norsk skovkat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.363 visninger
48 svar
0 synes godt om
27. januar 2012

jydeinden

er der nogen af jer der ved om det er mulugt at holde en norsk skovakt som indekat ( stod det til mig skulle det være et frivilligt valg hvad katten skulle, men det gør det desværre ikke) 

kæresten og jeg ville meget gerne have en kat, og især en norsk skovkat, men vi er i tvivl om man kan det, og hvor man i såfald finder de bedste avlere henne ( skal siges at det er et krav at det er en i jylland) så tøser har i nogle forslag?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har en veninde som har 4 og de er inde katte, uden problemer! Vh stine

Anmeld

27. januar 2012

B&J

hvis det skal være en inde kat er en norsk skovkat helt perfekt.. i kan jo evt gå med den ude i snor

Anmeld

27. januar 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg har prøvet at have to halve norske skovkatte som indekatte.

Tænkte at det nok gik fordi de var halvt huskatte, vi boede på 140 kvm i toetages hus.

De kradsede desværre sindssygt meget i væggene, på trods af de havde et kæmpe lækkert kradsetræ.

Da jeg skulle flytte i lejlighed kom de ud på en gård, da jeg ikke havde lyst til at tage dem med til 56 kvm og desuden smadre et kommende hjem. Der trives de.

Jeg ville anbefale en ragdoll, hvis han godt kan lide langhårede katte.

Anmeld

27. januar 2012

Masig

Norsk skovkat skulle vist være den oplagte indekat, så det tror jeg sagtens I kan... Prøv at google opdrættere, ellers kan jeg anbefale dig at gå ind på kattegalleri.dk... der er rigtig mange seriøse ejere og opdrættere derinde der helt sikkert kan hjælpe dig...

Anmeld

27. januar 2012

Bare mig..

Jeg har to af slagsen indenfor og det fungere godt.. Tit vil de også nemt blive stjålet når de er udenfor.. Så jo, godt valg til indekat.. kan kun anbefale det og ellers Maine coon

Anmeld

27. januar 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Nå, det lader til, at det bare var mine to der var "crazy".

Så er det måske ikke udelukket for mig i fremtiden.

Anmeld

27. januar 2012

Bare mig..

RGN skriver:

Jeg kender i hvertfald kun til positivt med dem som indekatte.. Min den store han, ville aldrig trives udenfor.. Men hunnen kunne måske bedre.. De forsøger dog aldrig at komme ud, hannen ved når jeg tager linen frem i haven SÅ kan han komme ud..  

Den lille kradser dog en del i min sofa men hun er også kun 18 mdr og det tager vidst lidt tid at vænne hende fra det :p

Anmeld

27. januar 2012

jydeinden

RGN skriver:

hehe godt at vi alle kan få lidt viden hehe :-) 

Anmeld

27. januar 2012

jydeinden

MGN~NGM<3 skriver:

Jeg kender i hvertfald kun til positivt med dem som indekatte.. Min den store han, ville aldrig trives udenfor.. Men hunnen kunne måske bedre.. De forsøger dog aldrig at komme ud, hannen ved når jeg tager linen frem i haven SÅ kan han komme ud..  

Den lille kradser dog en del i min sofa men hun er også kun 18 mdr og det tager vidst lidt tid at vænne hende fra det :p

dejlgt at vide at det ikke er helt umuligt at kunne :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.