Jeg har en lukket profil og deler kun med udvalgte. Jeg får rare tilkendegivelser om hvor dejligt det er for andre at de kan følge med i mit liv på sidelinien, typisk nogen jeg ikke får set så ofte som jeg gerne ville - og det er statusopdateringer, det er billeder af livet hos bjørnefamilien (os) og det er dyrs rettigheder i enhver form. Den eneste jeg har fået negativ respons fra er min egen mor, når hun syntes hun har set dyremishandling nok eller jeg lægger en youtube video ud med fx. Søvnløs og hans bidrag til det engelske sprog - implementeret ind i en comedy, men hver gang så skriver jeg jo bare til hende at hun jo ikke nødvendigvis er indlagt til at klikke på dem, da jeg ikke deler på hendes personlige væg
Oplever også det er rart for andre når vi så mødes at de kan spørge ind til mit liv og ikke bevæger sig ud i en pinlig tavshed fordi de netop har haft muligheden for at "se" med.
Og ja, der er da absolut ting jeg ikke deler med andre fx. interne stridigheder og nøgenbilleder af min søn (men dem deler jeg iøvrigt heller ikke med nogen som helst) og de der bliver set af andre er altid kamofleret på den ene eller anden måde, der er aldrig noget at se.
Det må han selv afgøre med tiden, kan sagtens vente. Ved hvordan jeg har det med et billede fra jeg var barn hvor jeg i min kjole står på "grenen" i Skagen og tisser med røven mod kameraet... den kan ikke ses, men.... nej aldrig om jeg ville have det vist for nogen selvom det for andre findes super sødt. Kan ikke have det.
Og for lige at komme tilbage til tråden
så ænser jeg ikke andres opdateringer, billeder osv. hvis ikke de "fylder" så klikker jeg mig bare fri for deres opdateringer, især hvis det ikke er tætte personer, men fx. dem jeg spiller mod i diverse spil.
Anmeld