Hvilket spejlreflekskamera har i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2012

BellaCiinea

An&Jo skriver:

har prøvet at lege lidt med et sådan kamera, men vil meget gerne se lidt billeder..
Du er sikkert bedre end mig..

Og han har forresten også taget mit profilbilled

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2012

An&Jo

Annana89 skriver:

Du får lige lidt her! kan se jeg desværre har mange af mine billeder på min anden bærbare som er til rep!

Jeg sys det er et et ret nemt kamera at bruge når man ikke er så sej endnu, Du kan (næsten) ikke tage dårlige billeder. Kameraret gør virkelig meget for dig!

Her er lidt af mine dyr :O)

ja de er da ret gode af en nybegynder..

Jeg må have hovedet i blød..

Anmeld

28. januar 2012

An&Jo

IsabellaCiinea skriver:

http://photooasen.dk/portfolio.html

De billeder har min kæreste taget med hans canon

man kan godt se at han er lidt mere pro end mig..

Anmeld

28. januar 2012

BellaCiinea

An&Jo skriver:

man kan godt se at han er lidt mere pro end mig..

Han går også meget op i det... Men det var bare for at vise hva canon kan =D

Anmeld

28. januar 2012

An&Jo

IsabellaCiinea skriver:

Han går også meget op i det... Men det var bare for at vise hva canon kan =D

hehe, jaa..

men skal vidst ud og prøve hvad der ligger bedst i hånden..

Anmeld

28. januar 2012

Annana89

Tak!

Tror hvis du har besluttet dig det skal være enten Canon eller Nikon at det bedste næsten er at gå i butikker og får lov at stå og pille så du kan se hvad der for dig virker mest overskueligt!!

For kvalitetsmessigt er der så vidt jeg ved ikek den store forskel!

MIn storebror som arbejder i filmbranchen siger at filmmenensker oftest sværger til Canon og Fotografmenensker til Nikon! Kan ikkk helt huske hvorfor men det er vidst noget med optagefunktioner osv.

Held og lykke med indkøbet, hvad end du vælger så skal du nok blive lykkelig for et spejlrefleks hvis du elsker at tage billeder! Det er SÅ lækkert at arbejde med frem for at alm. digital!

Anmeld

29. januar 2012

An&Jo

Annana89 skriver:

Tak!

Tror hvis du har besluttet dig det skal være enten Canon eller Nikon at det bedste næsten er at gå i butikker og får lov at stå og pille så du kan se hvad der for dig virker mest overskueligt!!

For kvalitetsmessigt er der så vidt jeg ved ikek den store forskel!

MIn storebror som arbejder i filmbranchen siger at filmmenensker oftest sværger til Canon og Fotografmenensker til Nikon! Kan ikkk helt huske hvorfor men det er vidst noget med optagefunktioner osv.

Held og lykke med indkøbet, hvad end du vælger så skal du nok blive lykkelig for et spejlrefleks hvis du elsker at tage billeder! Det er SÅ lækkert at arbejde med frem for at alm. digital!

jeg tror jeg er ret fast besluttet på canon eller nikon ja, så må ud og prøve at mærke dem i hånden..

se hvad der er bedst for mig..

men tak for hjælpen..

Anmeld

29. januar 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Herhjemme er vi til Canon :-)

Vi har et gammelt Canon EOS 300D og købte sidste år et Canon EOS 550D og det er bare super lækkert.

Vi har lidt forskellige objektiver til, de kan jo bruge de samme.
Vi overvejer at købe en ekstern flash snart. Det kan godt betale sig at tjekke amazon.de ud, de var billigere da jeg tjekkede ifb. med købet af 550D.

Det nyeste i den serie hedder vist nok Canon EOS 600D. Prøv evt. at tjekke kamerahuset.dk

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

29. januar 2012

lukasmor

Jeg havde et Canon Eos 400D som jeg fik stjålet. Købte derefter et Canon Eos 600D som også kan filme, hvilket er en stor fordel når man ikke vil gå glip af de sjove stunder med familien og billeder ikke altid er nok

Anmeld

29. januar 2012

sarahb

Canon EOS d550 mener jeg det hedder

Jeg synes det er nemt betjeneligt og tager fede fede billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.