norsk skovkat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2012

BabyMama2

Vi har en norsk skovkat og han vil aldrig udenfor ret irreterende. Når han skal have mad så gider han heller ikke ud

Men i kan godt have den inde bare sørg for at den også er ude, og vores kat er begyndt at tisse og lave stort over det hele så når vi ikke er hjemme så lukker vi ham ud. så husk at hold øje med den.. De ellers dejlige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

jydeinden

hvis det skal være en inde kat er en norsk skovkat helt perfekt.. i kan jo evt gå med den ude i snor

det skal nemlig være en indekat da vi ikke må have en kat andet end hvis det er en indekat.. og personligt  tror jeg aldrig jeg bliver den der som lufter andre dyr end kat (ikke at andre ikke må, men jeg synes bare ikke det er naturligt for mig at skulle ) :-) 

Anmeld

27. januar 2012

Ryberg

Jeg har haft Norsk Skovkat som indekat - og det gik fint

Havde hende udenfor engang imellem i snor

Bare husk at have kradsetræ, legeting og kattegræs .... kattegræs er vigtigt for at maven holder sig sund.. og så spiser den ikke dine planter..

Anmeld

27. januar 2012

Clisolka

jydeinden skriver:

er der nogen af jer der ved om det er mulugt at holde en norsk skovakt som indekat ( stod det til mig skulle det være et frivilligt valg hvad katten skulle, men det gør det desværre ikke) 

kæresten og jeg ville meget gerne have en kat, og især en norsk skovkat, men vi er i tvivl om man kan det, og hvor man i såfald finder de bedste avlere henne ( skal siges at det er et krav at det er en i jylland) så tøser har i nogle forslag?? 

Vi har selv en norsk skovkat som indekat herhjemme - en rigtig dejlig race 

Du kan evt. prøve denne side for opdrættere af norsk skovkatte: 

http://www.norskskovkat.dk/

Anmeld

27. januar 2012

jydeinden

Babymor2010 skriver:

Vi har selv en norsk skovkat som indekat herhjemme - en rigtig dejlig race 

Du kan evt. prøve denne side for opdrættere af norsk skovkatte: 

http://www.norskskovkat.dk/

en dejligg side.. har tjekket den ud en del gange :-) 

Anmeld

27. januar 2012

Clisolka

jydeinden skriver:

en dejligg side.. har tjekket den ud en del gange :-) 

Haha ja, jeg skulle aldrig have tjekket den ud - jeg er jo helt forelsket i de små killinger 

Anmeld

27. januar 2012

jydeinden

Babymor2010 skriver:

Haha ja, jeg skulle aldrig have tjekket den ud - jeg er jo helt forelsket i de små killinger 

haha jeg undskylder mange gange for dine "lidelser" 

men ja killinger af norsk skovkat er noget af det mest nuser der findes. dejligtt stor hoved,og lille tyk krop hihi.. og især de rød hvide er jeg helt forelsket i.. men de grå hvide er nu også "lækre"

Anmeld

27. januar 2012

Clisolka

jydeinden skriver:

haha jeg undskylder mange gange for dine "lidelser" 

men ja killinger af norsk skovkat er noget af det mest nuser der findes. dejligtt stor hoved,og lille tyk krop hihi.. og især de rød hvide er jeg helt forelsket i.. men de grå hvide er nu også "lækre"

Hihi jeg overlever skam  Jeg er helt vild med de røde - vi har selv en rød hunkat herhjemme, der er fuld af ballade  Puuuh ja de grå er noget så smukke! 

Anmeld

27. januar 2012

jydeinden

Babymor2010 skriver:

Hihi jeg overlever skam  Jeg er helt vild med de røde - vi har selv en rød hunkat herhjemme, der er fuld af ballade  Puuuh ja de grå er noget så smukke! 

hehe det var godt at du gør det 

og puha ja det bliver svært at vælge til den tid, men umildbart tror jeg det bliver en rød kat jeg vil lede efter, for kæresten vil gerne have en garfield haha 

Anmeld

27. januar 2012

Clisolka

jydeinden skriver:

hehe det var godt at du gør det 

og puha ja det bliver svært at vælge til den tid, men umildbart tror jeg det bliver en rød kat jeg vil lede efter, for kæresten vil gerne have en garfield haha 

Haha jamen så må det blive en rød kat, hvis det skal være en garfield 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.