Småfolk - ville du..... ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville du give 999 kr. for en jakke/anorak

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.172 visninger
70 svar
0 synes godt om
2. februar 2012

smokin

Halløj!

Læste lige på facebook at småfolks nye jakke kommer helt op i 999 kr. 

Ville du give 999 kr. for en småfolkjakke? Begrund gerne!

Jeg synes det er alt for meget i forhold til andre mærker og hvad man ellers kan få i den prisklasse. Og "leverandørskift" er ikke helt en gyldig begrundelse for mig, for at sætte sine priser op..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

Valle81

Aldrig i livet

Anmeld

2. februar 2012

MKBP

Profilbillede for MKBP
Zette skriver:

Halløj!

Jeg synes det er alt for meget i forhold til andre mærker og hvad man ellers kan få i den prisklasse. Og "leverandørskift" er ikke helt en gyldig begrundelse for mig, for at sætte sine priser op..

NO WAY !! Det er jo fuldstændig sindssygt  Ville græde snot et år, hvis der skete noget med den...-og det er der jo stor mulighed for !! Synes desuden Småfolks æbler er så uinteressante - der findes så meget fint (og MEGET billigere) tøj til de små. Og så er der nogen der vil sige at mærketøj bare holder bedre...-arghhh - det passer jo ikke !! Det er ihvetfald ikke min erfaring ! Men fred være med dem, der har pengene til det og synes det er det fedeste

//Mette

Anmeld

2. februar 2012

maria_wlt

IKKE PÅ VILKÅR...

Det er til at brække sig over når man læser at de faktisk bryder loven og holder priserne kunstigt oppe... FØJ 

Anmeld

2. februar 2012

ModerNatur

MIN personlige mening... Hvis man giver så mange penge for en jakke til sit barn så har man for mange penge.. DYBT godnat!!

Anmeld

2. februar 2012

Chalala85

Aldrig om jeg ville. Er sikker på der findes en mindst lige så lækker jakke til mindre penge. 999,- er alt for meget for noget de kan bruge i så kort tid.

Anmeld

2. februar 2012

smokin

Chalala85 skriver:

Aldrig om jeg ville. Er sikker på der findes en mindst lige så lækker jakke til mindre penge. 999,- er alt for meget for noget de kan bruge i så kort tid.

Ja jeg har ikke noget imod at købe en lækker jakke, men 999 kr synes jeg er tyveri. 

Anmeld

2. februar 2012

MKBP

Profilbillede for MKBP
Issa skriver:

MIN personlige mening... Hvis man giver så mange penge for en jakke til sit barn så har man for mange penge.. DYBT godnat!!

SÅ enig !

Så hellere købe en billigere en og sende resten af pengene til børn der virkelig har brug for dem

Anmeld

2. februar 2012

Giraffen

Zette skriver:

Halløj!

Jeg kunne ikke drømme om det men har en veninde jeg tror godt ku finde på det ;-) men hvis jeg havde røven fuld af penge iunne jeg nok godt finde på det for alt er jo relativt ikke ;-)

Så jeg kunne ik finde på det ift men nuværende økonomi, men hvis man er milionær så er 1000kr jo peanuts :-)

Anmeld

2. februar 2012

Chalala85

Zette skriver:

Ja jeg har ikke noget imod at købe en lækker jakke, men 999 kr synes jeg er tyveri. 

Jeg er helt enig. Det er lidt i hegnet....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.