Feber ved 3 mdr vacc?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2012

B&J

Fenja09 skriver:

Lige et sidespørgsmål - stikker de i benene eller?

Det gjorde de her... men min læge gør på den måde at sygeplejsken stikker i det ene lår og lægen i det anden også tæller de til 3 også er det jo nærmest kun 1stik..

men ved godt det er ikke alle læger der gør det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

Fenja09

B&J skriver:

Det gjorde de her... men min læge gør på den måde at sygeplejsken stikker i det ene lår og lægen i det anden også tæller de til 3 også er det jo nærmest kun 1stik..

men ved godt det er ikke alle læger der gør det

Det gør de højest sandsynligt ikke ved vores læger, for der skal hun ind til sygeplejersken eller laboranten. Vi kommer ikke til møde lægen. Nå, men vi håber det bedste

Anmeld

24. januar 2012

B&J

Fenja09 skriver:

Det gør de højest sandsynligt ikke ved vores læger, for der skal hun ind til sygeplejersken eller laboranten. Vi kommer ikke til møde lægen. Nå, men vi håber det bedste

self skal det nok gå

Anmeld

24. januar 2012

Chris86

ingen feber her...

Anmeld

24. januar 2012

Fenja09

Chris86 skriver:

ingen feber her...

Dejligt

Anmeld

24. januar 2012

Pige2009

Laura havde ikke feber og har ikke haft ved nogen af vaccinationerne

Anmeld

24. januar 2012

Fenja09

Baagøe skriver:

Laura havde ikke feber og har ikke haft ved nogen af vaccinationerne

Super - krydser også fingre for, at Alberte slipper

/Fenja

Anmeld

24. januar 2012

KLN

Fenja09 skriver:

Hej alle

Nu skal min lille pige til at have sin 3 måneders vacc. ( imorgen), hun har været igennem operation så hun er 2 måneder bagud med den. Hun bliver 5 måneder her d. 1 Februar.

Nå, men anyways i den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at vide, hvor mange der har oplevet feber efter vacc. I må meget gerne knytte en kommentar når i har smidt jeres stemme, for at fortælle, hvor høj eller lav feberen var.

Go´dag til jer alle!

NB! Afstemningen mangler en mulighed - slet ingen feber, den smuttede ..øv!

/Fenja

Frida er lige blevet vaccineret i dag. Hun har en lille smule feber, ikke meget, men hun har generelt været lidt utilpas hele eftermiddagen.

Anmeld

24. januar 2012

Clisolka

Jeg har stemt blankt, for Isabella fik ikke feber ved sin 3 mrd. vaccination. Hun var bare meget træt om aftenen. 

Anmeld

24. januar 2012

Fenja09

KLN skriver:

Frida er lige blevet vaccineret i dag. Hun har en lille smule feber, ikke meget, men hun har generelt været lidt utilpas hele eftermiddagen.

Der er en del der får lidt feber og bliver pylrede, det er i hvert fald hvad jeg kan læse mig frem til. Håber din datter har det bedre i morgen

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.