er det kun mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2012

Pixi-pigen

Frk Mig skriver:

der nogle gange kan sidde og krumme tær over hva folk kan finde på at skrive på facebook? Nogle gange syntes jeg virkelig at folk burde tænke sig om inden at de trykker på knappen og sætter det på væggen .. 

Helt ærligt! Så er jeg så træt af at blive sat ind i folks privat liv på fac. Synes bestemt også det til tider har tager overhånd!? Men må indrømme at jeg samtidig har været SÅ træt af, at facebook(i hvert fald på min) er blevet brugt som politiske "valgplakater" op til valget! Uanset hvor jeg kikkede hen på min facebook, så var der opfordringer fra alle fronter, til hvor krydset skulle sættes... Se det blev jeg godt gal over

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

wamse

Nu bruger jeg så facebook meget åbent, og det er så min måde at være på. Jeg skriver om det der fyldet i mit liv, og det er også trælse ting omkring samvær m.m.

Jeg kan jo synes at det kan være lige så træls med total ligegyldige status opdateringer om alt muligt

Hvis jeg oplever at være irrititeret over andres brug af deres facebook, så blokerer jeg bare for deres statusopdateringer. Fx er jeg super træt af at høre valget, og mennesker der stadig brokker sig over resultatet.

Anmeld

30. januar 2012

VNB

Sabina92 skriver:

FØØØJ  Håber det er en ræææætig dårlig joke.

nej den var sku god nok... 

En anden veninde havde været der en dag hvor hun selv fik syn for sagen  

fair nok at børn får det.. men jeg ville ALDRIG skrive det i min status... de børn blir jo hurtigt store, og lige pludselig kan de læse alt muligt om sig selv på FB 

Anmeld

30. januar 2012

Carina1977

Jeg krummer aldrig tæer over hvad folk skriver på deres egen facebook væg. Det må være op til folk selv, hvad de ønsker at dele med andre. Der er helt sikkert nogen der har krummet tæer over det jeg har skrevet i tidens løb, men så kan de jo bare lade være med at læse det eller svare på det, og bare springe let og elefant videre  

Anmeld

30. januar 2012

Månelys

engodmor skriver:

HELT ENIG

Jeg fatter seriøst ikke folk gider skrive privater ting på deres profil status,  mange skriver om at de har været i retten med forældre myntighed og opdater løbende med alt hvad det indebærer...

eller´om at de skal på ferie, men det er jo os go nok info hvis man ønsker indbrud... eller brok hvis de har bøvl med venner eller familie, ...jamen folk har det sgu med at skrive så mange ting, så man vrider sig gul og blå...

Enig. Dog ikke i den med ferien. Hvis man har en låst profil, således at kun venner kan se ens opslag, og man kun er venner med folk der rent faktisk er venner og familie, vil jeg ikke mene der er noget at frygte ved at skrive man tager på ferie. Med mindre man har nogle pænt dårlige venner  

Anmeld

30. januar 2012

Maja88

Carina1977 skriver:

Jeg krummer aldrig tæer over hvad folk skriver på deres egen facebook væg. Det må være op til folk selv, hvad de ønsker at dele med andre. Der er helt sikkert nogen der har krummet tæer over det jeg har skrevet i tidens løb, men så kan de jo bare lade være med at læse det eller svare på det, og bare springe let og elefant videre  

Anmeld

30. januar 2012

wamse

engodmor skriver:

HELT ENIG

Jeg fatter seriøst ikke folk gider skrive privater ting på deres profil status,  mange skriver om at de har været i retten med forældre myntighed og opdater løbende med alt hvad det indebærer...

eller´om at de skal på ferie, men det er jo os go nok info hvis man ønsker indbrud... eller brok hvis de har bøvl med venner eller familie, ...jamen folk har det sgu med at skrive så mange ting, så man vrider sig gul og blå...

He he det kunne så snildt være en profil som min du snakker om  Bortset fra ferien, for sådan noget fancy gør jeg det ikke så meget i 

Men jeg har skrvet om problemer med samvær og lignende. 

Anmeld

30. januar 2012

VNB

_-Kathrine-_ skriver:

Jeg har fx familie i udlandet og de er rigtig glade for at jeg smider billeder på FB af min søn, så de kan følge med!!

ja nemlig! Mine forældre bor også en stor del af året i Spanien + jeg har familie i Caribien, så de sætter virkelig stor pris på at jeg jævnligt ligger nogle billeder/videoer ind så de kan se hvor stor Viktor bliver og hvad han kan nu osv  

synes det er helt vildt smart at man kan gøre det på den måde, så man er fri for at sidde og sende mails rundt til 50 forskellige og så kan folk jo også kommentere dem på både kryds og tværs af landende 

så for mig er FB et kanont godt redskab  

Anmeld

30. januar 2012

Zeus

VNB skriver:

nu er det vel alligevel forholdsvis sjælendt at man har hele Danmarks befolkning på sin venneliste?  så dermed er det vel ikke HELE DANMARKS befolknign man deler med - men derimod ens venner, familie og kollegaer? 

sådan er det ihvertfald for mig... jeg har en lukket profil. KUN dem på min venneliste kan se min status, mine billeder osv osv... 

mht at ligge billeder af sine børn på FB, så synes jeg da kun det er dejligt og hyggeligt nyder at se mine veninders børn vokse, for det er jo ikke alle man lige ser hver dag  

jeg synes helt klart at man skal tænke over HVAD man ligger op... 

f.eks kunne jeg aldrig finde på at ligge billeder ind hvor min søn er nøgen. og jeg ville heller aldrig lave en status om noget helt vildt personligt.. 

en af mine veninder skrev engang: "ååårh nu har mine børn igen fået børneorm - der ligger små hvide orm over alt i toilettet og på deres fingre!" 

ØMH  tak for info!... tror nok liiiige der går noget tid før du får besøg igen af os... 

Jeg har også lukket profil, og sorterer ud en gang om året.. Lige nu her jeg kun 53 venner på min profil, og det er netop for at jeg skal kunne skrive præcis hvad jeg lyster Jeg har ikke brug for 400 venner på min profil, der ville gøre at jeg ikke kunne skrive som jeg ville.. Jeg har været oppe på omkring 150 venner, men det er jeg bare slet ikke interesseret i.. Småt men godt

Jeg kan engang imellem blive små irriteret hvis der er nogen der skriver noget, som helt klart kræver en opfølgning som "Fuck du er da bare til grin, når du.....?", også skriver de videre, at man ikke behøver stille spørgsmål. Hvorfor så skrive det?? Men jeg er ikke én af dem der skriver "Hvorfor så skrive det", for de må jo selv om, hvad de skriver på DERES profil. Jeg gider da heller ikke, at folk spasser ud over, hvad jeg skriver på min...

Anmeld

30. januar 2012

wamse

Carina1977 skriver:

Helt enig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.