Småfolk - ville du..... ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nej aldrig! Syntes jeg ka finde andre ting jeg heller ville købe, når det drejer sig om så mange penge! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

MomseJulia

Ja, hvis det var på minst 50 % 

1000 kr for en Skide vinterjakke til et bette barn, NIKSEN! Vi har jakke og flyveverragt for 1000 kr! 

Anmeld

2. februar 2012

Fenja09

Niks, aldrig om jeg ville betale så meget for en jakke til en baby og da slet ikke fordi der står Småfolk i nakken!

/Fenja

Anmeld

2. februar 2012

Clisolka

Aldrig i livet! 

Anmeld

2. februar 2012

Rødhætte

Zette skriver:

Halløj!

Læste lige på facebook at småfolks nye jakke kommer helt op i 999 kr. 

Ville du give 999 kr. for en småfolkjakke? Begrund gerne!

Jeg synes det er alt for meget i forhold til andre mærker og hvad man ellers kan få i den prisklasse. Og "leverandørskift" er ikke helt en gyldig begrundelse for mig, for at sætte sine priser op..

Nej aldrig.. Så skulle mit barn være noget ældre, så han ikke vokser så hurtig ud af den!

Anmeld

2. februar 2012

Koen.

Nej ikke når det var småfolk, godt nok er jeg vild med deres design men deres kvalitet er ikke altid den bedste! Havde det været et andet mærke ville jeg godt!

Anmeld

2. februar 2012

Pipsle2012

Aldrig i livet! Det er jo fuldstændig vanvittigt for en jakke til små børn, som vokser ud af det ligner af ingen tid!

Og så er jeg bare så træt af det mærkevare-ræs! Jeg er ved at brække mig når jeg hører folk sige "mit barn skal kun gå i mærketøj...." og "jeg kunne aldrig drømme om at give mit barn tøj på fra Bilka/Føtex/Kvickly/h&m/...osv..." 

Fair nok hvis folk har penge til alt det dyre, men lad være med at nedgøre billigt tøj! 

Så jeg er helt med i den "gruppe" der synes det er  for dyrt for mærketøj..

God aften til jer alle 

Anmeld

2. februar 2012

Carina:-)

Ja det kunne jeg sagtens finde på.

Ligesom jeg nemt giver 900 for sko/støver -

1200 for flyverdragt osv.

Hvis designet er lækkert nok ,så køber jeg det både til mig selv eller børnene.

Og så kan man jo mene vi har for mange penge osv-Det er så os selv der tjener dem,så mon ikke det er ok

Anmeld

2. februar 2012

Muhmi

Carina:-) skriver:

Og så kan man jo mene vi har for mange penge osv-Det er så os selv der tjener dem,så mon ikke det er ok

Jeg synes det er ok

Og til ts..

HVIS jeg havde pengene til det så kunne jeg godt finde på at give 999,- for noget jeg VED holder og er godt og varmt... Men det betyder jo ikke at det nødvendigvis er småfolk...

Anmeld

2. februar 2012

JJH

Carina:-) skriver:

Ja man gør jo efter hvad økonomien siger. Min økonomi siger nej tak, men havde jeg pengene kunne jeg da også godt finde på det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.