeg også koncnetrere mig meget om det og tænke over at nu skal jeg tage en bid af det andet.. har altid gjort det og aner ikk hvorfor...

kan gå helt i panik over vådt hår på mine finger, kan slet ikk ha at det bare klæber og ikk vil gå af, så kan blive ret ferbrilsk når jeg er i bad for fælder enormt meget.. 

kunne sikkert komme på mange flere mærkelige ting jeg gør 

Anmeld

2. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Skabe og skuffer der står åbne, selvom man er færig med at finde/ lægge ting på plads i dem.

Tager tøj på, på en bestemt måde og bestem rækkefølge, ellers glemmer jeg et eller andet.

Jeg spoler også altid forbi reklamer, eller skifter kanal, da en dårlig reklame bare ka gøre mig rigtig ireterret!

Smøre altid smøret lige tykt ud over hele brødet. 

Og mange, mange flere! Vh stine

Anmeld

2. februar 2012

Mor til Majbørn

Jeg spiser M&Ms efter farvekoordinerede grupper (f.eks. alle de rode forst, saa de gule osv.).

Anmeld

2. februar 2012

morethanperfect

Åhh der har vidst været en lign. tråd ..

Jeg har fået konstateret OCD , så jeg har en del ..

Skyllder altid mit glas mindst 4 gange før jeg hælder vand i det .. Lader vandet løbe i mens ..

Støvsuger stuen 2 gange ..

Efter jeg er gået i seng , går jeg altid ned og tjekker om døren er låst , og om der er slukket for komfuret , mange gange ..

Læger tøj sammen , og på plads på en bestemt måde , og hvis Daniel gør det , gør jeg det om , for så blir det aldrig gjort rigtigt .

Jeg gør rent i den samme rækkefølge hver gang .

Vasker mit hår og krop i samme rækkefølge ..
Det tager 100 år for mig at smøre mad , fordi det skal være pænt og lige tykt over det hele . 

Hører en bestemt sang , hvir jeg kører i toget til Odense , for det giver så god mening for mig .. Men ikke hvir jeg kører i toget til SVendborg .

Når jeg spiller guitar , spiller jeg de samme sange i rækkefølge altid .. Og de nyeste til sidst ..

Jeg har faste ritualer om morgenen , og om aftenen ellers blir jeg forvirret .. Forandringer er ikke noget jeg kan li .

Der er sikkert mange flere , kan bare ikke lige komme på dem

Anmeld

2. februar 2012

Mor010711

Ja ja, det starter meget godt. 

Den med M&M's gør jeg også. Fjollet...

Står også op for at tjekke om døren er låst, selvom den ALTID er låst.

Og vasker mig i samme række følge altid. Samme med rengøring. Støvsuger dog ikke stuen 2 gange i træk. Gid jeg gad 

Der må være mere piger, så kom glad 

Anmeld

2. februar 2012

maria_wlt

Jeg spiser altid de HALVE peanuts først...

Spiser de "bløde" riskager først...

Får altid lyst til at vaske hænder efter en fransk hotdog selvom jeg ikke har rørt ved den..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.