Hvilket spejlreflekskamera har i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.280 visninger
49 svar
0 synes godt om
28. januar 2012

An&Jo

Jeg vil gerne ud og have fat i et spejlreflekskamera, og eftersom mit digital kamera er over 12 år gammel, synes jeg os det er på tide med nyt kamera..

Men hvilket har i, vil i anbefale det, og hvorfor??

Jeg bliver nybegynder indenfor det, så det skal være nemt at finde rundt i, men samtidig i ordentlig kvalitet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

TaAsJu

Vi har et sony. Og er fuldt ud tilfreds med det.. Var også nybegynder med sådan et fint et da vi fik det.. Men det er nemt og finde ud af.. Og vi bruger vores rigtig meget!!

Anmeld

28. januar 2012

BellaCiinea

Jeg vil gerne ud og have fat i et spejlreflekskamera, og eftersom mit digital kamera er over 12 år gammel, synes jeg os det er på tide med nyt kamera..

Jeg bliver nybegynder indenfor det, så det skal være nemt at finde rundt i, men samtidig i ordentlig kvalitet..

Min kæreste gamle er et Canon EOS 400D, og det er ganske fint som begynder Koster heller ikk alverdens.

Men det er røget på hylden og han har købt et meget bedre..

Canon EOS 60D

Anmeld

28. januar 2012

An&Jo

Mor til 2, snart 3 skriver:

Vi har et sony. Og er fuldt ud tilfreds med det.. Var også nybegynder med sådan et fint et da vi fik det.. Men det er nemt og finde ud af.. Og vi bruger vores rigtig meget!!

Har godt nok lige fået afvide af min nabo, at hvis mine planer er at opgradere mine færdigheder indenfor spejlrefleks skulle jeg holde mig til canon eller nikon, og skulle holde mig langt væk fra sony og samsung, og så var der vidst et mærke mere, men aner ikke hvorfor..

Hvilken model er det i har?? så kan jeg lige google det nemlig..

Anmeld

28. januar 2012

BellaCiinea

An&Jo skriver:

Og han har ret godt styr på det med kamera, og ku aldrig drømme om at købe andet end canon... 

Men igen, så er det en smagssag..

Der er Canon folk og Nikon folk

Anmeld

28. januar 2012

An&Jo

IsabellaCiinea skriver:

Min kæreste gamle er et Canon EOS 400D, og det er ganske fint som begynder Koster heller ikk alverdens.

Men det er røget på hylden og han har købt et meget bedre..

Canon EOS 60D

har det aftagelig objektiv, så man kan skifte alt efter hvilke billeder man skal tage??

Anmeld

28. januar 2012

BellaCiinea

An&Jo skriver:

har det aftagelig objektiv, så man kan skifte alt efter hvilke billeder man skal tage??

Jeps =)

Det kan du tro =)

Anmeld

28. januar 2012

An&Jo

IsabellaCiinea skriver:

Og han har ret godt styr på det med kamera, og ku aldrig drømme om at købe andet end canon... 

Men igen, så er det en smagssag..

Der er Canon folk og Nikon folk

jeg er os blevet anbefalet enten canon eller nikon, men som min nabo sagde, det er ligesom at der er nogle der hælder til apple, og andre der hælder til HP, så det var hvad man var mest til personligt..

Anmeld

28. januar 2012

An&Jo

IsabellaCiinea skriver:

Jeps =)

Det kan du tro =)

kunne være jeg lige skulle google lidt på det..

Anmeld

28. januar 2012

BellaCiinea

An&Jo skriver:

Men ved ikk om man kan købe det længere, men så modellen efter den =) Canon har nogle rigtig gode kameraer =)

Men 400D er jo en gammel model..

Ellers er der Canon EOS 550D fx.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.