Feber ved 3 mdr vacc?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Fik jeres barn feber ved 3 mdr vacc?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.509 visninger
57 svar
0 synes godt om
24. januar 2012

Fenja09

Hej alle

Nu skal min lille pige til at have sin 3 måneders vacc. ( imorgen), hun har været igennem operation så hun er 2 måneder bagud med den. Hun bliver 5 måneder her d. 1 Februar.

Nå, men anyways i den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at vide, hvor mange der har oplevet feber efter vacc. I må meget gerne knytte en kommentar når i har smidt jeres stemme, for at fortælle, hvor høj eller lav feberen var.

Go´dag til jer alle!

NB! Afstemningen mangler en mulighed - slet ingen feber, den smuttede ..øv!

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2012

B&J

Daniel fik 39,9 i feber kl 18 om aften og vi fik af vide hvis han fik så høj feber kunne vi give en halv panodil stik pille det fik han og han faldt isøvn og næste morgen var han super frisk igen

Anmeld

24. januar 2012

Mira0911

Lina fik lav feber... 

Anmeld

24. januar 2012

Laura.

Fenja09 skriver:

Hej alle

Nu skal min lille pige til at have sin 3 måneders vacc. ( imorgen), hun har været igennem operation så hun er 2 måneder bagud med den. Hun bliver 5 måneder her d. 1 Februar.

Nå, men anyways i den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at vide, hvor mange der har oplevet feber efter vacc. I må meget gerne knytte en kommentar når i har smidt jeres stemme, for at fortælle, hvor høj eller lav feberen var.

Go´dag til jer alle!

/Fenja

Jeg frygtede også at min datter ville få feber af vaccinen, men det gjorde hun ikke.. hun blev dog en smule sløv, men om det skyldtes vaccinen eller den varme sommerdag ved jeg ikke..

Håber hun slipper for feber.

Anmeld

24. januar 2012

Chr-Hei

Christian fik ingen feber... Han har idag fået hans 5 mdrs (også forsinket) og indtil videre er der ingenting..

Anmeld

24. januar 2012

Fenja09

Laura. skriver:

Jeg frygtede også at min datter ville få feber af vaccinen, men det gjorde hun ikke.. hun blev dog en smule sløv, men om det skyldtes vaccinen eller den varme sommerdag ved jeg ikke..

Håber hun slipper for feber.

Tak for det opmuntrende indlæg!

Er virkelig nervøs - men nu har vores datter også været igennem en hel masse den første tid af hendes liv, så ønsker inderligt at hun slipper nemt igennem vacc.

/Fenja

Anmeld

24. januar 2012

Stéphanie

Fenja09 skriver:

Hej alle

Go´dag til jer alle!

/Fenja

Har stemt Ja, høj feber. Og det er som i ekstrem høj feber. Men det er heldigvis sjældent at de små reagerer på den måde. (Har jeg fået at vide af min læge)

Anmeld

24. januar 2012

Fenja09

Chr-Hei skriver:

Christian fik ingen feber... Han har idag fået hans 5 mdrs (også forsinket) og indtil videre er der ingenting..

Dejligt at læse! Håber også Alberte slipper nemt igennem

Anmeld

24. januar 2012

Silas&Mille

Silas reagere ikke på 3 måneders vaccinen.

Men han fik feber om aftenen ved 5 måneders vaccinen, og sov det væk i løbet af natten.

Anmeld

24. januar 2012

Fenja09

Stéphanie skriver:

Har stemt Ja, høj feber. Og det er som i ekstrem høj feber. Men det er heldigvis sjældent at de små reagerer på den måde. (Har jeg fået at vide af min læge)

Det er træls at nogen bebser bliver så syge af det! Men det er da en lettelse at din læge har sagt at det sjældent sker.

Tak for input

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.