An&Jo skriver:
hvad er forskellen egentlig på canon og nikon, ved du det??
jeg har os leget lidt med en venindes spejlrefleks, men man kan bestemt godt se at jeg ikke er øvet i det.. 
Jeg ved INTET om Canon, må jeg ærligt indrømme! Har aldrig sat mig ind i det mærke, fordi jeg aldrig har villet eje det mærke
Men jeg har leget lidt med Canon, og Nikon er meget nemmere at bruge - synes jeg 
Jeg synes du skal glemme det folk skriver herinde og så google og gå i en fotoforretning. Skriv ned hvad du vil fotografere, hvilke instillinger du går op i, hvad dit formål med et spejlrefleks er. Og så find det den vej
Husk, at der også er Sony. Jeg ville til ENHVER til vælge Sony over Canon, no doubt about that.
Du kan jo også overveje hvorfor du har valgt spejlrefleks - hvis jeg ikke fotograferede som jeg gør, men bare ville have et bedre kamera, så ville jeg aldrig vælge et spejlrefleks, fordi der er så mange ting at lære og så mange funktioner at bruge. Og husk - du SKAL ud at have ekstra udstyr, såsom et lysstærkt objektiv eller en ekster blitz fordi den indbyggede blitz er noget skidt til aftenbilleder f.eks. eller billeder i... en ridehal f.eks. 
Anmeld