Hvilket spejlreflekskamera har i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2012

An&Jo

Dinna88 skriver:

Okay Har du overvejet et systemkamera? Du har jo sådan set ikke brug for spejlet, hvis du skal fotografere huse og rum

Men altså, inden du køber noget så er det et must at du holder kameraet. De ligger meget forskelligt i hænderne, og ligger det dårligt, så bliver du træt af det. Nikon D3000 ligger RIGTIG godt i små hænder, hvor f.eks. D7000 er møg tungt og stort

jeg vil jo også samtidig meget gerne ud og fotografere til foreksempel bryllupper når jeg bliver mere øvet i det, og har fundet ud af hvordan tingene fungerer.. så det er et spejlrefleks jeg har brug for..

det skal bruges til både at være fritidsfotograf og til at være forretningsfotograf, hvis du ved hvad jeg mener??

men ja, skal helt sikkert ud og prøve diverse kameraer, så jeg får det rigtige..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2012

Dinna88

An&Jo skriver:

jeg vil jo også samtidig meget gerne ud og fotografere til foreksempel bryllupper når jeg bliver mere øvet i det, og har fundet ud af hvordan tingene fungerer.. så det er et spejlrefleks jeg har brug for..

det skal bruges til både at være fritidsfotograf og til at være forretningsfotograf, hvis du ved hvad jeg mener??

men ja, skal helt sikkert ud og prøve diverse kameraer, så jeg får det rigtige..

Okay Det er bare et kæmpe spring fra et P&S kamera til spejlrefleks, høhø. 

Jep, I get it En fordel ved Nikon er også deres mega lækre objektiver.

Anmeld

29. januar 2012

An&Jo

Dinna88 skriver:

Okay Det er bare et kæmpe spring fra et P&S kamera til spejlrefleks, høhø. 

Jep, I get it En fordel ved Nikon er også deres mega lækre objektiver.

okay nu spørger jeg nok dumt, men et P&S kamera?? er det et digital kamera eller hvad??

du kan godt høre at jeg er ret ny på det her felt??

men jeg savner en hobby, og har altid været glad for at tage billeder, og når det så kan kombineres som fritid og arbejde, så er det jo bare fedt..

min nabo snakker godt nok hele tiden om hans objektiver, og han har lige forelsket sig i et helt nyt objektiv der er kommet, som skulle være skide godt til at tage portræt billeder med..

Anmeld

29. januar 2012

Dinna88

An&Jo skriver:

okay nu spørger jeg nok dumt, men et P&S kamera?? er det et digital kamera eller hvad??

du kan godt høre at jeg er ret ny på det her felt??

men jeg savner en hobby, og har altid været glad for at tage billeder, og når det så kan kombineres som fritid og arbejde, så er det jo bare fedt..

min nabo snakker godt nok hele tiden om hans objektiver, og han har lige forelsket sig i et helt nyt objektiv der er kommet, som skulle være skide godt til at tage portræt billeder med..

Åh, sorry. Et P&S kamera er et point and shoot kamera. Du ved, bare sådan et lommekamera Det er ren vane at skrive P&S..

Et fotografere er også en mega lækker hobby. Jeg ved slet ikke hvordan jeg har undværet det Du bliver hooked!! Jeg 

I know the feeling - det er det trælse ved at fotografere; objektiverne og det andet udstyr er møg dyrt  Men hvis du stiler efter at tjene lidt på det, så hiver man jo hurtige pengene hjem igen!

Anmeld

29. januar 2012

Isabella_mor

vi har et nikon D 90 eller min kæreste har...

Anmeld

29. januar 2012

An&Jo

Dinna88 skriver:

Åh, sorry. Et P&S kamera er et point and shoot kamera. Du ved, bare sådan et lommekamera Det er ren vane at skrive P&S..

Et fotografere er også en mega lækker hobby. Jeg ved slet ikke hvordan jeg har undværet det Du bliver hooked!! Jeg 

I know the feeling - det er det trælse ved at fotografere; objektiverne og det andet udstyr er møg dyrt  Men hvis du stiler efter at tjene lidt på det, så hiver man jo hurtige pengene hjem igen!

hehe..

Alt koster jo ja.. men som du siger man kan hurtigt tjene pengene ind hvis man øver sig så man kan tillade sig at tage penge for det..

Anmeld

29. januar 2012

Dinna88

An&Jo skriver:

hehe..

Alt koster jo ja.. men som du siger man kan hurtigt tjene pengene ind hvis man øver sig så man kan tillade sig at tage penge for det..

Jepper depper! Glæder mig til at se hvad du får ud af det!

Anmeld

29. januar 2012

An&Jo

Dinna88 skriver:

Jepper depper! Glæder mig til at se hvad du får ud af det!

jaa det gør jeg også selv..

men nu skal kameraet lige erhverves først..

Anmeld

29. januar 2012

Carina:-)

Vi har købt et Nikon D 3100 18-105 VR

Vi gav 6500 ,og synes pengene er givet godt ud

Anmeld

29. januar 2012

signe.

An&Jo skriver:

Jeg vil gerne ud og have fat i et spejlreflekskamera, og eftersom mit digital kamera er over 12 år gammel, synes jeg os det er på tide med nyt kamera..

Men hvilket har i, vil i anbefale det, og hvorfor??

Jeg bliver nybegynder indenfor det, så det skal være nemt at finde rundt i, men samtidig i ordentlig kvalitet..

jeg har et sony A550 og er super super glad for det. Jeg forhørte mig i en fotoforretning, for jeg tænkte at når jeg skulle bruge så mange penge så skulle det være ordentligt. Jeg fortalte hvad jeg skulle bruge kameraet primært til, og så fandt han det til mig. Jeg fortalte at jeg primært kom til at fotografere små børn, og i så fald ting i bevægelse, børn har det jo med at fise rundt hehe, så han fandt det til mig da det tog mange billeder pr sekund, og plus det havde en god makrolinse med, til at opfange de små detaljer selvom børnene bevæger sig Det er rigtig godt til når ungerne er i bad, det opfanger hvert et vandplask

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.