er der nogen af jer der ved om det er mulugt at holde en norsk skovakt som indekat ( stod det til mig skulle det være et frivilligt valg hvad katten skulle, men det gør det desværre ikke)
kæresten og jeg ville meget gerne have en kat, og især en norsk skovkat, men vi er i tvivl om man kan det, og hvor man i såfald finder de bedste avlere henne ( skal siges at det er et krav at det er en i jylland) så tøser har i nogle forslag??
Man kan sagtens have en Norsk skovkat som indekat, man skal bare sørge for at have klatretræer, legetøj og kradsebræt til den.. Og selvfølgelig bruge en masse tid sammen med dem så de ikke begynder at kede sig, for hvis de keder sig, så kradser de altså i vægge, ikke bare fordi de kan... 
Jaaa... Nu er min mor jo avler og har faktisk fået et rigtig dejligt kuld for en måneds tid siden...
Så hun er jo selvfølgelig den bedste avler 
Ej, de går i hvert fald rigtig meget op i kattens trivsel og sørger for at ALT er gjort efter bogen, de har aldrig i deres 10 år som opdrættere haft en anmærkning med sundheden af kattene samt deres trivsel 
Deres hjemmeside er http://www.harmakhet.dk/harmakhet.htm
Det er inde under "killinger" - "Til salg" der kan du se dem de har til salg lige nu 
Vi bor i nord-salling alle sammen, så ved ikke om det er for langt væk 
Anmeld