Hvilket spejlreflekskamera har i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2012

BellaCiinea

An&Jo skriver:

jeg er os blevet anbefalet enten canon eller nikon, men som min nabo sagde, det er ligesom at der er nogle der hælder til apple, og andre der hælder til HP, så det var hvad man var mest til personligt..

Præcis =)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

An&Jo

IsabellaCiinea skriver:

Men ved ikk om man kan købe det længere, men så modellen efter den =) Canon har nogle rigtig gode kameraer =)

Men 400D er jo en gammel model..

Ellers er der Canon EOS 550D fx.

400D kan ihvertfald ikke købes fra ny mere, har lige prøvet at google, men kan jo prøve lige at se med de andre..

Anmeld

28. januar 2012

BellaCiinea

An&Jo skriver:

400D kan ihvertfald ikke købes fra ny mere, har lige prøvet at google, men kan jo prøve lige at se med de andre..

Ja så kan du prøve at søge på 450d, 500d og 550d =)

Jeg er jo slet ikk så meget inde i det, så har ikk styr på hvilke der bliver solgt længere =)

Anmeld

28. januar 2012

An&Jo

IsabellaCiinea skriver:

Ja så kan du prøve at søge på 450d, 500d og 550d =)

Jeg er jo slet ikk så meget inde i det, så har ikk styr på hvilke der bliver solgt længere =)

jep, må kigge videre, og ud og prøve, og så se om jeg er nikon eller canon pige..

Anmeld

28. januar 2012

TaAsJu

An&Jo skriver:

Har godt nok lige fået afvide af min nabo, at hvis mine planer er at opgradere mine færdigheder indenfor spejlrefleks skulle jeg holde mig til canon eller nikon, og skulle holde mig langt væk fra sony og samsung, og så var der vidst et mærke mere, men aner ikke hvorfor..

Hvilken model er det i har?? så kan jeg lige google det nemlig..

Ja det var jo et godt spørgsmål det er jo manden der har styr på sådan noget.. men vi er nu glade for vores

Anmeld

28. januar 2012

Annana89

Jeg har et Nikon D 3100! Mega lækkert!

Vil os sige Nikon eller canon! Jeg valgte nikonet da flere sagde at det var nemmere at gå til for en spejlrefleksnybegynder men at det var samme kvalitet som canon!

Jeg kan prøve og ligge nogle billed exempler ind så du kan se hvad en "nybegynder" kan udrette med sårn et kamera!

Anmeld

28. januar 2012

An&Jo

Annana89 skriver:

Jeg har et Nikon D 3100! Mega lækkert!

Vil os sige Nikon eller canon! Jeg valgte nikonet da flere sagde at det var nemmere at gå til for en spejlrefleksnybegynder men at det var samme kvalitet som canon!

Jeg kan prøve og ligge nogle billed exempler ind så du kan se hvad en "nybegynder" kan udrette med sårn et kamera!

har prøvet at lege lidt med et sådan kamera, men vil meget gerne se lidt billeder..
Du er sikkert bedre end mig..

Anmeld

28. januar 2012

An&Jo

Mor til 2, snart 3 skriver:

Ja det var jo et godt spørgsmål det er jo manden der har styr på sådan noget.. men vi er nu glade for vores

hihi.. herhjemme er det vidst mig der er tekniknørden og ikke kæresten..

Anmeld

28. januar 2012

Annana89

Du får lige lidt her! kan se jeg desværre har mange af mine billeder på min anden bærbare som er til rep!

Jeg sys det er et et ret nemt kamera at bruge når man ikke er så sej endnu, Du kan (næsten) ikke tage dårlige billeder. Kameraret gør virkelig meget for dig!

Her er lidt af mine dyr :O)

Anmeld

28. januar 2012

BellaCiinea

An&Jo skriver:

har prøvet at lege lidt med et sådan kamera, men vil meget gerne se lidt billeder..
Du er sikkert bedre end mig..

http://photooasen.dk/portfolio.html

De billeder har min kæreste taget med hans canon

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.