engodmor skriver:
Vi er helt enige
Jeg skrev en dag på min status på face
HOLD DA KÆFT HVOR ER DER MANGE SOM DELER HELE DERES PRIVAT LIV MED HELE DANMARKS BEFOLKNING HERINDE....MON DET ER MANGEL PÅ ET ELLER ANDET??
jeg fik så mange SYNTES GODT OM, og så fik jeg os lidt negative kommentar fra nogen af dem som netop skriver en masse private ting på deres status... Men jeg mener stadig at det må da være mangel på et eller andet siden folk har så store behov, for at dele sit liv på et latterlig internet??
Ligesom dem der ligger TONSVISER af billeder, af deres børn på deres profiler, sådan generalt...det forstår jeg heller ikke man gør må jeg indrømme....
nu er det vel alligevel forholdsvis sjælendt at man har hele Danmarks befolkning på sin venneliste?
så dermed er det vel ikke HELE DANMARKS befolknign man deler med - men derimod ens venner, familie og kollegaer?
sådan er det ihvertfald for mig... jeg har en lukket profil. KUN dem på min venneliste kan se min status, mine billeder osv osv...
mht at ligge billeder af sine børn på FB, så synes jeg da kun det er dejligt og hyggeligt
nyder at se mine veninders børn vokse, for det er jo ikke alle man lige ser hver dag
jeg synes helt klart at man skal tænke over HVAD man ligger op...
f.eks kunne jeg aldrig finde på at ligge billeder ind hvor min søn er nøgen. og jeg ville heller aldrig lave en status om noget helt vildt personligt..
en af mine veninder skrev engang: "ååårh nu har mine børn igen fået børneorm - der ligger små hvide orm over alt i toilettet og på deres fingre!"
ØMH 
tak for info!... tror nok liiiige der går noget tid før du får besøg igen af os... 
Anmeld