er det kun mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2012

MortilCilas

Nej jeg gør også. Jeg forstår simpelthen ikke at de kan finde på det. Der må være en grænse. Og jeg har det sådan, alle på min facebookvæg behøver ikke at vide ALT om mit liv altså!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2012

Zeus

hahaha - uha ja sådan noget kan også bare irritere mig helt vildt! det er SÅ meget kun for at få opmærksomhed når folk skriver sådan noget!.... 

jeg har også tyndet helt vildt ud i min venneliste.. på et tidspunkt havde jeg alle mulige på vennelisten som jeg jo aldrig snakker med.. altså folk man har mødt et par gange i byen, hele ens gamle efterskole osv osv. så da jeg blev gravid, gik jeg ind og slettede over 200 "venner" og nu er jeg mere kritisk med hvem jeg blir venner med derinde. 

Min eks ændrede engang civilstatus fra "i et forhold" til "kompliceret", og skrev så i kommentarfeltet nedenunder "Og det rager ikke nogen!"...

Ej men så lad da være med at skrive det på FACEBOOK!!! 

Dramaqueen

Anmeld

31. januar 2012

VNB

Zeus skriver:

Min eks ændrede engang civilstatus fra "i et forhold" til "kompliceret", og skrev så i kommentarfeltet nedenunder "Og det rager ikke nogen!"...

Ej men så lad da være med at skrive det på FACEBOOK!!! 

Dramaqueen

hahahaha åååh nej...  

det er bare total "se mig se mig se mig"  

hvis man ikk ønskede opmærksomhed omkring det skrev man jo ikke noget om det.... tsk tsk 

Anmeld

31. januar 2012

Zeus

VNB skriver:

hahahaha åååh nej...  

det er bare total "se mig se mig se mig"  

hvis man ikk ønskede opmærksomhed omkring det skrev man jo ikke noget om det.... tsk tsk 

Nej vel.. Det er nu altså ganske frivilligt, om man går ind og ændrer status, det er ikke noget facebook gør af sig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.