Småfolk - ville du..... ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2012

TaAsJu

Nej aldrig... har lige bestil en køre dragt fra canada goose til den lille.. og var ved og dø, men den er sååå fed.. men ikke så mange penge for en jakke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

TaAsJu

BellaT skriver:

Ikke for en gang gyselige æbler da!! 

Miniature måske.... Naarh, kæresten har indtil videre fået mig talt fra vanviddet. He He.

Kan varmt anbefale Miniatures anorakker. Vi har arvet en til den bette som til forår er 3 år gammel, trods Fie og hende der havde den før brugte den MEGET så kan man næsten ikke se den er brugt.. Så vi købte en til den store også.. og igen hun brugte den hverdag i efteråret og man kan ikke se den er brugt...

Bare hvis du skulle have lidt og argumentere med kæresten om

Anmeld

3. februar 2012

Oliver,Troia&Wictor

MKBP skriver:

NO WAY !! Det er jo fuldstændig sindssygt  Ville græde snot et år, hvis der skete noget med den...-og det er der jo stor mulighed for !! Synes desuden Småfolks æbler er så uinteressante - der findes så meget fint (og MEGET billigere) tøj til de små. Og så er der nogen der vil sige at mærketøj bare holder bedre...-arghhh - det passer jo ikke !! Det er ihvetfald ikke min erfaring ! Men fred være med dem, der har pengene til det og synes det er det fedeste

//Mette

lige mine ord

Anmeld

3. februar 2012

Mettemus

Måske hvis den var pengene værd? Og så alligevel - det er dælme mange penge! For det første synes jeg ikke den er ret pæn og for det andet synes jeg Småfolk er ret svingende i kvalitet. Deres velourbukser er skønne, men deres bodyer og bluser, synes jeg skældent er pengene værd. Derfor kunne jeg ikke finde på det, nej. Man kan få så meget andet lækkert som er billigere

Anmeld

3. februar 2012

Mettemus

Fejl

Anmeld

3. februar 2012

Muffinmus

Har stemt nej, men det er fordi jeg ikke vil give 100 kr for deres jakke:-)

Min datters vinterjakke har da kostet deromkring, så giver gen penge til en god lun vinterjakke, men ikke en jakke med æbler på til forår sommer.

Har lige købt en fra Fransa i flot lilla på udsalg til foråret til hende 199 kr

Anmeld

3. februar 2012

Muffinmus

Mor til 2, snart 3 skriver:

Kan varmt anbefale Miniatures anorakker. Vi har arvet en til den bette som til forår er 3 år gammel, trods Fie og hende der havde den før brugte den MEGET så kan man næsten ikke se den er brugt.. Så vi købte en til den store også.. og igen hun brugte den hverdag i efteråret og man kan ikke se den er brugt...

Bare hvis du skulle have lidt og argumentere med kæresten om

Er også mere til Miniatures lækre jakker..dog mere jakker end anorakkerne. Men det er fordi jeg synes kun de er gode til under 2 år.... Men har købt en dejlig jakke med fuld lynlås til min søn på udsalget nu her fordi kvaliteten er lækker:-)

Oger  ret vild med deres Camillo Flyverdragt i letvægtsmateriale....simpelthen herligt til tynde piger som min der ikke skal bære rundt på 7 kg flyverdragt:-)

Anmeld

3. februar 2012

twinboys

Ja jeg kunne godt finde på det og synes de er fede..... Jeg havde gjort det, hvis mine drenge stadig kunne passe småfolk... Og ja så havde det været gange 2...

Men ja jeg har også råd til det og mine drenge går kun i mærketøj...

Men høvl mig nu ikke ned...'

Majbritt

Anmeld

3. februar 2012

EnGodMor

Det er for latterligt..

Jeg ville aldrig nogensinde købe sådan en jakke, eller i det hele taget deres tøj, de tager sgu røven på folk med det sindsyge priser.-....

Tøj fra h og m, kvickly, føtex, tøj og sko, er da fint nok, forstår simpelthend ikke folk gider købe alt det der mærketøj....

Anmeld

3. februar 2012

TaAsJu

MariaE skriver:

Er også mere til Miniatures lækre jakker..dog mere jakker end anorakkerne. Men det er fordi jeg synes kun de er gode til under 2 år.... Men har købt en dejlig jakke med fuld lynlås til min søn på udsalget nu her fordi kvaliteten er lækker:-)

Oger  ret vild med deres Camillo Flyverdragt i letvægtsmateriale....simpelthen herligt til tynde piger som min der ikke skal bære rundt på 7 kg flyverdragt:-)

Er også vild med deres jakker, men den store på 6 år fik selv lov og vælge mellem en anorak og en alm. Så moren havde ikke så meget og skulle have sagt.. Det er sjovt som de får deres egen mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.