er det kun mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.941 visninger
43 svar
0 synes godt om
30. januar 2012

Frk Mig

der nogle gange kan sidde og krumme tær over hva folk kan finde på at skrive på facebook? Nogle gange syntes jeg virkelig at folk burde tænke sig om inden at de trykker på knappen og sætter det på væggen .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

EnGodMor

HELT ENIG

Jeg fatter seriøst ikke folk gider skrive privater ting på deres profil status,  mange skriver om at de har været i retten med forældre myntighed og opdater løbende med alt hvad det indebærer...

eller´om at de skal på ferie, men det er jo os go nok info hvis man ønsker indbrud... eller brok hvis de har bøvl med venner eller familie, ...jamen folk har det sgu med at skrive så mange ting, så man vrider sig gul og blå...

Anmeld

30. januar 2012

Frk Mig

engodmor skriver:

HELT ENIG

Jeg fatter seriøst ikke folk gider skrive privater ting på deres profil status,  mange skriver om at de har været i retten med forældre myntighed og opdater løbende med alt hvad det indebærer...

eller´om at de skal på ferie, men det er jo os go nok info hvis man ønsker indbrud... eller brok hvis de har bøvl med venner eller familie, ...jamen folk har det sgu med at skrive så mange ting, så man vrider sig gul og blå...

det er netop det jeg mener .. jeg syntes virkelig nogle gange folk giver alt for meget information .. og mange ting syntes jeg er for private til at jeg ville smide det op på min væg .. men nogle se smider jo hele deres privatliv op .. 

Anmeld

30. januar 2012

4kløver

Jeg skriver også en masse lort på face. Men om jeg skriver det der eller de få en sms er vel det samme.

Anmeld

30. januar 2012

Frk Mig

4kløver skriver:

Jeg skriver også en masse lort på face. Men om jeg skriver det der eller de få en sms er vel det samme.

Det gør jeg da os selv .. jeg skal bestemt ikke fremstå som en engel .. men jeg syntes at meget private ting var ikke noget jeg sådan ville smide op på væggen

Anmeld

30. januar 2012

EnGodMor

Vi er helt enige  Jeg skrev en dag på min status på face

HOLD DA KÆFT HVOR ER DER MANGE SOM DELER HELE DERES PRIVAT LIV MED HELE DANMARKS BEFOLKNING HERINDE....MON DET ER MANGEL PÅ ET ELLER ANDET??

jeg fik så mange SYNTES GODT OM, og så fik jeg os lidt  negative kommentar fra nogen af dem som netop skriver en masse private ting på deres status... Men jeg mener stadig at det må da være mangel på et eller andet siden folk har så store behov, for at dele sit liv på et latterlig internet??

Ligesom dem der ligger TONSVISER af billeder, af deres børn  på deres profiler, sådan generalt...det forstår jeg heller ikke man gør må jeg indrømme.... 

Anmeld

30. januar 2012

M.O.A.R.

Det tænker jeg også tit herinde må jeg indrømme..

Jeg deler hvad jeg har lyst til og hvad jeg synes kommer andre ved i hvert fald, og det er der nok nogen der synes er for meget.. Men sådan er det jo.. Vi er jo alle så forskellige, og vores meninger er også forskellige om hvad der bør deles på nettet og hvad der ikke bør

Fortsat god aften.  

Anmeld

30. januar 2012

VNB

engodmor skriver:

Vi er helt enige  Jeg skrev en dag på min status på face

HOLD DA KÆFT HVOR ER DER MANGE SOM DELER HELE DERES PRIVAT LIV MED HELE DANMARKS BEFOLKNING HERINDE....MON DET ER MANGEL PÅ ET ELLER ANDET??

jeg fik så mange SYNTES GODT OM, og så fik jeg os lidt  negative kommentar fra nogen af dem som netop skriver en masse private ting på deres status... Men jeg mener stadig at det må da være mangel på et eller andet siden folk har så store behov, for at dele sit liv på et latterlig internet??

Ligesom dem der ligger TONSVISER af billeder, af deres børn  på deres profiler, sådan generalt...det forstår jeg heller ikke man gør må jeg indrømme.... 

nu er det vel alligevel forholdsvis sjælendt at man har hele Danmarks befolkning på sin venneliste?  så dermed er det vel ikke HELE DANMARKS befolknign man deler med - men derimod ens venner, familie og kollegaer? 

sådan er det ihvertfald for mig... jeg har en lukket profil. KUN dem på min venneliste kan se min status, mine billeder osv osv... 

mht at ligge billeder af sine børn på FB, så synes jeg da kun det er dejligt og hyggeligt nyder at se mine veninders børn vokse, for det er jo ikke alle man lige ser hver dag  

jeg synes helt klart at man skal tænke over HVAD man ligger op... 

f.eks kunne jeg aldrig finde på at ligge billeder ind hvor min søn er nøgen. og jeg ville heller aldrig lave en status om noget helt vildt personligt.. 

en af mine veninder skrev engang: "ååårh nu har mine børn igen fået børneorm - der ligger små hvide orm over alt i toilettet og på deres fingre!" 

ØMH  tak for info!... tror nok liiiige der går noget tid før du får besøg igen af os... 

Anmeld

30. januar 2012

Sabina92

VNB skriver:

nu er det vel alligevel forholdsvis sjælendt at man har hele Danmarks befolkning på sin venneliste?  så dermed er det vel ikke HELE DANMARKS befolknign man deler med - men derimod ens venner, familie og kollegaer? 

sådan er det ihvertfald for mig... jeg har en lukket profil. KUN dem på min venneliste kan se min status, mine billeder osv osv... 

mht at ligge billeder af sine børn på FB, så synes jeg da kun det er dejligt og hyggeligt nyder at se mine veninders børn vokse, for det er jo ikke alle man lige ser hver dag  

f.eks kunne jeg aldrig finde på at ligge billeder ind hvor min søn er nøgen. og jeg ville heller aldrig lave en status om noget helt vildt personligt.. 

en af mine veninder skrev engang: "ååårh nu har mine børn igen fået børneorm - der ligger små hvide orm over alt i toilettet og på deres fingre!" 

ØMH  tak for info!... tror nok liiiige der går noget tid før du får besøg igen af os... 

FØØØJ  Håber det er en ræææætig dårlig joke.

Anmeld

30. januar 2012

_-Kathrine-_

VNB skriver:

Jeg har fx familie i udlandet og de er rigtig glade for at jeg smider billeder på FB af min søn, så de kan følge med!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.