Småfolk - ville du..... ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2012

Zafir

Jeg så engang et tv program, hvor der var en mor, der sagde: Intet er for godt til mine børn. De skal naturligvis gå i blablabla mærker og jeg betaler gerne 1000 kr for en bluse... mmmm....

I min verden ser regnestykket sådan ud:

Jeg kan tage mere end en hel fridag efter skat for 1000 kr. Så hvis jeg havde 1000 kr, ville jeg holde en fridag med min datter (eller begge piger). Også ville jeg købe en bluse til 100 kr i H&M Det vil mit barn få VÆSENTLIGT mere ud af, end en bluse til 1000 kr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

Malonde1985

Nej!!!

Anmeld

2. februar 2012

morethanperfect

MAJ*MOR skriver:

den hægter jeg mig på!! ikk for småfolk.. men måske for et andet mærke

Syns det er ALT for dyrt ..

Men burberry , Hilfiger eller Ralph Lauren ville jeg godt 

Anmeld

2. februar 2012

Levi&LilysMor

hvis jeg ville købe sådan en dyr jakke så skulle det være en som var super fed, så ville jeg gerne spare op til en, men ellers ville jeg ikke... og er sikker på det aldrig bliver småfolk jakke i den prisklasse..

Anmeld

2. februar 2012

K&S

Nope, aldrig....!

Anmeld

2. februar 2012

smokin

Laulund87 skriver:

Nej ikke når det er Småfolk Kan godt lide designet, men kvaliteten er jo helt i bund og det er synd

Maria har en Småfolk elefanthue og flyverdragt. Det holder pænt, men det bliver det sidste Småfolk hun får. Ærgeligt for de laver nogle fede designs

Havde det derimod været Hummel, kunne jeg nok finde på det

hæhæhæhæhæhæ ;-)

Anmeld

2. februar 2012

Mira0911

Nej aldrig... 

Anmeld

2. februar 2012

Laulund87

Zette skriver:

hæhæhæhæhæhæ ;-)

Anmeld

2. februar 2012

Pige2009

Zette skriver:

Halløj!

Læste lige på facebook at småfolks nye jakke kommer helt op i 999 kr. 

Ville du give 999 kr. for en småfolkjakke? Begrund gerne!

Jeg synes det er alt for meget i forhold til andre mærker og hvad man ellers kan få i den prisklasse. Og "leverandørskift" er ikke helt en gyldig begrundelse for mig, for at sætte sine priser op..

No way!  Vil hellere dø af grin

Anmeld

2. februar 2012

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

På trods af, at vores økonomi sagtens kan holde til at købe jakker til alle ungerne til 1000kr stk, så kunne jeg aldrig drømme om det, da jeg mener, at tøjet ikke er det værd, som de kræver for det.. Synes det handler om fornuft og i min verden, er der intet fornuft i at købe en jakke til 1000kr til et barn, som kan bruge den max 4mdr... enten er de vokset ud af den eller sæsonen er skiftet over til forårsjakker eller omvendt... plus jeg har drenge for bruger sig selv fuld ud... jeg skifter bukser ud her i huset meget jævnlig, da de flæser bukserne i skolen pga leg osv...

Plus jeg mener ikke de er den kvalitet, som man kan kræve 1000kr for... så heller ikke selvom designet tiltaler mig...

Jeg elsker katvig og molo, men jeg finder det altid billigt på trendsales eller rundt om på nettet på tilbud, men giver ALDRIG fuld pris for det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.