er det kun mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Frk Mig skriver:

der nogle gange kan sidde og krumme tær over hva folk kan finde på at skrive på facebook? Nogle gange syntes jeg virkelig at folk burde tænke sig om inden at de trykker på knappen og sætter det på væggen .. 

Du ikk den eneste.
Men jeg synes det er generelt med alt hva folk skriver eller deler på face... Har efterhånden rigtig mange gang kontaktet nogle veninder privat for at de sletter deres scanningsbilleder igen pga cpr-nr.
Jeg har en gamg haft en mindre hæftig besked stående. Der stod: pik til mig, hvem er klar.
Alle læste den som: prik..
- havde dog ikk selv skrevet den, men blot siddet mellem 4 ukge mænd til aktivering. Men jeg har slettet rigtig mange venner på face, så er stort set kun ven med nogle jeg snakker med konstant. Så folk kender mig. :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2012

Carina1977

wamse skriver:

He he det kunne så snildt være en profil som min du snakker om  Bortset fra ferien, for sådan noget fancy gør jeg det ikke så meget i 

Men jeg har skrvet om problemer med samvær og lignende. 

Man har også brug for at få læsset af...og jeg synes facebook er ideel til det formål 

Anmeld

30. januar 2012

wamse

Carina1977 skriver:

Man har også brug for at få læsset af...og jeg synes facebook er ideel til det formål 

Lige præcis  Det giver altså også min familie og venner et billede af, hvorfor jeg nogengange er som jeg er, når de læser hvad det er vi nogengange står i her.

Men jeg tror at jeg er lige så god til at skrive noget godt 

Livet har nu både gode og dårlige sider, og jeg skriver om hele mit liv 

Anmeld

30. januar 2012

Zeus

wamse skriver:

Nu bruger jeg så facebook meget åbent, og det er så min måde at være på. Jeg skriver om det der fyldet i mit liv, og det er også trælse ting omkring samvær m.m.

Jeg kan jo synes at det kan være lige så træls med total ligegyldige status opdateringer om alt muligt

Hvis jeg oplever at være irrititeret over andres brug af deres facebook, så blokerer jeg bare for deres statusopdateringer. Fx er jeg super træt af at høre valget, og mennesker der stadig brokker sig over resultatet.

Helt enig!

Anmeld

30. januar 2012

Carina1977

wamse skriver:

Lige præcis  Det giver altså også min familie og venner et billede af, hvorfor jeg nogengange er som jeg er, når de læser hvad det er vi nogengange står i her.

Men jeg tror at jeg er lige så god til at skrive noget godt 

Livet har nu både gode og dårlige sider, og jeg skriver om hele mit liv 

Og det er dejligt at kunne følge med i det  

Og du har helt ret....der er op -og nedture....ingen grund til at det mindre gode bare skal pakkes ind og holdes væk fra omverdenen.

Anmeld

30. januar 2012

gonefishing

Frk Mig skriver:

der nogle gange kan sidde og krumme tær over hva folk kan finde på at skrive på facebook? Nogle gange syntes jeg virkelig at folk burde tænke sig om inden at de trykker på knappen og sætter det på væggen .. 

ahhhh det bedste jeg nogensinde har gjort via nettet, er at blive slettet fra facebook

hilsen en der gik kold tyrker for 1 år siden, havde vilde abstinenser i starten, men kom lykkeligere ud på den anden side! hehe

Anmeld

30. januar 2012

EnGodMor

wamse skriver:

He he det kunne så snildt være en profil som min du snakker om  Bortset fra ferien, for sådan noget fancy gør jeg det ikke så meget i 

Men jeg har skrvet om problemer med samvær og lignende. 

hehe, men det skal jeg jo ikke blande mig i  vi er jo alle forskellige, og har vær vores måde og vil gøre tingene på, og det har jeg fuld respekt for

Anmeld

30. januar 2012

EnGodMor

Månelys skriver:

Enig. Dog ikke i den med ferien. Hvis man har en låst profil, således at kun venner kan se ens opslag, og man kun er venner med folk der rent faktisk er venner og familie, vil jeg ikke mene der er noget at frygte ved at skrive man tager på ferie. Med mindre man har nogle pænt dårlige venner  

Anmeld

30. januar 2012

Clisolka

Carina1977 skriver:

Jeg krummer aldrig tæer over hvad folk skriver på deres egen facebook væg. Det må være op til folk selv, hvad de ønsker at dele med andre. Der er helt sikkert nogen der har krummet tæer over det jeg har skrevet i tidens løb, men så kan de jo bare lade være med at læse det eller svare på det, og bare springe let og elefant videre  

Helt enig Carina 

Hvis der er nogle jeg er trætte af at kigge på, så trykker jeg på "slet ven" - eller skjuler nyhederne (så laver jeg samtidigt en oprydning) 

Jeg kan dog mest blive irreteret over dem der sætter sig i forhold, hvor at slå op 14 dage efter - og sådan fortsætter det med den samme person. Jeg har et vennepar der har holdt sammen i nogle år, men de kan bare ikke sammen.... 

Anmeld

30. januar 2012

Faith

engodmor skriver:

Vi er helt enige  Jeg skrev en dag på min status på face

HOLD DA KÆFT HVOR ER DER MANGE SOM DELER HELE DERES PRIVAT LIV MED HELE DANMARKS BEFOLKNING HERINDE....MON DET ER MANGEL PÅ ET ELLER ANDET??

jeg fik så mange SYNTES GODT OM, og så fik jeg os lidt  negative kommentar fra nogen af dem som netop skriver en masse private ting på deres status... Men jeg mener stadig at det må da være mangel på et eller andet siden folk har så store behov, for at dele sit liv på et latterlig internet??

Ligesom dem der ligger TONSVISER af billeder, af deres børn  på deres profiler, sådan generalt...det forstår jeg heller ikke man gør må jeg indrømme.... 

Forstår bare ikke rigtig hvorfor du gider være på facebook så. Jeg mener, det er jo lidt det hele konceptet går ud på. At folk skriver ligegyldige, men for det meste fuldstændig harmløse statusopdateringer om deres liv. Jeg synes da osse sommetider at folk skriver nogle latterlige ting, men det kan ærlig talt ikke få mit pis i kog. Jeg kan jo bare holde mig væk fra siden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.