Småfolk - ville du..... ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2012

Troldemommi

Jeg er så træt af de skide æbler så NEJ, det ville jeg ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

Isabella_mor

nej det tror jeg ikke jeg ville... med mindre jeg VIRKELIG blev forelsket i den.. men ellers kunne jeg være heldig at finde den brugt om nogle måneder.. 

til billige penge.

Anmeld

2. februar 2012

ModerNatur

MKBP skriver:

SÅ enig !

Så hellere købe en billigere en og sende resten af pengene til børn der virkelig har brug for dem

eller lade den forgældede stat beholde sit børnebidrag!

Anmeld

2. februar 2012

B&J

det kunne jeg aldrig drømme om til næste år skal han have en ny igen fordi de vokser jo... og man kan sikkert få en lige så god jakken til 200-400kr hvis ikke billigere

Anmeld

2. februar 2012

MKBP

Profilbillede for MKBP
Issa skriver:

eller lade den forgældede stat beholde sit børnebidrag!

Godt tænkt !!

Anmeld

2. februar 2012

132319

Nej!!

Jeg synes generelt slet ikke at deres tøj hænger sammen med prisen!

Jeg ville derimod gerne give 1000 kr for en jakke fra eksempelvis Ver De Terre men det er også kvalitet for pengene!

Anmeld

2. februar 2012

Mor til L&S

Nej, jeg ville ikke give 999 kr for en jakke som min datter ville kunne passe en sæson... Er sikker på at jeg kan finde en fin jakke for mindre penge og så er jeg ved at være godt mættet af æbler - sød nok på en Body eller lign., men sys det blir for meget på en jakke..så nej !!  

Anmeld

2. februar 2012

modesty

Nej, men jeg kunne heller ikke drømme om at give 200 kr. for en heldragt eller en body. Jeg finder det brugt på loppemarkeder eller trendsales.

Anmeld

2. februar 2012

lio

Nej som regel ikke - om slet ikke med Småfolk logo over det hele. Jeg synes det er ren reklame og det ville jeg slet ikke betale for.

Anmeld

2. februar 2012

morethanperfect

Zette skriver:

Halløj!

Læste lige på facebook at småfolks nye jakke kommer helt op i 999 kr. 

Ville du give 999 kr. for en småfolkjakke? Begrund gerne!

Jeg synes det er alt for meget i forhold til andre mærker og hvad man ellers kan få i den prisklasse. Og "leverandørskift" er ikke helt en gyldig begrundelse for mig, for at sætte sine priser op..

Hahah nej aldrig ..

Hvis det havde været et andet mærke , måske ja , men ikke småfolk !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.